AutoMAGAZIN - Sport

Rallye Monte Carlo 2026

Najnovije vesti iz auto industrije

Reli: Škoda Fabia R2 zvanično predstavljena

Reli: Škoda Fabia R2 zvanično predstavljena

Nakon dvogodišnjeg razvoja, danas je javnosti zvanično predstavljen novi reli automobil marke Škoda. Takmičarski automobil Škoda Fabia, pripremljen po specifikaciji za klasu R2, namenjen je širokom spektru amaterskih reli vozača, koji žele moderan, cenovno "dostupan" i pouzdan automobil...

Škoda Fabia R2 razvijena je na osnovi serijskog modela, od kojeg se razlikuje po motoru, oslanjanju, menjaču, geometriji "trapa", kočionom sistemu i bezbednosnim elementima. Za razvoj novog reli automobila zadužena je specijalizovana kompanija na polju motorsporta, Impromat Car, u saradnji sa kompanijom Škoda.

Reli: Škoda Fabia R2 zvanično predstavljena

Vlastimil Bruzl, šef Impromat Car: "U prošlosti sam nastupao za volanom Felicije Kit car, a poslednjih godina smo naše znanje i energiju uložili u razvoj novog reli automobila. Impromat Car iza sebe ima uspešan projekat Fabia Kit Car prve generacije, kao i automobil Octavia II. Fabiju R2 smo razvijali veoma dugo (preko 2 godine), sa pogledom na buduće uspehe i nadom da će reprezentovati kompaniju, kao što to čini Fabia S2000. Na vreme potrebno za razvoj, uticao je i facelift "civilne" verzije modela Fabia."

Škoda Fabia R2 dobila je FIA homologaciju u martu mesecu tekuće godine, a automobil je testiran i na prošlogodišnjim takmičenjima Rally Bohemia i Barum Czech Rally, kada su u njemu nastupili češki "predvozači".

Škoda Fabia R2 je važan elemenat u mozaiku aktivnosti češke kompanije, na polju motorsporta. Škoda danas važi za jednu od najsupešnijih marki u reli sportu. U 2010. godini osvojila je šampionsku titulu u prestižnom šampionatu Intercontinental Rallye Challenge (IRC), a pobedila je i u mnogobrojnim regionalnim i nacionalnim šampionatima. Cena modela Škoda Fabia R2 iznosi 62.000 Eura.

Škoda Fabia R2:

Motor: atmosferski 1.6 16V
Zapremina motora: 1.598 cm3
Maksimalna snaga: 132 kW / 7.500 o/min
Maksimalni obrtni moment: 194 Nm / 5.500 o/min
Elektronika motora: Magneti-Marelli
Pogon: prednji
Menjač: sekvencijalni Sadev
Cena: 62.000 €

Automagazin.rs

WRC - Loeb u Meksiku nije prihvatio predlog šefa tima?

WRC - Loeb u Meksiku nije prihvatio predlog šefa tima?

Prema tvrdnjama francuskog lista L'Equipe, šef tima Citroën, Olivier Quesnel, predložio je svojim vozačima dođu do cilja nedeljnog dela relija Meksiko, bez promena u plasmanu. Sebastien Loeb, koji je u subotu uveče kasnio samo 10,5 sekundi za Ogierom, nije se složio sa ovakvim predlogom šefa tima...

Rally Mexico – Nasser Al-Attiyah diskvalifikovan

Rally Mexico – Nasser Al-Attiyah diskvalifikovan

Rezultati Rally Guanajuato Mexico 2011, promenjeni su za "zelenim stolom". Najbrži vozač u konkurenciji SWRC, Nasser Al-Attiyah, diskvalifikovan je zbog tehničkih nepravilnosti na automobilu Ford Fiesta S2000, koji je pripremljen od strane tima Autotek Motorsport...

Rally Mexico 2011 - Nove fotografije

Rally Mexico 2011 - Nove fotografije

Nakon dramatične završnice drugog takmičenja Svetskog reli šampinata 2011, Rally Mexico, šampanjac je na cilju prvi otvorio Sebastien Loeb u bolidu Citroën DS3 WRC. Predstavljamo novu seriju fotografija snimljenih na atraktivnim reli stazama Meksika...

Rally Mexico 2011 - Loeb pobednik, Hirvonen osvojio Power Stage

Rally Mexico 2011 - Loeb pobednik, Hirvonen osvojio Power Stage

Aktuelni šampion sveta, Sebastien Loeb, u automobilu Citroën DS3 WRC, stigao je do svoje pete uzastopne pobede u Meksiku. Posle havarije Sebastiena Ogiera, na podijum su se popeli Mikko Hirvonen i njegov timski kolega iz Forda, Jari-Matti Latvala. Power Stage i bonus bodove, osvojio je Hirvonen, a pobedu u konkurenciji Super 2000 World Rally Championship, zabeležio je Nasser Al-Attiyah, ispred Martina Prokopa...

WRC Mexico 2011 - Loeb izgubio vođstvo, ali ne i Citroën

WRC Mexico 2011 - Loeb izgubio vođstvo, ali ne i Citroën

Drugi današnji "lauf" relija Meksiko, doneo je prve probleme za aktuelnog svetskog reli šampiona, Sebastiena Loeba. Menjač u DS3 WRC otkazao je poslušnost, što je rezultiralo kašnjenjem u "vremensku kontrolu" od 5 minuta i kaznu od +50 sekundi. Francuz je nastavio jakim tempom i na kraju 2. dana, nalazi se na drugoj poziciji...

Rally Mexico 2011 - Citroën nastavlja da deli lekcije

Rally Mexico 2011 - Citroën nastavlja da deli lekcije

Iako su danas prvi na stazi i imaju nezavidnu ulogu "čistača", vozači Citroëna nastavljaju da "maltretiraju" konkurente u Fordu. I na danas održana četiri brzinska ispita, pobedili su vozači u bolidima DS3 WRC, demonstrirajući veliku nadmoć...

Rally Mexico 2011 - Ogier bez kazne!

Rally Mexico 2011 - Ogier bez kazne!

Sebastien Ogier ostaje vodeći pilot Rally Mexico 2011. Iako je Francuz napravio grešku, i umesto u zonu "grupisanja" otišao direktno u servis, sudije su odlučile da ga ne kazne. U korist svoje odvrane, Ogier je rekao da nije bilo jasno istaknuto gde treba da skrene...

Rally Mexico - Citroën povećao prednost

Rally Mexico - Citroën povećao prednost

I u drugom "laufu", Loeb i Ogier su bili nadmoćni. Konkurencija je mogla samo iz pozadine da posmarta dva Francuza u automobilima Citroën DS3 WRC i vreba njihovu eventualnu grešku. Nažalost, to se i dogodilo. Posada Ogier-Ingrassia napravila je grešku u "navigaciji" i sada se čeka odluka komesara...

Rally Mexico - Citroën “kolo vodi”

Rally Mexico - Citroën “kolo vodi”

Citroën uzvraća udarac. Na svih 5 održanih brzinskih ispita Rally Mexico 2011, najbrži su bili vozači u automobilu Citroën DS3 WRC. Vodi Sebastien Loeb, sa minimalnom prednošću ispred timskog kolege Sebastiena Ogiera. Treću poziciju sebično drži Petter Solberg (Citroën DS3 WRC), ispred najbržeg vozača Forda, Mikke Hirvonena...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje
Poredak - WRC Vozači
1.S. Ogier293
2.E. Evans289
3.K. Rovanpera256
4.O. Tanak216
5.T. Neuville194
6.T. Katsuta122
7.A. Fourmaux115
8.S. Pajari107