WRC, Deutschland Rally – Najava trke

Na krilima pobede sa relija Finska, Ford „doleće“ u Nemačku, reli sa asfaltnom podlogom na kojoj ne briljiraju ni Focus WRC ni Finci u njemu. Citroen u liku i delu Loeba i Sorda, u gotovo nepobedivim C4WRC bolidima, u rukama ima „makaze“ da ta krila potkreše ali iz Forda stižu vesti o unapređenjima na motoru i vešanju plus kec iz rukava, Francois Duval!

Ono što je nepobitna činjenica je podatak da od 2002-ge godine, kada je reli Nemačka imao svoj debi u WRC-u, na najvišoj stepenici pobedničkog postolja stajao je samo jedan čovek, već predpostavljate Francuz Sebastien Loeb. Šestostruki prvak Sveta sedam puta je pobeđivao na nemačkim stazama i naravno da ponovo važi za favorita broj jedan. Timski kolega Dani Sordo prvi put će nastupiti sa novim suvozačem Diegom Vallejom u cilju da pronađe izgubljenji „modžo“. Uz PWRC, SWRC i JWRC, Deutschland reli „preti“ da bude jedan od najzanimljivijih u sezoni 2010. Baziran u i oko najstarijeg nemačkog grada Triera, reli Nemačka ove sezone ima rekordnu dužinu od velikih 407.31 kilometar, podeljenih na 19 brzinskih ispita koji će se voziti tokom petka, subote i nedelje. Sva tri dana nude potpuno tri različite vrste asfaltne podloge. Putevi oko Mosel vinograda su neravni i uski. Subotnji brzinci javnim putevima Saarlanda su široki i brzi ali mogu biti veoma klizavi po kiši. Ali najveću atrakciju takmičenja u Nemačkoj predstavlja trkanje po vojnom poligonu Baumholder sa specifičnom rapavom podlogom i skrivenim zamkama za tenkove. Na poligonu će biti vožen, i to dva puta, i 48 kilometara dugi Arena Panzerplatte brzinac koji svi vozači ističu kao mesto gde će se odlučiti konačni plasman relija. I dok čekamo petak i start u Trieru uživajte u najboljim detaljima sa Deutschland Rally-a 2002-2008...
Petar Janković – Automagazin portal