Najnovije vesti iz auto industrije
FIA ERC-IRC, Ypres Rally - Vouilloz ipak prvi nakon prve etape
Objavljeno: 23.06.2007.
Prvi dan relija Ypres se ipak nije završio onako kako smo mi i većina svetskih medija objavili. Nakon prolaska 36 posada na poslednjem brzinskom ispitu dana, Langemark 2, isti je prekinut i otkazan. Razlog - sudija koji je na mestu izletanja Corrada Fontane od starta brzinca pokazivao žutu zastavu i znatno usporio većinu takmičara.

Na kraju sudije su odlučile da se ceo brzinac poništi a kao rezultati prve etape usvoje oni nakon SS5.Uz nove rezultate donosimo Vam i nekoliko izjava glavnih aktera relija.
Navarra: Nije mi jasno kako smo probušili pneumatik. Ipak i dalje ciljamo na najviši plasman.
Loix: Pukla nam je guma u krivini koju svi seku već tri godine. To mi nikako ne ulazi u glavu! Odlučio sam da promenim pneumatik da bi sprečio dalja oštećenja. Sutra idemo sa "gasom do daske", pokušaćemo da napredujemo što je više moguće.
Tsojen: Vozio sam opreznije na intermedijum pneumaticima, za razliku od Navarre koji je izabrao slik. Možda je to razlog pucanja gume a mi smo prošli bez problema. Moram Vam priznati da sam se jednom dobro uplašio na Langemarku!

Vouilloz: U početku sam se imao sasvim dobar osećaj. Na trećem brzinskom ispitu sam na nekoliko mesta sasvim dobro ulazio u krivine ali izlazak iz nekih me je dobro preplašio. Bilo je i suviše opasno za moj ukus.
Casier: Nisam vozio punom snagom.Iskustvo sa predhodnih Ypres relija mi govori da prvih dana stanci voze izuzetno brzo a onda drugog dana otpadaju. Moju teoriju jedino kvari Peiter Tsojen koji je izuzetno brz.
Cols: Ovi S2000 bolidi su isuviše brzi za nas. Dve stvari mi mogu pomoći, kiša i brzinac Heuvelland!

Generalni plasman nakon prvog dana relija Ypress:
1 11 VOUILLOZ Nicolas N 4 00:41:15.4
2 10 TSJOEN Pieter N 4 00:01.5
3 17 ROSSETTI Luca N 4 00:06.1
4 2 TRAVAGLIA Renato N 4 00:08.4
5 14 CASIER Bernd N 4 00:08.4
6 15 GARCIA OJEDA Enrique N 4 00:18.1
7 16 COLS Larry N 4 00:35.0
8 1 NAVARRA Andrea N 4 00:40.9
9 12 SCANDOLA Umberto N 4 00:44.0
10 19 SNIJERS Patrick N 4 01:37.2
11 18 AAVA Urmo A 6 01:37.7
12 5 ILIEV Dimitar N 4 01:38.8
13 23 PRINCEN Kris A 7 01:40.7
14 21 CZOPIK Tomasz N 4 01:48.4
15 3 JEAN-JOSEPH Simon A 6 01:54.2
Petar Janković - Automagazin
Glavnu reč prvog dana relija Rusija vodila su dva "klinca". Na kraju, 23-godišnji Anton Alen za volanom Abart Grande Punta S2000 je prvoplasirani. ali samo zato što je 16-godišnji Rus Evgeny Novikov odustao na predposlednjem brzincu dana zbog problema sa pritiskom ulja njegove Subaru Impreze.
Nekoliko dana nakon Duvalovog
saopštenja da raskida saradnju sa First Motorsportom i Škodom krenule su glasine da će se mladi Belgijanac ponovo naći za volanom Citroen Xsarae WRC. Na kraju se ispostavilo da su vesti tačne.
Italijanski mediji su juče zvanično potvrdili da, pored Luce Rossettija, Peugeot Sport Italia za sedmi reli Intercontinental Rally Chalengea, San Remo, planira nastup još jednog 207 S2000 za čijim će volanom biti niko drugi do čuveni "Kralj asfalta", Francuz Gilles Panizzi.
Reli Rusija je zvanično krenuo sinoć u 19h30 ceremonijalnim startom u Petrogradu. Bio je velika nepoznanica za sve posade koje dolaze iz inostranstva, ali nakon reccea i shakedowna utisci se polako sabiraju. Kako vidi predstojeći reli čiji prvi brzinac kreće danas u 09h23 sa nama je podelio vozač JAS Motorsporta, Španac Dani Sola.
Posle najnovijih testova u Finskoj i većeg broja kilometara za volanom Ford Focusa WRC spec.07 Mikko Hirvonen ne krije oduševljenje i mnogo je pričljiviji nego na samom početku testova o kojima ste mogli čitati
ovde.
Pred nama je četvrta runda ovogodišnjeg Intercontinental Rally Challengea, Rally Russia. Od ukupno 43 posade koje su prijavljene za IRC, naravno, pobedu može uzeti samo jedna. Na prva tri relija sezone imali smo tri različita pobednika, Navarra-Safari, Vouilloz-Turska, Ressetti-Ypres. Da li ćemo imati to zadovoljstvo da vidimo četiri od četiri?
Trostruki šampion sveta u reliju, vozač Citroen World Rally tima, Sebastien Loeb, ocenjen je kao peta najpopularnija ličnost francuskog sporta, prema anketi magazina "L´Equipe"...
"Ako je moj Mitsubishi neregularan, neregularni su svi ostali Mitsubishiji na Svetu! Samo posmatram šta se radi i dobro se zabavljam." - izjavio je, na specijalno organizovanoj konferenciji za medije povodom istrage FIA, Dimitar Iliev.
Jedan od vozača koji je ove sezone morao da prekine svoj WRC program zbog nedostatka sredstava je i harizmatični Italijan Gigi Galli. Ljubitelji relija u Italiji, željni njegovog performansa, imaće tu sreću da ga posmatraju u domaćem TRA šampionatu (Trofeo Rally Asfalto).