IRC-ERC, Ypres Rally – Prvi dan pripao Loixu

Belgijanac „Fast“ Freddy Loix, očito željan trijumfa nakon pehova na predhodna dva relija, od samog starta Ypres-a je pokazao inicijativu koja je rezultovala sa pet pobeda na šest juče održanih brzinskij ispita. Iako se glavna dešavanja očekuju danas kada se vozi glavnina takmičenja, i prvi dan je doneo velike drame u Belgiji.

Drugoplasirani nakon SS6 je Nicolas Vouilloz, jedini koji je uspeo da Loixu „uzme meru“ i to za samo 0.6sec na poslednjem brzincu dana. Nicolas je borbu vodio uglavnom sa liderom IRC-a Lucom Rossetijem kome je sreća okrenula leđa pa je sa druge pozicije pao na desetu, nakon gumidefekta baš na SS6. Isti brzinac bio je koban i za Čeha Jana Kopecky-og koji je prošao bez povreda nakon teškog prevrtanja. Do treće pozicije tako je stigao prvi vozač Abartha, Giandomenico Basso koji ipak nije imao odgovor na tempo koji su nametnuli vozači Peugeota. Ono što Italijana treba da brine je forma Bernda Casiera sa VW Polom S2000 koji je odmah iza njega sa samo 3.7 sekundi zaostatka. Od poznatijih vozača reli su pre kraja završili i Corrado Fontana zbog problema sa menjačem i Michal Solowow zbog problema sa vešanjem njegovog P207 S2000.

U 2WD kupu IRC-a vodi Italiajan Alessandro Bettega (iako je daleko ispred Princen sa Renault Cliom R3 koji se ne boduje za kup) u svom prvom nastupu sa Hondom Civic Type-R R3 i to bez ikakvih predhodnih testova. Iza su dva dizel Abartha, Alessia Pisija i Marca Cavigiolija. U GALERIJI web portala Automagazin pogledajte i nekoliko prvih fotografija sa Ypres-a.

Rezultati nakon SS6: 1Loix/Buysmans Peugeot 207 S2000 47m06.2s 2 Vouilloz/Klinger Peugeot 207 S2000 +21.9s 3 Basso/Dotta Abarth Grande Punto +49.0s 4 Casier/Miclotte Volkswagen Polo S2000 +52.7s 5 Snijers/Soenens Peugeot 207 S2000 +59.9ss 6 Sola/Sanchez Abarth Grande Punto +1m19.0s 7 Van den Heuvel/Kolman Mitsubishi Lancer (N) +1m35.9s 8 TravagliaGranai Abarth Grande Punto +1m39.5a 9 Tirabassi/Gordon Peugeot 207 S2000 +1m44.2s 10 Rossetti/Chiarcossi Peugeot 207 S2000 +1m48.4s

Petar Janković - Automagazin