Najnovije vesti iz auto industrije
Anja pobedila na OMV takmičenju u crtanju
Objavljeno: 28.06.2007.
Crtež 12-godišnje devojčice iz Firta (nedaleko od Nirnberga) izabran je za pobednika takmičenja u stvaranju novog izgleda OMV reli automobila. Ovo jednostavno znači da će se Manfred Stohl takmičiti na "ADAC Rallye Deutschland" u OMV automobilu, koji je brendirala mala Anja i da će ona i njena porodica posetiti OMV Kronos Citroen WRC tim.
Start-cilj-pobeda
Ova 12-godišnjakinja je već prilikom izbora troje finalista među 240 pristiglih radova dobila najviše glasova prilikom glasanja žirija. Na internet glasanju koje je potom usledilo to je bila čista start-cilj-pobeda za ovu devojčicu, ljubitelja reli takmičenja (osvojila 56,3% glasova). Nagrada koju je osvojila je poseta desetoj reli trci u FIA svetskom reli šampionatu (WRC), ADAC reliju u Nemačkoj od 16. do 19. avgusta. To naravno znači da će ona posetiti i OMV Kronos Citroen WRC tim. Štaviše, Manfred Štol će se takmičiti na ovom reliju u posebno brendiranom automobilu.

Sugestije cele porodice
Anja je grafički inkorporirala „Move & Help“ temu u svoj dizajn. Kao dodatak na haubi automobila se pojavljuje vrlo inventivan slogan „Move & Help“, koji glasi:„Mani idi brže, Ilka pomozi mu“ („Manni MOVE faster, Ilka HELP him“). Anja je tim povodom rekla:“Sugestije sam dobijala od cele porodice. Onda sam ih pretočila u crtež. Ja sam veliki obožavalac reli trka već neko vreme i već sam bila na Reliju Nemačka, kao i na još nekoliko nacionalnih takmičenja. Zaista to volim. Stoga je ovo za mene posebna čast što će se Manfred takmičiti u kolima sa mojim dizajnom. Baš sam radoznala kako će automobil izgledati u stvarnosti.“

Rally pod znakom OMV Move & Help
Za vreme sezone u 2007. godini vozači OMV Kronos Citroen svetskog reli tima će učestvovati u međunarodnom obrazovnom programu OMV Move & Help. Svaki pređeni kilometar za vreme specijalnih etapa vredi 20 evra i ide u korist OMV partnera Karitasa (Caritas), SOS dečjeg sela (SOS Children’s Village) i UNICEF-a. Prihod je namenjen projektima na polju obrazovanja i bezbednosti na putu za nekih 35,000 dece i tinejdžera u Evropi i Pakistanu.
Goran Sarić - Automagazin
Juče je u Parizu zasedao čuveni i svemogući World Motor Sport Council. Doneto je više odluka vezanih za sve grane auto-sporta, počev od Formule 1, Touring Car Car Championshipa pa sve do WRC-a koji nas, naravno, najviše i zanima. Glavna vest je sigurno smanjenje broja relija u kaledaru od sezone 2009.
Posle završenog Ypres relija i adrenalinskog šoka koji je izazvao kod ljubitelja relija, vreme je da svedemo račune. Bila je to treća runda Intercontinental Rally Challengea za sezonu 2007, a na čelu je Italijan Andrea Navarra. Jedini čovek koji je osvajao bodove na sva tri održana relija.
Belgijski proizvođač kablova, kompanija "Vergokan" dugo godina bila je spojena sa aktivnostima Belgijanca Pietera Tsjoena. Međutim, Tsjoen je na Ypres reliju obelodanio vest da se povlači iz reli sporta. To je tužna vest za sve istinske ljubitelje reli sporta, ali dobra vest je da "Vergokan" nastavlja ulaganje u IRC (Intercontinental Rally Challenge) projekat.
Posle dva dana drame na stazi i nakon završetka relija Ypres uzbuđenja se ne stišavaju. Sećate se INA Delta relija i problema sa homologacijom Mitsubishi Lancera Evo IX? Slični problemi se ponavljaju i u Belgiji, samo su akteri drugi.
Ma koliko Italijan bio brz i kvalitetan vozač, da li je iko smeo da stavi novac na njegovu pobedu? Sumnjam! Bitka koja se vodila u Belgiji završena je posle dva dana fantastičnih duela. Lideri su se smenjivali jedan za drugim i na kraju na najvišem postolju Luca Rossetti i Peugeot 207 S2000.
Ili prosto rečeno, nije bilo ni jednog brzinskog ispita u prvoj polovini druge etape Ypres relija da se nije dogodilo nešto uzbudljivo i dramatično! Triler koji samo reli sport može da izrežira! Šest brzinskih ispita drugog dana, ponovo mnogo promena na vrhu i na kraju, trenutno na čelu Bernd Casier u svom prvom nastupu sa Peugeotom 207 S2000 za Kronos Team. Ali da krenemo redom....
Prvi dan relija Ypres se ipak nije završio onako kako smo mi i većina svetskih medija objavili. Nakon prolaska 36 posada na poslednjem brzinskom ispitu dana, Langemark 2, isti je prekinut i otkazan. Razlog - sudija koji je na mestu izletanja Corrada Fontane od starta brzinca pokazivao žutu zastavu i znatno usporio većinu takmičara.
Kao što se i očekivalo, sam početak Ypres relija u Belgiji doneo je mnogo uzbuđenja. Prvih šest brzinskih ispita, od čega su dva vožena po mraku, doneli su nam četiri promene na liderskoj poziciji. Loix, Navarra, Vouilloz i na kraju možda malo iznenađenje, domaćin Pieter Tsojen sa Abarth Grande Puntom S2000.
Šampion Sveta iz sada već daleke 1995-e, Škot Colin McRae i dalje sanja o kompletnom angažmanu za neku od predstojećih sezona WRC-a. Poslednjih meseci pojavljivao se na nekoliko auto takmičenja potpuno različitog tipa (Manx Rally u Rally Transiberico)sve u cilju da ostane u što boljoj formi za mogući povratak.