FIA ERC, Elpa Rally – Šebalj i Klinc u Grčkoj

Kao što smo najavili hrvatska posada Juraj Šebalj/ Toni Klinc će po treći put ove sezone izaći u Evropu. Nakon pobede na domaćem Delta reliju, solidnog desetog mesta u Bugarskoj, najnoviji izazov za Hrvate biće makadamsko/asfaltni reli u Grčkoj, Elpa. Na žalost zbog učešća na samo tri relija Hrvati na kraju sezone neće biti uvršćeni u generalni plasman Šampionata Evrope.

Ukupna dužina Elpa Rally-a je 749.57km od čega na 13 brzinskih ispita otpada 258.77km. Prvog dana na asfaltnoj podlozi voziće se sedam dužine 110.79km, a drugog na makadamu šest 147.98km. Juraj će startovati sa brojem 5 na vratima Mitsubishi Lancera Evo IX i želja mu je da se na kraju takmičenja i plasira u prvih pet.

”Grčka je za nas prije svega velik izazov. Kombinacija asfalta i makadama nije laka, jer treba pogoditi setup automobila dva puta. Uz to, radi se o dva potpuno različita stila vožnje i na kraju dva različita automobila, jer posložen automobil za makadam je petnestak centimetara viši od postave za asfalt. Konkurencija je i dalje snažna, a moja želja je da se držimo u "top pet". Sigurno je samo jedno, a to je da nas čeka jako težak rally, no Toni i ja smo još jače motivirani. Jučer smo probali auto na makadamu, napravili dosta kilometara i moram priznati da sam ugodno iznenađen mogućnostima. Siguran sam da će makadamska podloga u Grčkoj biti tradicionalno teška, stoga će biti jako važno završiti ovaj rally i sačuvati automobil u jednom komadu.” - Izjavio je Juraj Šebalj.

Na suvozačkoj strani kao i do sada Toni Klinc - ”Trening nam je svakako dobro došao, jer od rallyja Bugarska nismo sjedili skupa u trkaćem automobilu. Sad predstoji dosta posla da se ugrijemo i za to smo si uzeli čitav tjedan na raspolaganje. Kao što je Jura najavio, treba obratiti pažnju na dva različita dana. Oni su kao dva različita rallyja i onaj tko se najbolje snađe u ovakvim okolonostima biti će pobjednik. Automobil i Pacotti Motorsport su već spremni, a ja se nadam da ćemo i mi biti takvi pred start rallyja. Slijedi upoznavanje sa trasom i popisivanje brzinaca koje počinje od srijede.“ Petar Janković - Automagazin