Najnovije vesti iz auto industrije
Cental Europe Rally – Završen tehnički pregled vozila
Objavljeno: 19.04.2008.
Iako se u Budimpešti ne oseća ona legendarna atmosfera Dakar relija sigurno je da se ponovno okupljanje “dugoprugaša” sa nestrpljenjem očekivalo. Na Trgu Heroja u Budimpešti timovi su danas obavili administrativne kao i poslove tehničke verifikacije vozila u sve tri kategorije.
Start je na istom mestu sutra, kada karavan od ukupno 238 vozila (96 motora, 18 kvadova, 84 automobila i 40 kamiona) kreće na svoj prvi od sedam brzinskih ispita kroz Mađarsku i Rumuniju. Dakar Series tako je danas započeo svoj “život” na obalama Dunava.
Petar Janković - Automagazin
Treću etapu Central Europe Rally-a obeležila je kiša koja je od i onako blatnjave staze napravila “pakao”, posebno za vozače kamiona. Treća uzastopna pobeda VW Touarega 2, ovoga puta de Villiersa ali i dalje su Mitsubishi i Peterhansel na čelu, činjenica je koja ne ide u prilog nemačkom timu.
Ono u čemu se svi timovi slažu, uz neizostavnu konstataciju da će dati sve od sebe, je činjenica da je reli u Jordanu za sve korak u nepoznato. Peti reli ovogodišnjeg Šampionata Sveta tako neće imati izrazitog favorita kome je pesak oko Mrtvog mora omiljena podloga.
Prema glasinama koje dolaze iz Velike Britanije, Eddi Stobart pored aktivnog učešća u WRC-u planira i nastupe u Intercontinental Rally Challengeu podržanom od strane Eurosporta. Mark Higgins bi tako proširio svoj program sa MG ZR S2000 i van granica Kraljevine.
Iako je Nemac Dieter Depping u VW Toaregu 2 pobedio na današnja dva kruga od rumuskog grada Baia Mare pa do Karpata, stanje u generalnom plasmanu se dobro “istumbalo”. Veoma blatnjava staza predstavljala je veliki problem za većinu vozača, toliko da su organizatori drugi krug morali da skrate za više od pola.
U saradnji sa australijskim portalom www.serviceparknews.com u prilici smo da Vam eksluzivno prikazemo prve fotografije 80% kompletiranog modela Proton S2000 koji u svojim radionicama priprema britanski MEM World Rally Team.
Idealno prolećno vreme ispratilo je učesnike Central Europe Rally-a iz Budimpešte do Dabasa gde je startovao prvi brzinski ispit prema Rumuniji dužine 63 kilometra. Prema očekivanju u konkurenciji vozača najbrži je bio aktuelni cross-country Šampion i prvi vozač VW-a, Carlos Sainz.
Vozača RalliArt Italia, Paola Andreuccija, ništa nije moglo da spreči da se popne na najvišu stepenicu pobedničkog postolja relija 1000 Milja. U svom Mitsubishi Lanceru devete evolucije daleko iza sebe je ostavio sve vozače u S2000 mašinama dokazavši da “stari” automobili grupe N još uvek nisu za bacanje. Uspeh je još veći ako se uzme u obzir asfaltna podloga na kojoj se vozi reli 1000 milja.
Dan pre početka Central Europe Rally-a u Budimpešti kompletan VW cross-country tim je imao više nego popunjeno pred-takmičarsko vreme. Mađari kao dobri domaćini zvezde na čelu sa Carlosom Sainzom su ugostili u svom parlamentu gde su ih primili najviši državni zvaničnici.
Nakon završenih devet brzinskih ispita na liderskoj poziciji relija 1000 Miglia je Paolo Andreucci sa Mitsubishi Lancerom Evo IX koji je pravim izborom pneumatika i boljom startnom pozicijom u prvom prolazu jučerašnjim brzinskim ispitima uspeo da napravi prednost koju glavni konkurenti u S2000 mašinama u nastavku nisu uspeli da nadoknade.