Najnovije vesti iz auto industrije
Hrvatska, Rally Opatija - Posada Jemrić - Draženović ponovo slavi
Objavljeno: 28.10.2008.
Četvrti reli ove sezone koji se boduje za prvenstvo Hrvatske, 19. Rally Istra Riviera Opatija, posadi (članovima AK Astra) Jemrić-Draženović doneo je i četvrto postolje za redom, osvojivši drugo mesto u grupi A i u klasi A7.

- Imamo razloga za slavlje! To je ono što nam u ovom trenutku treba, jer još dva su relija do kraja i iako smo vodeći i u grupi A i u klasi A7 još nije sve gotovo. Izuzetno smo zadovoljni sa rezultatom, a posebno svojom vožnjom. Pehovi i loša sreća koja nas je pratila na posljednja dva relija je sada iza nas i napokon smo krenuli punom snagom. Prvog dana smo napravili svojevrsni podvig sa našom dizelskom Škodom Fabijom RS osvojivši 9. mjesto «generalke» i tako se ugurali među „velike“ aute. Drugog dana krenuli smo kako smo i najavili, “na nož“. Taj tempo smo držali do kraja relija, a to najbolje pokazuju naša vremena na brzincima koja su bila ujednačena u sekundu. Naša Škoda Fabia, u vrhunskoj pripremi prateće ekipe iz Automehanike Jaković, ponovo je dokazala svoju kvalitetu i izdržljivost. Ovim putem se zahvaljujem prijatelju Mitji Slejku koji mi je pomogao pri podešavanju ovjesa za ovaj reli. Organizacija relija je bila izvanredna i u toku natjecanja su stvarno držali sve pod kontrolom.J edina zamjerka je ta, da je najava relija u medijima bila loša. Zahvaljujem se i svojim sponzorima 24sata, Automehanika Jaković i Škoda auto koji su mi omogućili nastup i svakako svojoj pratećoj ekipi Domagoju i Nerisu,“šefici“ Maji koja uvijek misli na sve, te suvozaču Zdravku koji je vrhunski „odradio posao“. Bez njih ovaj izvrstan rezultat ne bi bio moguć. - izjavio je Jemrić.

Već prvo takmičenje Open Rally Challange-a pokazalo se kao pun pogodak, a posle uspešno završenih ovogodišnjih trka možemo slobodno reći da je ovaj reli nove generacije upravo ono što nedostaje balkanskom automobilizmu. Ekskluzivno za Automagazin portal, svoje utiske na kraju sezone izneo je i idejni tvorac, gospodin Dražen Ćurić...
Predposlednji reli Šampionata Sveta samo što nije započeo a organizatori su zbog loših vremenskih uslova morali da načine značajne izmene u itinereru. Naime sneg koji je počeo da pada u Sapporo regionu uslovio je otkazivanje dva brzinska ispita prvog dana takmičenja.
Reli Japan startuje ovog vikenda i ukoliko Sebastien Loeb i Citroen tri dana trkanja prođu bez većih tehničkih problema šampione sveta za 2008-mu godinu u obe konkurencije možemo dobiti jedan reli pre kraja šampionata. Napad Fordove armade se očekuje a koliko će biti uspešan, ostaje da vidimo.
Reakcije nakon uzbudljivog relija Opatija u Hrvatskoj se ne stišavaju. Poslednji u nizu oglasio se i aktuelni lider Šampionata Hrvatske, Siniša Crnojević, koji je i pored osvajanja 4 metsa u generali i drugog u konkurenciji za PH ovaj reli ipak pokušati što pre da zaboravi.
Poslednje pripreme pred veliki izazov. Tako su okarakterisali sedmodnevne testove VW Race Touarega u Maroku, čelni ljudi VW Rally Raid tima. Odvoženo je preko 2.500 kilometara i bolid VW je spreman da dobije poslednji pečat inženjera koji će potvrditi spremnost i ispravnost za Dakar Rally 2009.
Austrija je prošlog vikenda ugostila neke od najvećih reli talenata Evrope u okviru Pirelli Driver Awarda, takmičenja nakon koga su izabrana samo dva čoveka koja će imati priliku da se okušaju na šest relija Šampionata Sveta 2009-te u bojama italijanskog giganta. Pobednici dolaze iz dve evropske reli velesile, Finske i Češke.
Uzbudljiv i neizvestan Rally Istra Riviera Opatija ni ove godine nije bio "suđen" najboljoj rally posadi Hrvatske, Jurju Šebalju i Toniju Klincu. U oštroj i nemilosrdnoj borbi protiv najbolje slovenačke posade Tomaž Kaučič - Peter Zorenč hrvatski relijaši sutakmičenje završili na drugom mestu sa simboličnih, ali u reliju ponekad i ogromnih 1,1 sekundi zaostatka.
Četvri reli Šampionata Hrvatske u Opatiji obeležila je pre svega borba za svaku sekundu. Na trci gde su se do kraja koristile sve greške protivnika gledaoci su uživali a sve posade pokazale fantastične vožnje. Jedna od njih je i posada Target Motorsporta Alex Humar – Edo Čuk u svom Citroenu C2R2 Max.
Brz i atraktivan reli vožen krivudavim istarskim putevima tokom dva dana i deset brzinskih ispita doneo je veoma zanimljivu borbu između Tomaža Kaučića i Jure Šebalja. Slovenac je ovog puta bio bolji i nalazi se na korak od odbrane titule u otvorenom šampionatu Hrvatske.