Najnovije vesti iz auto industrije
ERC, 1000 Miglia – Fantastičan dan Paola Andreuccija!
Objavljeno: 19.04.2008.
Nakon završenih devet brzinskih ispita na liderskoj poziciji relija 1000 Miglia je Paolo Andreucci sa Mitsubishi Lancerom Evo IX koji je pravim izborom pneumatika i boljom startnom pozicijom u prvom prolazu jučerašnjim brzinskim ispitima uspeo da napravi prednost koju glavni konkurenti u S2000 mašinama u nastavku nisu uspeli da nadoknade.

Vozači koji su prvi startovali imali su velikih problema sa kišom i gustom maglom. Andreucci sa startnim brojem 23 prvi deo relija završava sa prednošću od preko 40sec nad Lucom Rossetijem koji iako na drugoj poziciji generalno, vodi u konkurenciji za Šampionat Evrope. Rosseti se pored klizave staze u početku žalio na previše tvrd setap svog Peugeota 207 S2000. Trideset sekundi “dalje” je do juče favorit broj jedan, Giandomenico Basso, samo jedan u nizu koji je imao problema sa pneumaticima. Iako je vozač Abartha drugi deo jučerašnjeg takmičenja odvozio mnogo bolje bojim se da je previše vremena izgubljeno na jutarnjim brzinskim ispitima. Domaćini su naravno kao što se očikavalo dominantni a najbolje plasirani stranac je Michal Solowow na 14-toj poziciji (sedmi u ERC), četiri ispred Kruma Doncheva (osmoplasirani u konkurenciji ERC) koji je juče uz izletanje imao dosta problema sa Subaru Imprezom N14.

Plasman nakon prvog dana relija 1000 Miglia:
1. P. Andreucci/A. Andreussi - Mitsubishi Lancer Evo IX 01:28:26.1
2. L. Rossetti/M. Chiarcossi - Peugeot 207 S2000 + 00:00:41.8 (1.ERC)
3. G. Basso/M. Dotta - Fiat Grande Punto S2000 + 00:01:10.7 (2.ERC)
4. R. Travaglia/L. Granai - Fiat Grande Punto S2000 + 00:02:08.1 (3.ERC)
5. P. Longhi Piero/M. Imerito - Subaru Impreza WRX + 00:02:33.3 (4.ERC)
6. A. Navarra/G. D'Amore - Fiat Grande Punto S2000 + 00:02:43.8
7. A. Aghini/M. Cerrai - Subaru Impreza WRX + 00:03:42.4 (5.ERC)
8. A. Dallavilla/T. Rocco - Peugeot 207 S2000 + 00:04:03.9
Petar Janković - Automagazin
Iako je Nemac Dieter Depping u VW Toaregu 2 pobedio na današnja dva kruga od rumuskog grada Baia Mare pa do Karpata, stanje u generalnom plasmanu se dobro “istumbalo”. Veoma blatnjava staza predstavljala je veliki problem za većinu vozača, toliko da su organizatori drugi krug morali da skrate za više od pola.
U saradnji sa australijskim portalom www.serviceparknews.com u prilici smo da Vam eksluzivno prikazemo prve fotografije 80% kompletiranog modela Proton S2000 koji u svojim radionicama priprema britanski MEM World Rally Team.
Idealno prolećno vreme ispratilo je učesnike Central Europe Rally-a iz Budimpešte do Dabasa gde je startovao prvi brzinski ispit prema Rumuniji dužine 63 kilometra. Prema očekivanju u konkurenciji vozača najbrži je bio aktuelni cross-country Šampion i prvi vozač VW-a, Carlos Sainz.
Vozača RalliArt Italia, Paola Andreuccija, ništa nije moglo da spreči da se popne na najvišu stepenicu pobedničkog postolja relija 1000 Milja. U svom Mitsubishi Lanceru devete evolucije daleko iza sebe je ostavio sve vozače u S2000 mašinama dokazavši da “stari” automobili grupe N još uvek nisu za bacanje. Uspeh je još veći ako se uzme u obzir asfaltna podloga na kojoj se vozi reli 1000 milja.
Dan pre početka Central Europe Rally-a u Budimpešti kompletan VW cross-country tim je imao više nego popunjeno pred-takmičarsko vreme. Mađari kao dobri domaćini zvezde na čelu sa Carlosom Sainzom su ugostili u svom parlamentu gde su ih primili najviši državni zvaničnici.
Iako se u Budimpešti ne oseća ona legendarna atmosfera Dakar relija sigurno je da se ponovno okupljanje “dugoprugaša” sa nestrpljenjem očekivalo. Na Trgu Heroja u Budimpešti timovi su danas obavili administrativne kao i poslove tehničke verifikacije vozila u sve tri kategorije.
Leszek Kuzaj nastavlja svoju “misiju” uništavanja bolida. Ovoga puta žrtva je bila Škoda Fabia WRC u vlasništvu First Motorsporta sa kojom je Poljak trebao da nastupi na ADAC Hessen Rallye Vogelsberg.
Naravno da Belgijanac nije otkrio “toplu vodu” a izjava iz naslova ove vesti je samo jedan deo teksta kojim je ogorčeni Duval saoštio javnosti da ga neće gledati ni na jednom WRC reliju sve do polovine avgusta i takmičenja u Nemačkoj.
Druga trka sezone očekuje nas u Zaboku, 02-03. maja. Zabok je grad sa dugom oktanskom tradicijom i savršen je domaćin jedne ovakve rally trke. Očekuje se kako će broj gledaoca iz Čazme biti nadmašen. Brzinski ispiti u Zaboku i Oroslavju okupiće navijače iz celog Zagorja, goste iz Zagreba, a dolazak najavljuju i navijači iz Istre, Slavonije ...