Rally du Condroz – Duval pobednik, Loix heroj publike

Kao što se i očekivalo finale sezone u Belgiji donelo pregršt uzbuđenja. Možda i previše, i što je najgore, ne na stazi već pored nje. Glavni akteri Freddy Loix i Francois Duval. Na kraju Dudu na pobedničnom postolju a Fast Freddy se nakon penalizacije od 6 minuta povukao iz takmičenja nakon prvog dana.

Loix je prvu etapu završio sa više od 35sec prednosti u odnosu na svog mlađeg kolegu ali problemi sa Volkswagen Polom S2000 se nastavljaju. Usled fabričke greške na auspuhu i previše “vatre” u istom, Freddy ulazi ranije u vremensku kontrolu na kraju prve etape. Po izjavi samog Loixa opravdanje je prilaz što bliže aparatima za gašenje požara. Po pričama iz Belgije sudije su u prvi mah htele da zažmure i prećute ovaj prestup ali na žalbu Duvalovog tima koji je zapretio i povlačenjem sa relija Loixu je dodeljeno 6 minuta penalizacije. Iz protesta i ne mogućnosti da se bori za pobedu, Freddy se povukao sa relija Condroz.

Po pričanju poznavalaca reli prilika u Belgiji “igranje” sa pravilima je uobičajeno u ovoj zemlji a posledice dvostrukih aršina se nekome obiju o glavu nekome gode, ali nikako ne odgovaraju sportu. Nezvanično saznajemo da je i na kraju relija došlo do novih problema. Naime, trećeplasirani Bouffier je bukvalno dogurao drugoplasiranog Casiera do cilja relija. Ono što će ostati zapisano je druga uzastopna pobeda Francoisa Duvala na Ralye du Condroz, ovoga puta sa Abarth Grande Puntom S2000, dok titula prvaka Belgije za sezonu 2007 odlazi u ruke Colsa.

Rezultati relija Condroz: 1. Francois Duval/Jean-Pierre Delmelle (B) Fiat Punto Abarth S2000 242.29,4 2. Bernd Casier/Frederic Miclotte (B) Peugeot 207 S2000 +26,9 3. Bryan Bouffier/Andre Leyh (F/B) Subaru Impreza WRX STI N12B +4.06,4 4. Xavier Bouche/Hugues Lecomte (B) Mitsubishi Lancer Evo VIII +8.30,4 5. Patrick Snijers/Bjorn Degandt (B) Porsche 911 GT3 +8.35,4 (1. GTP24) 6. Dominique Julien/David Helson (B) Mitsubishi Lancer Evo IX +8.58,4 7. Stephane Lhonnay/Thierry Denois (B) Mitsubishi Lancer Evo IX +9.02,5 8. Kris Princen/Bram Eelbode (B) Renault Clio R3 +11.41,6 (1. A7) 9. Yannick Bodson/Frederic Stoffels (B) Audi S2 +12.23,9 (1. R12) 10. Chris van Woensel/Rik Snaet (B) Nissan 350Z +12.49,1 (2. GTP24) Petar Janković - Automagazin