Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - Rally Catalunya - Komljenović stigao do cilja
Objavljeno: 08.10.2007.
Posle 18 brzinskih ispita Catalunya relija, u dužini od 352,87 kilometra, Miloš Komljenović, član AMSK „Interspeed“ Racing Team-a iz Beograda sa svojim suvozačem Aleksandrom Jeremićem, pojavio se na cilju. Miloš je uspešno završio reli u Španiji i u kategoriji Juniora zauzeo 13-o mesto.

Podsetimo, pobedu u konkurenciji Juniora odneo je Per-Gunnar Andersson, oficijelni vozač Suzuki Rally Team-a. Pravi sportski "rat" za drugu poziciju vodili su Čeh Martin Prokop (Citroen C2 Super 1600) i Estonac Urmo Aava (Suzuki Swift Super 1600). Na kraju, sa samo 6 sekundi prednosti, na drugoj poziciji završava ultra talentovani Martin Prokop. Jedina srpska posada u svetskoj reli eliti, Miloš Komljenović i Aleksandar Jeremić, završili su na 13. poziciji, vozeći automobil Renault Clio R3, koji u tehničkom smislu zaostaje u odnosu na Super 1600 bolide u kojima se takmiče najbrži juniori. Ali, kao što samo već istakli, rezultati ne bi trebali da budu u prvom planu jednog od najmlađih Juniora, Miloša Komljenovića. Cilj je preći što više trkačkih kilometara i sticati dragoceno iskustvo na različitim podlogama.
Odmah posle Španije, Miloš je otputovao u Francusku, zapravo na Korziku gde učestvuje na još jednom svetskom reliju: „Rallye de France Tour de Corse“ od 12. do 14.10.2007. godine
Goran Sarić - Automagazin
Drugi deo “double asphalt” serije WRC-a nastavlja se ovog vikenda na napoleonovom ostrvu, Korzici. Naravno, pažnja javnosti je na Gronholmu i Loebu i njihovoj borbi za šampionsku titulu. Sve ostalo je manje bitno pa i debi Suzukija na WRC sceni sa SX4 WRC modelom.
Jedno je sigurno, titulu Šampiona Sveta u konkurenciji juniora odneće vozač Suzukija, a da li će to biti Per-Gunnar Andersson ili Urmo Aava znaćemo nakon ovonedeljnog Tour de Corse relija u Francuskoj.
Na poslednjem brzinskom ispitu ELPA relija u Grčkoj, samo nekoliko kilometara pre cilja, na Mitsubishi Lanceru EVO IX hrvatske posade Šebalj – Klinc, puca spoj na tek zamenjenoj sponi zadnjeg točka. Ovoga puta Hrvate možemo oceniti kao posadu sa viškom pehova a manjkom sportske sreće.
Svetska reli javnost sa nestrpljenjem očekuje predstavljanje jubilarne desete evolucije Mitsubishijevog trkača. Evo X, naslednik više nego uspešnih predhodnih verzija u svoj put slave kreće u oktobru na reliju Japan, takmičenju koje se boduje i za WRC i PWRC šampionat.
Turčin Volkan Isik za volanom Abarth Grande Punta S2000 dobio je predposlednju rundu Šampionata Evrope odlažući tako za Francusku odluku ko će do najviše stepenice evropskog relija. U ovom trenutku čak pet vozača ima teoretske šanse da se okiti titulom Šampiona Evrope za sezonu 2007!
Ono što je bilo zacrtano kao cilj u taboru Citroena pre relija u Španiji je ostvareno. Dva C4 WRC, na prve dve pozicije generalnog plasmana. Još da je Duval mogao ponoviti performans iz Nemačke bio bi to extra bonus, ali i u ovakvoj situaciji Loeb je smanjio prednost Marcusa Gronholma na samo šest bodova.
Hrvatska posada Juraj Šebalj - Toni Klinc, prvi dan relija ELPA je završila na jedanaestoj poziciji u generali i sedmoj u konkurenciji vozača koji se boduju za Šampionat Evrope. Najveći izazov Hrvatima je predstavljao klizav asfalt dok ih danas na makadamskoj podlozi čeka još više iskušenja.
Tačka pravilnika 12.6.3 kaže - Svaka akcija u zoni predviđenoj za dopunu goriva a nije vezana za samu dopunu goriva na bolidu je zabranjena. Pravila su jasna, a ko je u pravu ostaje da se vidi. Žalba je prosleđena, Iliev nastavlja takmičenje.
Poslednjih dana nema lepih vesti za iskusnog Austrijanca. Nakon najave prestanka sponzorstva od strane giganta OMV-a, u Španiji “loša sreća” i dalje prati Manfreda Stohl-a. Prema glasinama koje sada kruže velika je verovatnoća da vozač Kronos OMV-a neće nastupiti na sledećoj rundi WRC-a u Francuskoj.