Najnovije vesti iz auto industrije
WRC – Povratak Loeba u kokpit prototipa
Objavljeno: 30.11.2008.
Letenje sa akrobatskom grupom, zvanični F1 testovi, vožnja Peugeot 908 HDi FAP prototipa na stazi Paul Ricard i na kraju nastup na završnom reliju francuskog šampionata, Rallye du Var, prekratili su za Sebastiena Loeba dane čekanja do početka Wales Rally-a u Velikoj Britaniji. Verujemo da mu nije bilo ni malo dosadno.

U specijalno prerađenom kokpitu Peugeotovog bolida Loeb je zajedno sa Sarrazinom veoma brzo ušao u „štos“ i postizao vreme za samo sekundu po krugu sporije od, ovoga puta iskusnijeg, zemljaka. Loeb je još jednom istakao ležanje i kočenje bolida kao primarnu razliku u odnosu na WRC. Sam Sarrazin je nešto kasnije na makadamskoj stazi imao priliku da se bolje upozna sa Citroenom C4 WRC. Oba pilota su nakon završene egzibicije krenula na Rallye du Var gde je Sarrazin imao ulogu predvozača a Loeb je zajedno sa svojom suprugom u ulozi suvozača nakon dva dana trkanja sa malenim Citroenom C2 S1600 zauzeo treće mesto u generalnom plasmanu. Video sa Paul Ricard staze pogledajte klikom na LINK.
Petar Janković - Automagazin
Zadnji nastup ekipe Target Motorsport u sezoni 2008 bio je u Hrvatskoj na reliju Novi Vinodolski. I pored teškoća Alexu Humaru i Edu Čuku je uspelo odbraniti prednost i osvojiti titulu prvaka Međunarodnog prvenstva Hrvatske u klasi A. Tako je ekipa na najlepši mogući način završila veoma uspešnu sezonu 2008.
Kao kandidat za ulazak u kalendar Šampionata Sveta u sezoni 2010, Rally Bulgaria je pretrpeo prve od nekoliko najavljenih radikalnih promena. Za sada to su tri dodatna, do sada ne vožena brzinska ispita što je reli uvećalo za 73 takmičarska kilometra tj. na 335 kilometra brzinskih ispita (922km ukupno).
Vozač Red Bull Rally Teama Andreas Aigner ovoga puta mora ići na sve ili ništa. Razlog je je jednostavan. Finac Juho Hanninen u poslednji reli šampionata ulazi sa velikih 6 bodova prednosti. Šanse su male. Austrijanac, kome ni startna pozicija ne ide baš na ruku, mora završiti u prvih tri a i tada postoje tri scenarija o završetku PWRC godine.
Šampion IRC-a iz 2007-me i aktuelni Šampion Španije na asfaltnim stazama, Enrique Garcia Ojeda, prema pisanju La Nueva Espana u sezoni 2009 će nastupiti za Scuderia Jolly Club sa Škoda Fabijom S2000. Program bi trebao obuhvatiti sve relije Šampionata Evrope 2009.
Abarth Grande Punto S2000 je učinio dosta da se znak škorpiona ponovo uzdigne. Prodaja koja je premašena za preko 20% i nova pravila koja se očekuju iz FIA-e do kraja godine daju krila rukovodstvu Fiata i Abartha da glasno razmišljaju o eventualnom prelasku iz IRC-a u Šampionat Sveta u reliju.
Malcolm Wilson ima samo jednu instrukciju za svoj finski dvojac na predstojećem reliju Vels – gas do daske. To je jedini način da Ford Wolld Rally Team spreči Citroen da se ove sezone okiti duplom titulom. Ako Hirvonen i Latvala i uspeju da osvoje prva dva mesta o tituli će ipak odlučivati plasman Loeba i Sorda.
Reli Dakar 2009 započeo je tehničkim pregledom i administrativnim proverama više od mesec dana pre pravog starta u Buenos Airesu. U luci Le Havre tokom dva dana biće pregledano 720 vozila što je više od 80% prijavljenih. Nakon toga sledi ukrcavanje u prekookenaski brod Grande Benelux i dug put za Južnu Ameriku.
Posada Target Motorsporta Alex Humar i Edo Čuk kreće na poslednji reli Otvorenog prvenstva Hrvatske u reliju sa ciljem da odbrani trenutno lidersku poziciju u klasi A. Biće to i poslednji reli u ovoj godini za atraktivnu slovenačku posadu u ništa manje atrkativnom Citroenu C2R2 Max.
Premijerno izdanje relija Vinodolski zatvoriće ovogodišnju sezonu reli takmičenja u susednoj Hrvatskoj. Biće to reli na kome će se odlučiti o prvaku Hrvatske za sezonu 2008 a trenutno najveće šanse ima lider šampionata, Siniša Crnojević zajedno sa svojim suvozačem Marinom Maretić. Prenosimo Sinišinu izjavu pred Rally Vinodolski...