Najnovije vesti iz auto industrije
Rally - Donegal Rally: French poetry
Objavljeno: 18.06.2007.
Tri dana fantastičnog trkanja irskim drumovima na Shell Donegal International Rally-u završeno je ubedljivom pobedom posade Loeb/Elena i Citroen tima sa C4 WRC. Najbliži konkurent je ostao masivnih dva minuta iza, a drugoplasiranom Mark Higginsu kao uteha ostaje nova pobeda u konkurenciji Irish Tarmac Championshipa.
Najveću dramu tokom treće etape doneli su borci za treće mesto u generalnom plasmanu, Kevin Lynch sa Fordom Focusom i Eugen Donnelly sa Subaru Imprezom. Odlučio je predposlednji brzinski ispit u koji je Donnelly uneo prednost od 3.3sec. Lynch je forsirao maksimalno, ali posle jednog prevoja i skoka kamen se veoma čudno našao baš na njegovoj putanji. Na Fordu je pukla guma koju je posada zamenila ali slomljena letva upravljača okončala je odličan nastup posade Lynch/Moynihan. Sa druge strane na istom brzincu Donnelly-u se kvari turbo punjač zbog čega gubi čitav minut. Srećom, aktuelni šampion Irske uspeva da završi reli i to na poslednjem mestu na podijumu.

Citroenov PR, Marie-Pierre Rossi, nakon relija je izjavila: "Sebastien je uživao u reliju, posebno u takmičenju koje krasi toliko entuzijazma. Bila je ovo dobra vežba za Citroen. Naučili smo mnogo o irskim drumovima i kako prilagoditi podešavanja automobila takvoj podlozi. I različiti vremenski uslovi su nam pomogli da shvatimo šta nas čeka u novembru."

Konačni rezultati Donegal Rally-a:
1st (1) Sebastien Loeb/Daniel Elena (Citroen C4 WRC) 2.48.38.4
2nd (2) Mark Higgins/Rory Kennedy (Impreza WRC) 2.50.45.3
3rd (5) Eugene Donnelly/Paul Kiely (Impreza WRC) 2.54.23.2
4th (16) Paul Harris/Eugene O'Donnell (Corolla WRC) 2.59.14.4
5th (17) Patrick Elliott/Paul Goodman (Impreza WRC) 3.01.33.9
6th (26) Seamus Leonard/Gerry McVeigh (Lancer N) 3.05.00.2
7th (164) Mike Curran/Fabian McShane (Lancer N) 3.07.45.5
8th (21) Sean Devine/Paul McLaughlin (Impreza WRC) 3.08.08.4
9th (30) James Cullen/Allan Harryman (Lancer N) 3.08.37.7
10th (42) Stuart Darcy/Steve Furey (Lancer N) 3.08.45.8
Petar Janković - Automagazin
Posle dva dana drame na stazi i nakon završetka relija Ypres uzbuđenja se ne stišavaju. Sećate se INA Delta relija i problema sa homologacijom Mitsubishi Lancera Evo IX? Slični problemi se ponavljaju i u Belgiji, samo su akteri drugi.
Ma koliko Italijan bio brz i kvalitetan vozač, da li je iko smeo da stavi novac na njegovu pobedu? Sumnjam! Bitka koja se vodila u Belgiji završena je posle dva dana fantastičnih duela. Lideri su se smenjivali jedan za drugim i na kraju na najvišem postolju Luca Rossetti i Peugeot 207 S2000.
Ili prosto rečeno, nije bilo ni jednog brzinskog ispita u prvoj polovini druge etape Ypres relija da se nije dogodilo nešto uzbudljivo i dramatično! Triler koji samo reli sport može da izrežira! Šest brzinskih ispita drugog dana, ponovo mnogo promena na vrhu i na kraju, trenutno na čelu Bernd Casier u svom prvom nastupu sa Peugeotom 207 S2000 za Kronos Team. Ali da krenemo redom....
Prvi dan relija Ypres se ipak nije završio onako kako smo mi i većina svetskih medija objavili. Nakon prolaska 36 posada na poslednjem brzinskom ispitu dana, Langemark 2, isti je prekinut i otkazan. Razlog - sudija koji je na mestu izletanja Corrada Fontane od starta brzinca pokazivao žutu zastavu i znatno usporio većinu takmičara.
Kao što se i očekivalo, sam početak Ypres relija u Belgiji doneo je mnogo uzbuđenja. Prvih šest brzinskih ispita, od čega su dva vožena po mraku, doneli su nam četiri promene na liderskoj poziciji. Loix, Navarra, Vouilloz i na kraju možda malo iznenađenje, domaćin Pieter Tsojen sa Abarth Grande Puntom S2000.
Šampion Sveta iz sada već daleke 1995-e, Škot Colin McRae i dalje sanja o kompletnom angažmanu za neku od predstojećih sezona WRC-a. Poslednjih meseci pojavljivao se na nekoliko auto takmičenja potpuno različitog tipa (Manx Rally u Rally Transiberico)sve u cilju da ostane u što boljoj formi za mogući povratak.
Po prvi put ove godine popularni Race of Champions, takmičenje koje zatvara sezonu auto-sporta, biće održan u Londonu na čuvenom Wembley stadionu. Da stvar bude još zanimljivija na RoC-u ćemo ponovo imati zadovoljstvo da gledamo Michaela Schumachera.
Francuski reli as, Gilles Panizzi, jedan od krunisanih "kraljeva asfalta", po svoj prilici se vraća u vrhunski reli sport. Njegovi fanovi će morati da sačekaju do iduće godine da bi ga videli za volanom Peugeota 207 S2000 u Intercontinental Rally Challenge-u.
Iako ove godine nije aktivno uključen u WRC takmičenja, poznato Vam je da je Pirelli od strane FIA dobio eksluzivan trogodišnji ugovor o snabdevanju timova pneumaticima. Kako se sezona 2008-e neumitno bliži, sve zajedno sa novim pravilima, Pirelli užurbano priprema "obuću" za WRC bolide.