Najnovije vesti iz auto industrije
        
        
            Rally Slovenija, Saturnus – Pech i Kaučič pobednici
            Objavljeno: 11.05.2008.
        
        
            Čeh Vaclav Pech je danas mirno odvozio reli do kraja držeći konkurenciju na udaljenosti koja nikako nije mogla ugroziti njegov trijumf. To ipak nije umanjilo zanimljivost drugog dana relija Saturnus a za uzbuđenja se pobrinula trojka Kaučič, Gassner, Peljhan.
Na kraju takmičenja razdvojilo ih je po 12 sekundi baš u navedenom rasporedu, što znači da se kao i na otvaranju sezone na najviši stepenik “slovenačkoj” postolja popeo Tomaž Kaučič, ovoga puta u Mitsubishi Lanceru Evo IX. Darko Peljhan je još jednom drugi a Mitja Klemenčič treći (šesti u generalnom plasmanu). ”Zadovoljan sam rezultatom, posebno ako uzmem u obzir probleme koje smo imali tokom relija. Želim da se zahvalim ekipi koja je odlično pripremila automobil. Druga pobeda u Šampionatu Slovenije, srećan sam razvojem situacije!” - izjavio je na cilju Tomaž Kaučič.
Generalni plasman relija Saturnus:
1. Pech 2.36.09,9
2. Kaučič +50,3
3. Gassner +1.02,9
4. Peljhan +1.15,3
5. Štajf +3.31,0
6. Klemenčič +4.02,3
7. Gassner Jr. +4.19,5
8. Arazim +4.56,8
9. Trojan +5.10,4
10. Barvik +7.54,7
Petar Janković - Automagazin
          
        
                
        
        Gigi Galli sigurno ima ogromnu armiju obožavalaca ali Luca Rossetti polako, ali sigurno preti da mu preotme titulu najobožavanijeg Italijana na svetskoj reli sceni. Zvezda u usponu, Rossetti, je potvrdio da će se naći na startu i trećeg relija ovogodišnje sezone IRC-a, velikog belgijskog Ypres-a.
        
                
        
        Organizatori relija Acropolis u Grčkoj su odličili da na poseban način odaju priznanje tragično nastradalom Colinu McRae-u, čoveku koji u istoriji ovog takmičenja ima najviše, pet pobeda. McRae je 1996-te i 1998-me slavio sa Subaru Imprezom a 2000-te, 2001-ve i 2002-ge sa Ford Focusom WRC.
        
                
        
        U okviru priprema za trku 24 sata Nurburgringa i premijeru novog VW Sciroccoa, tim koji sačinjavaju Carlos Sainz, Giniel de Villiers i Hans-Joachim Stuck, odvozili su četvoročasovnu trku na istoj stazi sa Volkswagen Golfom GTI i osvojili četvrto mesto u klasi.
        
                
        
        Alex Humar je na Saturnus Rally-u po prvi put nastupio sa Citroenom C2R2 Max, najnovijom specifikacijom trkalice iz Francuske. Na žalost nakon pucanja pneumatika i gubitka preko 10 minuta prvog dana takmičenja, snovi o visokom plasmanu su se raspršili. Humar međutim nije posustajao i takmičenje je završio na 19 mestu u generalnom plasmanu i kao pobednik u klasi A6.
        
                
        
        Još samo dve nedelje je ostalo do starta Delta Rally-a, sigurno jednog od nazahtevnijih reli takmičenja u ovogodišnjem Šampionatu Evrope. Do objavljivanja zvanične liste prijava ostalo je još malo vremena a već su procurele informacije o prvim velikim imenima koja će gostovati u Zagrebu.
        
                
        
        Jedno je sigurno. Petteru Solbergu treba uručiti priznanje za strpljenje nakon toliko pehova sa njegovom Subaru Imprezom. Ovoga puta lično David Richards je poručio da su problemi otklonjeni, rešeni i da Solberg može da iznenadi na Sardiniji. U kom smislu videćemo!
        
                
        
        Prošle godine Luca Rosseti je prvi put u svojoj karijeri nastupio na reliju van Italije. Bio je to Ypres Rally, deo IRC-a, a Luca je slavio pobedu. Uz Sanremo prošle sezone, Istanbul Rally ove i sada Rally de Portugal, extra talentovani Italijan nije prekidao svoj niz i stigao do svoje četvrte pobede u četiri nastupa na Intercontinental Rally Challengeu!
        
                
        
        Pre početka relija u Sloveniji Vaclav Pech je izjavio da spore, krivudave staze relija Saturnus generalno ne odgovaraju svim češkim vozačima. Možda je za ostale i pogodio ali njegov performans tokom prvog dana svodi se na prosto “rasturanje” konkurencije.
        
                
        
        Prvi dan relija u Portugalu, prepun akcije, sa sedam brzinskih ispita a nakon svakog se menjalo ime lidera. Na kraju Luca Rossetti je imao najviše sreće, umeća i brzine da dan završi na prvom mestu ali sa samo 2.4 sekunde prednosti ispred Nicolasa Vouilloza, oba sa Peugeotima 207 S2000.