Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - Sandell i Komljenović - testovi na Tari
Objavljeno: 06.04.2008.
U sklopu priprema za predstojeću "rundu" Svetskog Reli Šampionata u Jordanu, beogradski Interspeed Racing Team, kao jedini srpski tim u svetskoj reli eliti, realizovao je testove na obroncima planine Tare. Šveđanin Patrik Sandell i jedini Srbin u WRC-u, Miloš Komljenović uspešno su realizovali prvi deo testiranja, koja će biti nastavljena danas...

Ekskluzivno za Automagazin portal svoje utiske sa jučerašnjih testova iznosi Aleksandar Jeremić, suvozač Miloša Komljenovića: "Juče smo realizovali makadamski test na Tari. Test je bio trening karaktera kao priprema za predstojeći reli u Jordanu. Tara ima veoma pogodne makadamske terene i mi se nadamo da ćemo u budućnosti težište naših priprema prebaciti u Srbiju. To nam mnogo olakšava pripreme jer nam je blizu i kompletna logistika je veoma jednostavnija. Naravno, sama činjenica da smo u svojoj zemlji nam mnogo znači. Cilj testiranja je bio priprema i uvozavanje na zemljanoj podlozi i rad na radarima. Koliko smo gledali na fotografijama i snimcima, staza u Jordanu je slična. U pitanju je sitan tucanik, veoma ravan. Juče nam vremenski uslovi nisu išli na ruku, jer sneg i kiša padali su ceo dan, a na kraju je bilo i magle. Atmosfera u timu na visokom nivou, sve funkcioniše odlično, prešli smo oko 70 kilometara i uspešno smo realizovali ono što smo planirali. Mislim da je i Sandell zadovoljan iskustvom sa Tare."

"Tereni koje sam video na Tari su zaista fantastični. Mislim da postoje idealni uslovi za nastavak testiranja na ovim terenima, kako za makadamske, tako i za asfaltne trke. Utisci su zaista pozitivni, a poseban utisak van staze, na sve nas, ostavila je teletina kod "Kurte"." - uz osmeh kratko je prokomentarisao Sandell.
Goran Sarić - Automagazin
Foto: Goran Perović
Pre nekoliko dana smo objavili da je na zvaničnom sajtu ERC-a izašla lista sa imenima takmičara i njihovih nominovanih relija za sezonu 2008 Šampionata Evrope. Primetili smo i nekoliko nelogičnosti a potvrda istih stiže nam i iz Hrvatske.
Talentovani Italijan, Alessandro Bettega, i njegov TRT tim potvrdili su da će ove sezone ipak učestvovati u Juniorskom Šampionatu Sveta. Italijani razočarani nemogućnošću da naprave mini WRC program odlučili su se za kupovinu Renault Clia R3 i učešće u JWRC-u.
Luca Rossetti, vozač Peugeot Sport Italia, preuzeo je lidersku poziciju na SS5, polovinom prvog dana, i nije dopustio nikakvo iznenađenje sve do kraja takmičenja u Turskoj. Pobedom na reliju Istanbul Rosseti je zadržao 100% učinak na relijima IRC serije. Tri učešća tri trijumfa. Svaka čast!
Prekid relija Lavantall doneo je posadi Kaučič/Zorenč prvu pobedu u Šampionatu Slovenije i početak odbrane titule. Iako se takmičenje završilo pre vremena Kaučič je svakako bio na dobrom putu da reli svakako dobije a glavni konkurent Darko Peljhan ovoga puta nije imao adekvatan odgovor.
Nakon nesreće u kojoj je preminuo 54-godišnji Herbert Breiteneder reli Lavantall u Austriji je prekinut nakon SS6. Nesreća se dogodila samo kilometar pre cilja petog brzinskog ispita a organizator je iz poštovanja prema Breitenederu i njegovoj porodici reli okončao pre vremena.
Devet brzinskih ispita je voženo danas, prvog dana relija Istanbul u Turskoj koji otvara sezonu Intercontinental Rally Challengea i European Championshipa. Da li je bilo zanimljivo? Da li Vam dovoljno govori činjenica da je na devet danas održanih brzinskih ispita pobedilo sedam različitih vozača?
Sezona reli sporta u Sloveniji započela je juče u Austriji na poznatom Lavanttal Rally-u. Nakon prvog dana takmičenja posada Kaučič – Zorenč se nalazi na petom mestu generalnog plasmana i liderskoj poziciji u šampionatu Slovenije ali sa samo 13sec viška u odnosu na Darka Peljhana.
Nemački proizvođač rasnih trkačkih automobila Porsche polako nalazi sve više interesa u reli sportu. Nakon sve većeg broja 911 GT3 reli verzije u šampionatima Nemačke, Francuske i Španije, Porsche se odlučio i za nastup na maratonskom Transsyberia reliju sa dva Cayenne S modela.
Interesovanje javnosti za S2000 bolide se ne smanjuje a upravo ta klasa je donela reli sportu ono što mu nedostaje – raznolikost proizvođača. Juče je su iz Velike Britanije pot pritiskom novinara “procurele” i prve konkretne informacije o Protonu S2000.