Najnovije vesti iz auto industrije
        
        
            WRC, Swedish Rally – Program
            Objavljeno: 07.02.2008.
        
        
            Za razliku od izdanja iz 2007-me godine reli u Švedskoj je doživeo nekoliko bitnih izmena. Prva je premeštanje servisnog parka iz Hagforsa u Karlstad u kome je napravljeno reli-selo pored staze za superspecijal koja zauzima i deo lokalne hokejaške dvorane.
I većina brzinskih ispita je promenjena. Samo šest od 20 brzinskih ispita biće repriza prošlogodišnjih (deset različitih brzinaca koji će se voziti po dva puta). Ukupna dužina relija je 1440.08km od čega je 340.24 takmičarskih. Početak je zakazan večeras u 20h04 kada startuje prvi takmičar na Karlstad superspecijalu. Drugog dana u petak se vozi sedam, a u subotu i nedelju po šest brzinskih ispita.

SWEDISH RALLY
ROUND 2 FIA WORLD RALLY CHAMPIONSHIP
7 - 10 February 2008
Četvrtak 7 Februar: Dan 1 Karlstad – Karlstad
Start   Karlstad                                        20.00
SS1     SSS Karlstad 1                   1.90km         20.04
Finish  Karlstad                                        20.44
Petak 8 Februar: Dan 1 (continued) Karlstad – Karlstad
Start   Karlstad                                        08.00
Serv A  Karlstad (15 mins)                              08.17
SS2     Stensjon 1                      15.50km         09.34
SS3     Bjalverud 1                     21.58km         10.44
SS4     Mangen 1                        22.09km         11.23
RSZ B   Sunne (15 mins)                                 12.36
SS5     Stensjon 2                      15.50km         13.25
SS6     Bjalverud 2                     21.58km         14.35
SS7     Mangen 2                        22.09km         15.14
SS8     SSS Karlstad 2                   1.90km         18.00
Serv C  Karlstad (45 mins)                              18.11
Finish  Karlstad                                        19.36
Total                                  122.14km

Subota 9 Febuar: Dan 2 Karlstad – Karlstad
Start   Karlstad                                        06.50
Serv D  Karlstad (15 mins)                              07.07
SS9     Horssjon 1                      14.89km         08.25
SS10    Hagfors 1                       20.92km         09.38
SS11    Vargĺsen 1                      24.63km         10.41
RSZ E   Hagfors (15 mins)                               11.58
SS12    Horssjon 2                      14.89km         13.04
SS13    Hagfors 2                       20.92km         14.17
SS14    Vargĺsen 2                      24.63km         15.20
Serv F  Karlstad (45 mins)                              17.25
Finish  Karlstad                                        18.50
Total                                  120.88km
Nedelja 10 Februar: Dan 3 Karlstad – Karlstad
Start   Karlstad                                        06.20
Serv G  Karlstad (15 mins)                              06.37
SS15    Ullen 1                         16.25km         08.08
SS16    Lesjofors 1                     10.49km         09.13
SS17    Rammen 1                        21.87km         09.45
RSZ H   Hagfors (15 mins)                               10.39
SS18    Ullen 2                         16.25km         11.21
SS19    Lesjofors 2                     10.49km         12.26
SS20    Rammen 2                        21.87km         12.58
Serv I  Karlstad (10 mins)                              14.58
Finish  Karlstad                                        15.08
Total                                   97.22km
Total                                  340.24km
Automagazin Vam prenosi i nekoliko najzanimljivijih fotografija iz servisnog parka u Karlsradu.
Petar Janković - Automagazin
          
        
                
        
        Na predstojećem reliju u Švedskoj očekuju se minimum tri nove Subaru Impreze grupe N. Do premijere WRC verzije ima još da pričekamo, ali kako novi model izgleda na fotografijama biće vredno “muke”. Posle nekoliko video snimaka prezentujemo Vam slike Subaru Impreze WRC S14 da na miru “proučite” novi model.
        
                
        
        Pojedini vozači su već na upoznavanju staze za reli u Švedskoj (recce) upali u probleme, tačnije u sneg pored staze. Nadajmo se da će više sreće imati sutra kada krene trka šumama u okolini Karlstada. “Pomoć prijatelja” će i tada biti potrebna ali je na žalost neće biti.
        
                
        
        Istraga koju je vršila Francuska Sportska Automobilistička Federacija (FFSA) povodom nelegalnog treniraja na poslednjem reliju sezone 2007, Rallye du Var, završena je loše po glavne aktere afere. Rigoroznim sankcijama najviše je pogođen Jean-Marie Cuoq kome je oduzeta titula Šampiona Francuske na asfaltu.
        
                
        
        Reli u Meksiku ove godine je zakazan za kraj februara, tačnije vozi se u terminu od 28. februara do 02. marta 2008-me godine. Objavljena je i lista prijavljenih takmičara koja nam donosi i nekoliko iznenađenja.
        
                
        
        Steven Vergalle, glavni sponzor Belgijanca Francoisa Duvala, nastavlja borbu da obezbedi sredstva za što veći broj nastupa svog štićenika u Šampionatu Sveta. Poslednji potez je najava prodaje Ford Focusa WRC’05 koji je vozio Pieter Tsojen.
        
                
        
        Britanac Mark Higgins i pored problema prvog dana International Galway relija,  koji otvara sezonu takmičenja u Irskoj, uspeo je da nadoknadi izgubljeno vreme i trijumfuje ispred iznenađujuće brzog Tima McNultya.
        
                
        
        Aktuelni PWRC Šampion, Japanac Toshi Arai, započeo je svoju ovogodišnju kampanju sa pobedom. Za volanom novog modela iz kuće Subaru, Impreze WRX, Arai je pobedio na snežnom Rally of Tsumagoi. Bio je to odličan debi novog automobila pripremljenog od strane Arai Motorsporta.
        
                
        
        Tajna je konačno otkrivena! Bivši Šampion Sveta u konkurenciji Juniora, Šveđanin Patrick Sandell, sezonu 2008 JWRC-a voziće za srpski Interspeed Racing Team! Istinu nam je otkrila lista prijavljenih takmičara za treći reli Šampionata Sveta u Meksiku.
        
                
        
        Hirvonenova glasna razmišljanja su više nego jasna. Na snežnoj podlozi Loeba je “najlakše” pobediti i takva se prilika ne sme propustiti. Ukoliko Finac želi da na kraju godine bude Šampion, mora trijumfovatii na predstojećem reliju u Švedskoj i iskoristi svoje iskustvo vožnje na snegu i ledu.