Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - Rally Catalunya - Komljenović stigao do cilja
Objavljeno: 08.10.2007.
Posle 18 brzinskih ispita Catalunya relija, u dužini od 352,87 kilometra, Miloš Komljenović, član AMSK „Interspeed“ Racing Team-a iz Beograda sa svojim suvozačem Aleksandrom Jeremićem, pojavio se na cilju. Miloš je uspešno završio reli u Španiji i u kategoriji Juniora zauzeo 13-o mesto.

Podsetimo, pobedu u konkurenciji Juniora odneo je Per-Gunnar Andersson, oficijelni vozač Suzuki Rally Team-a. Pravi sportski "rat" za drugu poziciju vodili su Čeh Martin Prokop (Citroen C2 Super 1600) i Estonac Urmo Aava (Suzuki Swift Super 1600). Na kraju, sa samo 6 sekundi prednosti, na drugoj poziciji završava ultra talentovani Martin Prokop. Jedina srpska posada u svetskoj reli eliti, Miloš Komljenović i Aleksandar Jeremić, završili su na 13. poziciji, vozeći automobil Renault Clio R3, koji u tehničkom smislu zaostaje u odnosu na Super 1600 bolide u kojima se takmiče najbrži juniori. Ali, kao što samo već istakli, rezultati ne bi trebali da budu u prvom planu jednog od najmlađih Juniora, Miloša Komljenovića. Cilj je preći što više trkačkih kilometara i sticati dragoceno iskustvo na različitim podlogama.
Odmah posle Španije, Miloš je otputovao u Francusku, zapravo na Korziku gde učestvuje na još jednom svetskom reliju: „Rallye de France Tour de Corse“ od 12. do 14.10.2007. godine
Goran Sarić - Automagazin
Mladi Belgijanac ovoga puta nije imao sreće. Iako je klasifikovan kao četvrti na kraju drugog dana relija u Francuskoj, Duval nije uspeo da nakon poslednjeg brzinca dana stigne do servisnog parka što je naravno okarketisano kao odustajanje.
Iako je Marcus Gronholm najavio da se na kraju sezone oprašta od aktivnog učešća u reli Šampionatu Sveta, Finac ovih dana daje kontravezne izjave zbunjujući ljubitelje relija. Da li ćemo u budućnosti ipak gledati Magic Gronholma na pojedinim rundama WRC-a?
Pa, može se slobodno reći, pomalo iznenađujuć prvi dan relija u Francuskoj. To što je Sebastien Loeb na prvoj poziciji i nije toliko čudno, koliko je zanimljiva druga pozicija “asfaltomrsca” Marcusa Gronholma. Finac je nakon fantastičnog prvog dana na pristojnih 14sec iza sebe distancirao drugog vozača Citroena Danija Sordoa.
Citroen je odabrao Ajaccio da potencijalnim mušterijama predstavi evoluciju modela C2-R2 nazvanu kratko MAX. Nova perjanica francuskog proizvođača u novooformljenoj R2 klasi ima jači motor, poboljšano vešanje i jače kočnice.
Šef Suzuki WRC Rally Teama Nobuhiro Tajima je Nicolasu Bernardiju dao tačne istrukcije pred preli u Francuskoj - “Mi moramo da dođemo do cilja, zato molim te dođi do cilja“. Zato ne očekujte ništa spektakularno od Suzukija ovog vikenda.
Prelep sunčan dan dočekao je učesnike francuske runde WRC-a na shakedown-u, i prema vremenskoj prognozi slični uslovi će takmičare pratiti celog vikenda. Ovoga puta najbolje su se pokazale mlade snage Citroena, Sordo i Duval, koji su indentičnim vremenom podelili prvu poziciju, dok je Loeb trećim mestom zaokružio dominaciju Citroena.
Na platformi svog globalnog modela SX4, Suzuki je napravio svoj prvi WRC bolid. Prototip modela SX4 WRC prvi put je predstavljen publici u februaru 2006-te godine na Salonu Automobila u Ženevi. Od tada, pa do skorašnjeg debija na Korzici model je uspešno razvijan u Japanu i Evropi a čast da ga prvi „provoza“ u takmičarskim uslovima imaće Nicolas Bernardi.
U razgovoru za italijanski magazin Autosprint, Gilles Michel (direktor Citroena) je najavio siguran ostanak francuskog proizvođača u sportu do kraja 2009-te godine. Nakon toga, razmotriće se stanje u sportu i odlučiti o daljoj budućnosti.
Drugi deo “double asphalt” serije WRC-a nastavlja se ovog vikenda na napoleonovom ostrvu, Korzici. Naravno, pažnja javnosti je na Gronholmu i Loebu i njihovoj borbi za šampionsku titulu. Sve ostalo je manje bitno pa i debi Suzukija na WRC sceni sa SX4 WRC modelom.