Najnovije vesti iz auto industrije
OMV Waldviertel Rally – OMV CNG Team na čelu
Objavljeno: 09.11.2007.
Ko bi još pre nekoliko godina mogao pomisliti da će automobili pogonjeni zemnim gasom dominirati u odnosu na one koji za gorivo koriste visokooktanski benzin? Beppo Harrach je ove godine već uknjižio jednu pobedu a sada zajedno sa kolegom Manfredom Stohlom vodi bitku za osvajanje Waldviretela.
Stohl je za sada brži. Nakon pet brzinskih ispita (SS4 otkazan) zvezda WRC-a ima samo 4.3sec viška u odnosu na Harrach-a. Da Vas podsetimo oba nastupaju za OMV CNG Rally Team (Stohl-Evo IX, Harrach-Evo VI). Po izuzetno klizavoj, blatnjavoj stazi na kojoj je na pojedinim mestima bilo i snega, do treće pozicije je stigao još jedan vozač OMV-a, Čeh Štepan Vojtech. Kao što ste već mogli pročitati Andrej Jereb je odustao odmah nakon SS1 dok je naša posada Petrović/Kondić svoju avanturu završila na trećem brzinskom ispitu (uskoro detaljniji izveštaj i izjava samog Vlade Petrovića). Reli se nastavlja sutra sa dvanaest brzinskih ispita.

Rezultati prvog dana OMV Waldviertel relija:
1. OMV CNG Rallye Team Mitsubishi Evo CNG M. Stohl I. Minor
2. OMV CNG Rallye Team Mitsubishi Evo CNG B. Harrach A. Schindelbacher +4.3
3. Rally Team CZ OMV BIXXOL Mitsubishi Lancer EVO IX Š. Vojtěch M. Ernst +31.8
4. Kathrein Renn- und Rallye Team Mitsubishi Lancer EVO IX H. Gassner K. Thannhäuser +49.2
5. Kosciuszko Michal Fiat Grande Punto S2000 M. Kosciuszko M. Szczepaniak +56.5
6. VW Rallye Team Austria VW Polo S2000 A. Waldherr R. Jeitle +1:05.8
7. Stengg Motorsport Mitsubishi Lancer EVO IX W. Stengg J. Klinger 1:5+1:26.5
8. ARC Slovakia Mitsubishi Lancer EVO IX P. Gavlak M. Hulka +1:40.4
Petar Janković - Automagazin
Premijera Andreja Jereba sa Peugeotom 207 S2000 na žalost se završila neslavno. Motor koji se počeo pregrejavati već u drugoj polovini prvog brzinskog ispita “ispustio je dušu” pre starta SS2. Zbog velikog gubitka rashladne tečnosti posada Jereb/Kacin nije mogla startovati na drugom brzincu.
Prezime McRae i ove godine će biti zastupljeno na Trci Šampiona. Umesto tragično nastradalog brata Colina, njemu u čast nastupiće mlađi McRae, Alister. Biće to prilika da više od 80.000 gledalaca na londonskom Wembley Stadiumu još jednom oda počast velikom Šampionu.
Čovek koji je u potpunosti svoju karijeru posvetio autosportu i posebno Citroenu najavio je na kraju ove godine odlazak u penziju. Cilj je osvojiti četvrtu uzastopnu titulu sa Sebastienom Loebom a nakon toga na red dolazi zasluženi odmor.
Shakedown-om juče je započelo ovogodišnje izdanje austrijskog OMV Waldviertel relija. U jakoj konkurenciji nalazi se čak devet posada iz osam različitih zemalja koje predstavljaju svog glavnog sponzora, naftnog giganta OMV.
Poslednja runda ovogodišnjeg izdanja Intercontinental Rally Challengea ipak će se održati predstojećeg vikenda u Kini. I pored toga gledaoci u najmnogoljudnijoj zemlji na Svetu neće biti biti u prilici da vide ovogodišnje top timove.
Reli u Irskoj kako je već i bilo njavljeno biće definitivno premijera na najvišem nivou novog reli projetka MG ZR S2000. Nakon makadamskog nastupa na britanskom Plains reliju potencijalne mušterije će moći da pogledaju novi bolid i u asfaltnoj specifikaciji.
Među ljubiteljima relija jedan od najnepopularnijih i najčešće kritikovanih sajtova koji se bave Šampionatom Sveta u reliju je ni manje ni više nego zvanična internet prezentacija takmičenja, www.wrc.com. Stvari se mogu dramatično promeniti već od prvog januara 2008-me godine.
Svetsku i domaću reli javnost je šokirao kada je sa petnaest godina došao do prve pobede u Šampionatu Rusije. U septembru je napunio sedamnaest, granica koju je propisala FIA za ulazak u Šampionat Sveta je probijena i Evgenly Novikov ulazi u društvo najboljih...
Ako se neko zapitao zašto su braća Marko i Damjan Jeram “naprasno” iz slovenačkog šampionata i N4 automobila ponovo prešli u klasu niže, odgovor je stigao vrlo brzo. Protutnjavši italijanskom serijom Ford Fiesta Sporting Trophy-a mladi Slovenci su sebi otvorili vrata vrhunskog reli sporta.