Najnovije vesti iz auto industrije
Anja pobedila na OMV takmičenju u crtanju
Objavljeno: 28.06.2007.
Crtež 12-godišnje devojčice iz Firta (nedaleko od Nirnberga) izabran je za pobednika takmičenja u stvaranju novog izgleda OMV reli automobila. Ovo jednostavno znači da će se Manfred Stohl takmičiti na "ADAC Rallye Deutschland" u OMV automobilu, koji je brendirala mala Anja i da će ona i njena porodica posetiti OMV Kronos Citroen WRC tim.
Start-cilj-pobeda
Ova 12-godišnjakinja je već prilikom izbora troje finalista među 240 pristiglih radova dobila najviše glasova prilikom glasanja žirija. Na internet glasanju koje je potom usledilo to je bila čista start-cilj-pobeda za ovu devojčicu, ljubitelja reli takmičenja (osvojila 56,3% glasova). Nagrada koju je osvojila je poseta desetoj reli trci u FIA svetskom reli šampionatu (WRC), ADAC reliju u Nemačkoj od 16. do 19. avgusta. To naravno znači da će ona posetiti i OMV Kronos Citroen WRC tim. Štaviše, Manfred Štol će se takmičiti na ovom reliju u posebno brendiranom automobilu.

Sugestije cele porodice
Anja je grafički inkorporirala „Move & Help“ temu u svoj dizajn. Kao dodatak na haubi automobila se pojavljuje vrlo inventivan slogan „Move & Help“, koji glasi:„Mani idi brže, Ilka pomozi mu“ („Manni MOVE faster, Ilka HELP him“). Anja je tim povodom rekla:“Sugestije sam dobijala od cele porodice. Onda sam ih pretočila u crtež. Ja sam veliki obožavalac reli trka već neko vreme i već sam bila na Reliju Nemačka, kao i na još nekoliko nacionalnih takmičenja. Zaista to volim. Stoga je ovo za mene posebna čast što će se Manfred takmičiti u kolima sa mojim dizajnom. Baš sam radoznala kako će automobil izgledati u stvarnosti.“

Rally pod znakom OMV Move & Help
Za vreme sezone u 2007. godini vozači OMV Kronos Citroen svetskog reli tima će učestvovati u međunarodnom obrazovnom programu OMV Move & Help. Svaki pređeni kilometar za vreme specijalnih etapa vredi 20 evra i ide u korist OMV partnera Karitasa (Caritas), SOS dečjeg sela (SOS Children’s Village) i UNICEF-a. Prihod je namenjen projektima na polju obrazovanja i bezbednosti na putu za nekih 35,000 dece i tinejdžera u Evropi i Pakistanu.
Goran Sarić - Automagazin
Desilo se ono što su mnogi poznavaoci relija i očekivali. Posle, Freddya Loixa i Poljak Tomasz Czopik je odlučio da promeni bolid. Nezadovoljan kako belgijski Rene Georges vodi VW Polo S2000 program, Poljak najverovatnije prelazi za volan Abarth Punta S2000.
Španac Daniel Sordo nije јuče imao sreće na testovima za predstojeći Rally Germany. C4 je završio, posle nekoliko prevrtanja, u vinogradima Veldenza...
Nakon završenog relija Ypres Bugarin Dimitar Iliev se vratio na čelo Šampionata Evrope sa 30 bodova. Predstoji njegov domaći, Bulgaria Rally. Sigurno olakšavajuća okolnost za brzog Mitka, ali činjenica je da drugoplasirani u ERC-u, Renato Travaglia i Michal Solowow (oba po 29 boda), dolaze u Bugarsku da mu pomrse račune.
Do 2005. godine timovi u Svetskom Reli Šampionatu nisu imali ograničenje broja mehaničara na WRC bolidu. Kako bi smanjila troškove takmičenja FIA je izdala nove propise i smanjila broj mehaničara. Danas, na jednom WRC bolidu sme biti angažovano 8 mehaničara, koji moraju biti obeleženi narandžastim trakama...
Juče je u Parizu zasedao čuveni i svemogući World Motor Sport Council. Doneto je više odluka vezanih za sve grane auto-sporta, počev od Formule 1, Touring Car Car Championshipa pa sve do WRC-a koji nas, naravno, najviše i zanima. Glavna vest je sigurno smanjenje broja relija u kaledaru od sezone 2009.
Posle završenog Ypres relija i adrenalinskog šoka koji je izazvao kod ljubitelja relija, vreme je da svedemo račune. Bila je to treća runda Intercontinental Rally Challengea za sezonu 2007, a na čelu je Italijan Andrea Navarra. Jedini čovek koji je osvajao bodove na sva tri održana relija.
Belgijski proizvođač kablova, kompanija "Vergokan" dugo godina bila je spojena sa aktivnostima Belgijanca Pietera Tsjoena. Međutim, Tsjoen je na Ypres reliju obelodanio vest da se povlači iz reli sporta. To je tužna vest za sve istinske ljubitelje reli sporta, ali dobra vest je da "Vergokan" nastavlja ulaganje u IRC (Intercontinental Rally Challenge) projekat.
Posle dva dana drame na stazi i nakon završetka relija Ypres uzbuđenja se ne stišavaju. Sećate se INA Delta relija i problema sa homologacijom Mitsubishi Lancera Evo IX? Slični problemi se ponavljaju i u Belgiji, samo su akteri drugi.
Ma koliko Italijan bio brz i kvalitetan vozač, da li je iko smeo da stavi novac na njegovu pobedu? Sumnjam! Bitka koja se vodila u Belgiji završena je posle dva dana fantastičnih duela. Lideri su se smenjivali jedan za drugim i na kraju na najvišem postolju Luca Rossetti i Peugeot 207 S2000.