Najnovije vesti iz auto industrije
WRC – Conrad Rautenbach na sedmom nebu!
Objavljeno: 02.04.2008.
Prva tri relija sezone za 23-godišnjeg Južnoafrikanca su bila daleko od idealnih. Njegov talenat niko nije osporavao a na papiru dokaz ima u vidu titule Šampiona Afrike za 2007-mu, ali nešto nije išlo kako treba. Na reliju Monte Carlo odustajanje još na SS1 a onda teška blamaža na superspecijalu. Samo tri relija kasnije, booom, i četvrto mesto.
Rezultat koji niko, pa ni sam Conrad nije mogao očekivati. Na njegovom prvom učeću u Argentini i tek drugom nastupu sa Citroenom C4 WRC podržanim od strane PH Sporta stigao je do četvrte pozicije i ogromnih pet bodova. ”U subotu sam legao sa mišlju kako je lepo ako završim peti a onda smo na Condor brzincu prošli Solberga i shvatio sam da ću biti još bolje plasiran! Pokušao sam da se dalje koncentrišem na ono što mi priča suvozač jer je bilo tako lako napraviti grešku. Rezultat koji sam postigao je neverovatan. Zahvaljujem celom timu i suvozaču Davidu Senioru.” - ne skriva oduševljenje prvi Južnoafrikanac koji je stigao do WRC bodova.
Petar Janković - Automagazin
Šampion Bugarske iz 2005-te godine i jedan on najuspešnijih bugarskih reli pilota u novu sezonu kreće sa ambicioznim projektom. Gašenjem OMV Rally Teama Jasen se odlučio da u sopstvenoj režiji pripremi Mitsubishi Lancer Evo IX za sezonu 2008.
Pod otkriljem Eurosporta, sada već poznati brend Intercontinental Rally Chalenge uskoro pokreće novu seriju takmičenja, IRC Classic. Biće to takmičenje koje će nas sve podsetiti na slavnu istoriju reli sporta.
Konačno lepe vesti iz Belgije. Aktuelni Šampion Larry Cols konačno je izašao iz kome i prebačen je sa odeljenja intenzivne nege na neurologiju. Potpuno je svestan situacije i gde se nalazi.
Ako je Loeb lako pobedio u klasi WRC ista konstatacija može poslužiti i za debi trijumf Andreasa Aignera u PWRC-u. Mladi Austrijanac je odvozio fenomenalan reli pobedivši konkurente u veoma nezahvalnim uslovima i najavio da će ove sezone biti jedan od glavnih pretendenata za pobedu u generalnom plasmanu.
Iako je sa lakoćom stigao do pobede u Argentini, Sebastien Loeb je na cilju u Cordobi uslove na reliju okarakterisao kao najteže u karijeri i pozvao organe FIA da razmisle o promeni pravilnika o pneumaticima koji trenutno ugrožavaju bezbednost takmičara.
I pored poteškoća prvog dana Andrej Jereb i Miran Kacin su stigli do cilja relija u Argentini. Poslednjeg takmičarskog dana nakon odvežena tri brzinska ispita Slovenci su uspeli da nadoknade još dva mesta i reli završe kao četrnaesti u Production klasi Šampionata Sveta.
Četvrtom uzastopnom pobedom u Argentini Sebastien Loeb je postao čovek sa najviše pobeda na reliju u Južnoj Americi i istovremeno je preuzeo lidersku poziciju u Šampionatu Sveta. Uspeh Citroena uvećao je i Dani Sordo trećim mestom što je francuskog proizvođača približilo na samo tri boda zaostatka za Fordom u konkurenciji konstruktora.
Na žalost po ambicioznog japanskog proizvođača četvrti reli ovogodišnjeg Šampionata Sveta nije doneo dobar rezultat. I Toni Gardemeister i Per-Gunnar Andresson za ono malo vremena što su vozili pokazali su odličan potencijal Suzuki SX4 WRC bolida ali na žalost bez rezultata.
Andrej Jereb se nakon dva dana napornog trkanja u Argentini nalazi na šesnaestom mestu u konkurenciji PWRC. Drugog dana Subaru Impreza Motoring Cluba je slušala bez većih problema što je rezultovalo napredkom od šest pozicija u generalnom plasmanu.