WRC - Rallye Deutschland 2010 - promene u itinereru

Nakon jednogodišnje pauze, nemački ADAC Rallye Deutschland ponovo će u sezoni 2010 biti sastavni deo kalendara Svetskog reli šampionata. Velika promena za takmičare biće ne samo povećanje ukupne dužine takmičarskog dela relija, već i najduži brzinski ispit u Svetskom reli šampionatu...
ADAC Rallye Deutschland održaće se u terminu 19.-22. avgust 2010. godine, a centar relija tradicionalno će biti mesto Trier, na zapadu Nemačke. Najveće iznenađenje za fanove i takmičare biće brzinski ispit Baumholder, na istoimenom vojnom poligonu, koji će meriti dužinu od 48 kilometara. Ukupna dužina brzinskih ispita povećana je na 420 kilometara. - Armin Kohl, direktor ADAC Rallye Deutschland: "Iskoristili smo promene u pravilima, tako da će naše takmičenje ponovo biti trodnevno. Prvi dan, takmičarski bolidi će juriti kroz vinograde, iznad reke Moseli, a drugi dan vodiće kroz vojni prostor Baumholder. Završni dan biće održan ponovo u oblasti vinograda, koji će biti završen tradicionalnim brzinskim ispitom u Trieru. Za gledaoce smo pripremili dve poslastice. Prva je brzinski ispit dužine 48 km, u oblasti Baumholder, koji je prema našim informacijama najduži test u celom serijalu šampionata sveta. Druga je novi brzinski ispit "Hermeskeil", koji će biti održan u subotu i koji će biti veoma atraktivan za publiku. U jednom delu brzinskog ispita, takmičari će ići i po makadamu, gde ćemo napraviti posebno mesto za gledaoce." Baumholder Takmičari će morati da savladaju terene koji su nekada služili za uvežbavanje "Panzera", pod imenom Panzerplate, oblast Baumholder. Upravo na ovom delu se nalaze čuveni "Hinkelsteine“, koji su služili kako bi usporili kretanje tenkova (u pitanju su betonski blokovi pored staze, koji su veoma teško uočljivi). A, činjenicu da se WRC bolid ne može nositi sa tenkom dokazao nam je i Petter Solberg, 2004. godine. Norvežanin je sa bolidom Subaru Impreza WRC naleteo na betonsku blokadu pored puta (skrivena u travi i jedva uočljiva) i bukvalno "potrošio" svoj bolid, prevrnuvši se nekoliko puta. Koliko je Baumholder oblast opasna govori većina WRC pilota, među kojima je i čuveni Walter Rohrl, koji ističe da prema stazama u oblasti Baumholder ima poseban respekt. Upravo zbog subotnje etape kroz oblast Baumholder, ovaj reli zovu još i "Asfaltni Safari". Automagazin.rs