Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - Sebastien Loeb traži izmene pravila
Objavljeno: 31.03.2008.
Iako je sa lakoćom stigao do pobede u Argentini, Sebastien Loeb je na cilju u Cordobi uslove na reliju okarakterisao kao najteže u karijeri i pozvao organe FIA da razmisle o promeni pravilnika o pneumaticima koji trenutno ugrožavaju bezbednost takmičara.
”Volim izazove ali ovo danas su najteži uslovi u dosadašnjem toku moje karijere. Nisam bio u velikom problemu jer sam imao veliku prednost ali nije bilo moguće voziti brzo po tolikom blatu. Na nekim mestima bilo je gotovo nemoguće održati bolid na stazi. Moramo uraditi nešto ili će postati veoma opasno. Vozimo po kiši, snegu, magli, blatu ali smo uvek imali tu privilegiju da biramo pnematike za svaku priliku. Nadam se da čemo u budućnosti uvesti malo slobode u ovu oblast. - izjavio je četvorostruki Šampion Sveta i četvorostruki pobednik Argentine.
Petar Janković - Automagazin
I pored poteškoća prvog dana Andrej Jereb i Miran Kacin su stigli do cilja relija u Argentini. Poslednjeg takmičarskog dana nakon odvežena tri brzinska ispita Slovenci su uspeli da nadoknade još dva mesta i reli završe kao četrnaesti u Production klasi Šampionata Sveta.
Četvrtom uzastopnom pobedom u Argentini Sebastien Loeb je postao čovek sa najviše pobeda na reliju u Južnoj Americi i istovremeno je preuzeo lidersku poziciju u Šampionatu Sveta. Uspeh Citroena uvećao je i Dani Sordo trećim mestom što je francuskog proizvođača približilo na samo tri boda zaostatka za Fordom u konkurenciji konstruktora.
Na žalost po ambicioznog japanskog proizvođača četvrti reli ovogodišnjeg Šampionata Sveta nije doneo dobar rezultat. I Toni Gardemeister i Per-Gunnar Andresson za ono malo vremena što su vozili pokazali su odličan potencijal Suzuki SX4 WRC bolida ali na žalost bez rezultata.
Andrej Jereb se nakon dva dana napornog trkanja u Argentini nalazi na šesnaestom mestu u konkurenciji PWRC. Drugog dana Subaru Impreza Motoring Cluba je slušala bez većih problema što je rezultovalo napredkom od šest pozicija u generalnom plasmanu.
Na žalost loša vest dolazi iz Automeca Sport Teama za koji su u Turskoj trebali da nastupe Giles Panizzi i Arnaud Augoyard. Krajnji ishod, dva Abarth Grande Punta S2000 manje na startu u Istanbulu.
Open Rally Challenge je startovao! Krenuo je projekat hrabrih ljudi iz Hrvatske koji su se u ovim vremenima “usudili” pokrenuti šampionat koji prema njihovim planovima treba razdrmati reli scenu regiona. Prvi pobednik prvog ORC relija je i glavni favorit Ivan Goran Čibej.
Ko čeka taj i dočeka! Konačno Petter Solberg u svom elementu. U trenutku dok ovo pišemo do kraja drugog dana relija u Argentini ostao je još samo 3.50 km dugi superspecijal što znači da je odvoženo osam “glavnih” brzinaca na kojima je četiri pobede uzeo baš bivši Šampion Sveta i vozač Subarua Petter Solberg.
Slovenačka posada Jereb/Kacin pre vremena je morala završiti jučerašnji nastup na reliju Argentina. Dok su se nalazili na solidnom dvanaestom mestu u konkurenciji Production na Subaru Imprezi je iznenada pukla viljuška vešanja na prednjem desnom tocku.
Nastavak relija Sebastien Loeb može dočekati sasvim spokojno sa preko minut i po prednosti ispred drugoplasiranog Chrisa Atkinsona. Ako se setimo da Francuz veoma retko, skoro nikada, greši i to saberemo sa pouzdanošću njegovog Citroena C4 WRC kao rezultat ćemo dobiti najverovatnije sigurnog pobednika.