Najnovije vesti iz auto industrije
WRC Rally Catalunya – Citroen ispunio zadatak
Objavljeno: 07.10.2007.
Ono što je bilo zacrtano kao cilj u taboru Citroena pre relija u Španiji je ostvareno. Dva C4 WRC, na prve dve pozicije generalnog plasmana. Još da je Duval mogao ponoviti performans iz Nemačke bio bi to extra bonus, ali i u ovakvoj situaciji Loeb je smanjio prednost Marcusa Gronholma na samo šest bodova.
Reli je završen mirnom trećom etapom sa četiri brzinska ispita u kome su vozači Citroena odvozili “na sigurno” bez previše rizika. Marcus Gronholm je ipak stigao do solidne treće pozicije, posebno ako se uzme u obzir njegova “ljubav” prema asfaltnoj podlozi. Veoma bitna činjenica za francuski tim je dobro “odrađen” posao od strane Danija Sordoa kojim je mladi Španac povratio pomalo poljuljano samopouzdanje.
Generalni plasman relija Katalunja:
1. Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC 3hours 22mins 50.5secs
2. Daniel Sordo Citroen Total WRT C4 WRC +00mins 13.8secs
3. Marcus Gronholm BP Ford Focus RS WRC 07 +00mins 39.8secs
4. Mikko Hirvonen BP Ford Focus RS WRC 07 +01mins 25.8secs
5. Francois Duval OMV Kronos Citroen Xsara WRC +02mins 28.7secs M
6. Petter Solberg Subaru WRT Impreza WRC 2007 +02mins 54.1secs
7. Jari-Matti Latvala Stobart Ford Focus WRC 06 +03mins 38.2secs
8. Chris Atkinson Subaru WRT Impreza WRC 2007 +04mins 22.4secs

Generalni plasman Šampionata Sveta:
1. Marcus Gronholm BP Ford Focus RS WRC 06 96
2. Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC 90
3. Mikko Hirvonen BP Ford Focus RS WRC 06 74
4. Daniel Sordo Citroen Total WRT C4 WRC 39
5. Petter Solberg Subaru WRT Impreza WRC 2006 34
6. Henning Solberg Stobart Ford Focus WRC 06 28
7. Chris Atkinson Subaru WRT Impreza WRC 2006 26
8. Jari-Matti Latvala Stobart Ford Focus WRC 06 19
9. Francois Duval OMV Kronos Citroen Xsara WRC 12
10. Toni Gardemeister Astra-PH Sport Citroen Xsara WRC 10
Petar Janković - Automagazin
Jedno je sigurno, titulu Šampiona Sveta u konkurenciji juniora odneće vozač Suzukija, a da li će to biti Per-Gunnar Andersson ili Urmo Aava znaćemo nakon ovonedeljnog Tour de Corse relija u Francuskoj.
Posle 18 brzinskih ispita Catalunya relija, u dužini od 352,87 kilometra, Miloš Komljenović, član AMSK „Interspeed“ Racing Team-a iz Beograda sa svojim suvozačem Aleksandrom Jeremićem, pojavio se na cilju. Miloš je uspešno završio reli u Španiji i u kategoriji Juniora zauzeo 13-o mesto.
Na poslednjem brzinskom ispitu ELPA relija u Grčkoj, samo nekoliko kilometara pre cilja, na Mitsubishi Lanceru EVO IX hrvatske posade Šebalj – Klinc, puca spoj na tek zamenjenoj sponi zadnjeg točka. Ovoga puta Hrvate možemo oceniti kao posadu sa viškom pehova a manjkom sportske sreće.
Svetska reli javnost sa nestrpljenjem očekuje predstavljanje jubilarne desete evolucije Mitsubishijevog trkača. Evo X, naslednik više nego uspešnih predhodnih verzija u svoj put slave kreće u oktobru na reliju Japan, takmičenju koje se boduje i za WRC i PWRC šampionat.
Turčin Volkan Isik za volanom Abarth Grande Punta S2000 dobio je predposlednju rundu Šampionata Evrope odlažući tako za Francusku odluku ko će do najviše stepenice evropskog relija. U ovom trenutku čak pet vozača ima teoretske šanse da se okiti titulom Šampiona Evrope za sezonu 2007!
Hrvatska posada Juraj Šebalj - Toni Klinc, prvi dan relija ELPA je završila na jedanaestoj poziciji u generali i sedmoj u konkurenciji vozača koji se boduju za Šampionat Evrope. Najveći izazov Hrvatima je predstavljao klizav asfalt dok ih danas na makadamskoj podlozi čeka još više iskušenja.
Tačka pravilnika 12.6.3 kaže - Svaka akcija u zoni predviđenoj za dopunu goriva a nije vezana za samu dopunu goriva na bolidu je zabranjena. Pravila su jasna, a ko je u pravu ostaje da se vidi. Žalba je prosleđena, Iliev nastavlja takmičenje.
Poslednjih dana nema lepih vesti za iskusnog Austrijanca. Nakon najave prestanka sponzorstva od strane giganta OMV-a, u Španiji “loša sreća” i dalje prati Manfreda Stohl-a. Prema glasinama koje sada kruže velika je verovatnoća da vozač Kronos OMV-a neće nastupiti na sledećoj rundi WRC-a u Francuskoj.
Prvi, asfaltni, dan relija ELPA u Grčkoj je završen. Turčin Volkan Isik sa Fiat Abarth Grande Puntom S2000 je lider takmičenja ali je mnogo zanimljivija činjenica da je na drugoj poziciji fenomenalni “matorac” Simon i to sa samo 0.2sec zaostatka.