Najnovije vesti iz auto industrije
        
        
            WRC, Rally Mexico – Program i itinerer
            Objavljeno: 23.02.2008.
        
        
            Za sedam dana u ovo vreme u Meksiku će već uveliko teći borba za što bolji plasman i u WRC i JWRC konkurenciji. Zato se danas bolje upoznajemo sa rutom i satnicom relija koji je ove godine u kalendar Šampionata Sveta “upao” sasvim nenadano nakon otkazivanja relija u Australiji. Biće to i prvi pravi makadamski reli ove godine.

Rally Mexico vozi se po 35-ti put ali najbolji svetski automobilisti u zemlji tortilje i tekile okupljaju se zadnjih pet godina (drugi put u konkurenciji JWRC). Samo takmičenje ove godine biće najkraće u istoriji sa ukupno 830.83km od čega 20 brzinskih ispita sa 353.75km čini 43 procenta itinerera. Reli u Meksiku je specifičan i po velikoj nadmorskoj visini na kojoj se voze pojedini brzinski ispiti a koja se kreće i do neverovatnih 2.737 metara, čineći ga jednim od najzahtevnijih relija u celom kalendaru WRC-a. Mi ćemo naravno posebnu pažnju posvetiti Interspeed Racing Teamu i poželeti im uspešno otvaranje sezone i prve bodove za oba vozača (Miloš Komljenović i Patrik Sandell).

RALLY MEXICO
ROUND 3 FIA WORLD RALLY CHAMPIONSHIP
28 Februar - 2 Mart 2008
Četvrtak 28 Februar: Ceremonial start
Start   Guanajuato                                      20.00
Petak 29 Februar: Dan 1 Leon – Leon
Start   Leon                                            08.00
SS1     Alfaro 1                         22.96km        08.28
SS2     Ortega 1                         23.83km        09.51
SS3     El Cubilete 1                    18.87km        10.39
Serv A  Leon Poliforum (30 mins)                        12.04
SS4     Alfaro 2                         22.96km        13.02
SS5     Ortega 2                         23.83km        14.25
SS6     El Cubilete 2                    18.87km        15.13
SS7     Super Special 1                   2.21km        16.33
SS8     Super Special 2                   2.21km        16.38
Serv B  Leon Poliforum (45 mins)                        17.08
Finish  Leon                                            17.53
Total                                   135.74km
Subota 1. Mart: Dan 2 Leon – Leon
Serv C  Leon Poliforum (15 mins)                        07.30
SS9     Ibarrilla 1                      29.90km        08.24
SS10    Duarte 1                         23.27km        09.47
SS11    Derramadero 1                    23.28km        10.38
Serv D  Leon Poliforum (30 mins)                        12.03
SS12    Ibarrilla 2                      29.90km        13.12
SS13    Duarte 2                         23.27km        14.35
SS14    Derramadero 2                    23.28km        15.26
SS15    Super Special 3                   2.21km        16.41
SS16    Super Special 4                   2.21km        16.46
Serv E  Leon Poliforum (45 mins)                        17.16
Finish  Leon                                            18.01
Total                                   157.32km
Nedelja 2. Mart: Dan 3 Leon – Leon
Serv F  Leon Poliforum (15 mins)                        07.45
SS17    Leon                             16.09km        08.28
SS18    Guanajuatito                     22.30km        08.56
SS19    Comanjilla                       17.88km        10.19
SS20    Super Special 5                   4.42km        11.34
Serv G  Leon Poliforum (10 mins)                        12.07
Finish  Leon                                            13.00
Total                                    60.69km
Rally total                             353.75km

Petar Janković - Automagazin
          
        
                
        
        Kraj marta 2008-me godine je rezervisan za četvrti reli ovogodišnje sezone Šampionata Sveta. Tačnije, u terminu 27-30. mart po 18-ti put voziće se Argentina Rally. Lista prijavljenih je zaključena, 59 posada je poslalo svoje prijave i većih iznenađenja nema.
        
                
        
        Do početka prve sezone Open Rally Challengea ostalo je nešto više od mesec dana. Tačnije, 28. marta 2008-me godine u Čazmi će startovati prvi od četiri predviđena relija u ovoj godini. Nakon detaljnih priprema i “izviđanja” terena poznati su i prvi detalji orvog takmičenja nove reli serije u susednoj Hrvatskoj.
        
                
        
        Najnovija trkalica iz kuće Citroen je danas zvanično predstavljena reli javnosti. Maleni “otrovni” bolid koji prema rečima proizvođača nudi najbolji odnos između cene, performansi i zadovoljstva u vožnji predstavlja zlatnu sredinu između “starog” C2-R2 i C2 S1600.
        
                
        
        Kroz svoj sportski ogranak koji nosi čuveno ime Abarth, italijanski Fiat koji poslednjih godina beleži fantastične prodajne rezultate širom Sveta, planira da se vrati u sam vrh reli sporta. Prema najnovijim najavama bolide sa Abarth značkom u WRC-u možemo gledati već od 2010-te godine.
        
                
        
        Poslednje dve godine organizatori relija u Meksiku susreli su se sa velikim problemom u vidu neodgovornih “ljubitelja” relija koji su svoje oduševljenje iskazivali na krajnje neobičan način, bacanjem kamenja na učesnike. Da bi se ovakav vid ponašanja suzbio organizator je ove godine pokrenuo akciju pod nazivom “Responsible Spectator”.
        
                
        
        Juče je italijanski Abarth Team objavio konačni spisak vozača koji će se u sezoni 2008. u fabričkim bojama i sa grbom sa znakom škorpiona boriti na više frontova. Najnovije ime na listi je Renato Travaglia koji će prvenstveno “juriti” titulu Šampiona Italije ali najverovatnije i Evrope.
        
                
        
        Još jedan iz “stare garde” vozača progovorio je protiv FIA i trenutnog stanja u reli sportu. Iako čelnici Svetske Automobilističke Federacije okreću glavu od ovakvih kritika glas ljudi koji su stvorili WRC i ušli u legendu daleko se čuje.
        
                
        
        Nakon osvajanja titule najmlađeg “poentera” u istoriji WRC-a, 18-godišnji Norvežanin Andreas Mikkelsen je u svoju biografiju dodao još jedan značajan podatak. Nakon drugog relija šampionata Norveške, Andreas je postao najmlađi pobednik u bogatoj reli istoriji ove skandinavske zemlje.
        
                
        
        Kao priznanje učesnicima koji  se bore sa mnogo jačom S2000 konkurencijom, i kao potez koji bi trebao da privuče više česnika sa bolidima pogonjenih sa “samo” dva točka, organizatori Intercontinental Raly Challengea za sezonu 2008 najavljuju 2WD Cup.