Najnovije vesti iz auto industrije
ERC, Rally Bulgaria – Lista prijava
Objavljeno: 13.07.2009.
Šampionat Evrope u reliju se nastavlja ovog vikenda u Bugarskoj, takmičenjem koje je kandidat za WRC rundu naredne godine, jubilarnim 40-tim izdanjem Rally Bulgaria. Na tek objavljenoj LISTI PRIJAVA nalaze se ukupno 42 posade, a ono što je bitno za naše ljubitelje reli sporta je da se među poznatim reli imenima Evrope nalazi i naša posada Rabrenović - Radivojević.
Prema poslednjim informacijama “Čačanin na privremenom radu u Švedskoj” već je na putu za Bugarsku a mi ćemo se truditi da nešto informacija dobijemo iz prve ruke od samog Vladice Rabrenovića. Još jednom napomena da naša posada nastupa u klasi N3 sa Renault Cliom Ragnotti, bivšim automobilom Patricka Sandella. Što se evropske konkurencije tiče najveći favorit za pobedu je ipak domaćin Krum Donchev. Na svom terenu u konkurentnom Peugeotu S2000 Bugarin ima laganu prednost u odnosu na najveće konkurente, Solowowa, Bettija, Fontanu i Giandomenica Bassa (ukoliko se pojavi na startu takmičenja), a situacija u generalnom plasmanu ERC-a nakon Rally-a Bulgaria može se veoma zakomplikovati. I pored nekonkurentnih automobila u odnosu na S2000 armadu nikako nećemo zaboraviti Dimitra Ilieva i Jasena Popova koji će iz potaje vrebati svaku grešku protivnika. Rally Bulgaria 2009 startuje 17. jula na Borowetzu a mi komšijama želimo da već naredne godine dočekaju i ugoste Sebastiena Loeba i “ekipu”.
Petar Janković - Automagazin
Predstavljamo Vam najinteresantnije fotografije snimljene na šestoj trci Intecontinental Rally Challenge-a. Na Rally Russia videli smo sjajan spektakl, u kojem je apsolutnu dominaciju ostvario fabrički tim Škode. Fotografije možete pogledati klikom na
LINK...
Pomalo ofanzivne reči petostrukog reli šampiona, Sebastiena Loeba, veoma su uznemirile njegovog zemljaka, Sebastiena Bourdaisa, pilota Formula 1 tima Scuderia Toro Rosso. Takmičar Citroena jasno je istakao interes za učešće u F1 timu, što bi u praksi značilo kraj F1 karijere za Bourdaisa...
Brze, peskovite staze relija Rusija i ove sezone su najbolje „legle“ finskom asu Juhi Hanninenu. Za razliku od prošle godine, kada je trijumfa stigao u Peugeotu 207 S2000, Hanninen je ove sezone pobedu, i to prvu od premijere novog automobila, doneo češkom timu Škoda. Da njihov uspeh bude još veći do druge pozicije je stigao i njihov drugi vozač, Jan Kopecky.
Ford Fiesta klase R2 homologaciju je dobila u julu 2009-te godine a u istom mesecu automobil koji je zamišljen kao okosnica domaćih šampionata već ima premijeru u Sloveniji. Slovenci, provereni majstori volana i ljubitelji relija, prvi susret sa novim čedom M-Sporta imaće 13. jula u Logatcu.
Legenda svetskog reli sporta i Šampion Sveta iz 1981-ve godine, Finac Ari Vatanen, ozbiljno razmišlja da se kandiduje za predsedničku funkciju u “kući” svetskog automobilizma FIA-i. Aktuelni predsednik, Max Mosley, nakon serije skandala i sukoba, pre svega sa timovima Formule 1, odustao je od dalje karijere ali i sam ima svog favorita.
Proteklog vikenda, od 3. do 4. jula, održan je Rally Maribor koji se bodovao za šampionat srednje Evrope, Austrije i Slovenije. Srbija je imala svog predstavnika, internacionalnog reli suvozača, Aleksandra Jeremića, koji je nastupao po peti put ove godine sa slovenačkim vozačem Boris Požegom...
Najzad su okončane i špekulacije sa kojim će bolidom Petter Solberg nastupiti na čuvenom reliju 1000 Jezera u Finskoj. Odgovor je stigao od samog Norvežanina koji je nakon uporednih testova sa „tjuniranom“ verzijom Peugeota 307 WRC odlučio da je najbolje rešenje za nastavak Šampionata Sveta ipak Citroen Xsara WRC.
Posada Mateša-Konjević, članovi AMD Matulji i LLumar rally teama, nakon uspešnog nastupa na Delta Rally-u i osvojenog trećeg mjesta u Europi u klasi N2+N3, u potpunosti se navikla na mogućnosti izmenjenog automobila i od samog početka Opatijskog rally-a krenula snažno terajući suparnike na razmišljanje u čemu to greše kad ne mogu pratiti njihov ritam i brzinu.
Opatijski reli bio je za posade sve, samo ne jednostavan. Iako je otkazivanjem nekih brzinaca trasa spala samo na BI Poljane, Učku i Permane, promenjivo vreme je napravilo ovaj rally vrlo teškim. U konačnom poredku, Šebalj i Klinc su potvrdili svoju dominaciju, ali posao nije bio nimalo lak.