Najnovije vesti iz auto industrije
Central Europe Rally – Volkswagen u Budimpešti
Objavljeno: 20.04.2008.
Dan pre početka Central Europe Rally-a u Budimpešti kompletan VW cross-country tim je imao više nego popunjeno pred-takmičarsko vreme. Mađari kao dobri domaćini zvezde na čelu sa Carlosom Sainzom su ugostili u svom parlamentu gde su ih primili najviši državni zvaničnici.
VW tim se zatim uputio na press konferenciju, na tehnički pregled i na kraju na “meet the team” prijem koji je priredio glavni sponzor tima Red Bull. ”Oseća se da smo došli na novu teritoriju. Entuzijazam je ogroman.” - izjavio je Carlos Sainz oduševljen prijemom. Sainz sa nestrpljenjem očekuje početak prave akcije koja startuje u toku današnjeg dana na prvom, 63 km dugom brzinskom ispitu na relaciji Budapest (H) – Baia Mare (RO).
Petar Janković - Automagazin
Treću etapu Central Europe Rally-a obeležila je kiša koja je od i onako blatnjave staze napravila “pakao”, posebno za vozače kamiona. Treća uzastopna pobeda VW Touarega 2, ovoga puta de Villiersa ali i dalje su Mitsubishi i Peterhansel na čelu, činjenica je koja ne ide u prilog nemačkom timu.
Ono u čemu se svi timovi slažu, uz neizostavnu konstataciju da će dati sve od sebe, je činjenica da je reli u Jordanu za sve korak u nepoznato. Peti reli ovogodišnjeg Šampionata Sveta tako neće imati izrazitog favorita kome je pesak oko Mrtvog mora omiljena podloga.
Prema glasinama koje dolaze iz Velike Britanije, Eddi Stobart pored aktivnog učešća u WRC-u planira i nastupe u Intercontinental Rally Challengeu podržanom od strane Eurosporta. Mark Higgins bi tako proširio svoj program sa MG ZR S2000 i van granica Kraljevine.
Iako je Nemac Dieter Depping u VW Toaregu 2 pobedio na današnja dva kruga od rumuskog grada Baia Mare pa do Karpata, stanje u generalnom plasmanu se dobro “istumbalo”. Veoma blatnjava staza predstavljala je veliki problem za većinu vozača, toliko da su organizatori drugi krug morali da skrate za više od pola.
U saradnji sa australijskim portalom www.serviceparknews.com u prilici smo da Vam eksluzivno prikazemo prve fotografije 80% kompletiranog modela Proton S2000 koji u svojim radionicama priprema britanski MEM World Rally Team.
Idealno prolećno vreme ispratilo je učesnike Central Europe Rally-a iz Budimpešte do Dabasa gde je startovao prvi brzinski ispit prema Rumuniji dužine 63 kilometra. Prema očekivanju u konkurenciji vozača najbrži je bio aktuelni cross-country Šampion i prvi vozač VW-a, Carlos Sainz.
Vozača RalliArt Italia, Paola Andreuccija, ništa nije moglo da spreči da se popne na najvišu stepenicu pobedničkog postolja relija 1000 Milja. U svom Mitsubishi Lanceru devete evolucije daleko iza sebe je ostavio sve vozače u S2000 mašinama dokazavši da “stari” automobili grupe N još uvek nisu za bacanje. Uspeh je još veći ako se uzme u obzir asfaltna podloga na kojoj se vozi reli 1000 milja.
Iako se u Budimpešti ne oseća ona legendarna atmosfera Dakar relija sigurno je da se ponovno okupljanje “dugoprugaša” sa nestrpljenjem očekivalo. Na Trgu Heroja u Budimpešti timovi su danas obavili administrativne kao i poslove tehničke verifikacije vozila u sve tri kategorije.
Nakon završenih devet brzinskih ispita na liderskoj poziciji relija 1000 Miglia je Paolo Andreucci sa Mitsubishi Lancerom Evo IX koji je pravim izborom pneumatika i boljom startnom pozicijom u prvom prolazu jučerašnjim brzinskim ispitima uspeo da napravi prednost koju glavni konkurenti u S2000 mašinama u nastavku nisu uspeli da nadoknade.