ERC, Rally 1000 Miglia - Andreucci i Rossetti pobednici

Vozača RalliArt Italia, Paola Andreuccija, ništa nije moglo da spreči da se popne na najvišu stepenicu pobedničkog postolja relija 1000 Milja. U svom Mitsubishi Lanceru devete evolucije daleko iza sebe je ostavio sve vozače u S2000 mašinama dokazavši da “stari” automobili grupe N još uvek nisu za bacanje. Uspeh je još veći ako se uzme u obzir asfaltna podloga na kojoj se vozi reli 1000 milja.

Preko 50sec iza Andreuccija do drugog mesta je stigao Luca Rossetti uknjiživšii još jednom maksimalnih 16 bodova u konkurenciji za Šampionat Evrope utvrdivši se tako na čelu generalnog plasmana ERC-a. Rosseti je ovim drugim mestom preuzeo i lidersku poziciju u Šampionatu Italije (22 boda naspram 19 poena drugoplasiranog Longhija). Na žalost po Giandomenica Bassa početak sezone ne prolazi baš najbolje. Nakon prevrtanja u Istanbulu Italijan je i ovoga odustao. Razlog ovoga puta nije njegova greška već kvara menjača na Abarthu tokom SS13, brzincu na kome su odustali i Solowow (amortizer) i Volkan Isik. Krum Donchev tako zahvaljujući pehovima drugih na trinaestoj poziciji reli završava kao najbolje plasirani strani takmičar (od tri koja su stigla do cilja) i na svoj konto dodaje još tri evropska boda.

Generalni plasman relija 1000 Miglia: 1. Paolo Andreucci/Anna Andreussi (Mitsubishi Lancer IX), 3h20m35,7s; 2. Luca Rossetti/Matteo Chiarcossi (Peugeot 207 S2000), 51,1s; (ERC) 3. Renato Travaglia/Lorenzo Granai (Abarth Punto S2000), 3m31,2s; (ERC) 4. Piero Longhi/Maurizio Imerito (Subaru Impreza N14), 4m18,8s; (ERC) 5. Andrea Navarra/Guido d'Amore (Abarth Punto S2000), 4m50,3s; 6. Tobia Cavallini/Flavio Zanella (Peugeot 207 S2000), 7m33,4s; 7. Corrado Fontana/Renzo Casazza (Abarth Punto S2000), 8m13,7s; (ERC) 8. Andrea Dallavilla/Tommaso Rocco (Peugeot 207 S2000), a8m58,4s;

Generalni plasman Šampionata Evrope: 1. Luca Rossetti, 32; 2. Renato Travaglia, 19; 3. Anton Alen, 11; 4. Piero Longhi, 7; 5. Jan Kopecky, 6; 6. Krum Donchev, 6; 7. Corrado Fontana, 5; 8. Volkan Isik, 4; 9. Andrea Aghini, 4; 10. Giandomenico Basso, 2. 11. Antonin Tlustak 1

Petar Janković - Automagazin