Rally Mexico - Citroën povećao prednost

I u drugom "laufu", Loeb i Ogier su bili nadmoćni. Konkurencija je mogla samo iz pozadine da posmarta dva Francuza u automobilima Citroën DS3 WRC i vreba njihovu eventualnu grešku. Nažalost, to se i dogodilo. Posada Ogier-Ingrassia napravila je grešku u "navigaciji" i sada se čeka odluka komesara...
WRC
U drugom prolasku brzinskim ispitom Alfaro, videli smo ponovljen scenario iz prvog "laufa". Najbrži je bio Ogier, ispred Loeba. Treći na cilj stigao je Latvala, ispred Hirvonena, peti je bio H. Solberg, dva deseta dela sekunde ispred Ostberga. Sedmoplasirani na ovom brzinskom ispitu bio je Wilson ispred Novikova, a 50 sekundi sporiji od Ogiera bio je Block. Probleme je imao Peter Solberg, jer je motor u DS3 WRC neposredno pred cilj brzinskog ispita, otkazao poslušnost. Norvežanin je uz puno problema stigao do cilja brzinskog ispita, ali zaostatak je iznosio sedam minuta.

I sedmi brzinski ispit prošao je u režiji francuskih automobila. Novu pobedu na brzinskom ispitu zabeležio je Ogier, a drugo vreme imao je Loeb ispred Solberga. Na sedmom brzinskom ispitu, teški uslovi meksičkog relija odneli su još jednu "žrtvu": Matthew Wilson zaustavio se na pola brzinskog ispita, jer je Fiesta RS WRC prestala da funkcioniše. Navodno je razlog gašenja motora isti kao kod Fieste RS WRC Kena Blocka. Posle sedmog brzinskog ispita, veliku grešku u "navigaciji" napravili su Sebastien Ogier i njegov suvozač Julien Ingrassia, jer su umesto u zonu "grupisanja" otišli u servis. Posledica može biti vremenska kazna, ili u najgorem sličaju diskvalifikacija. Sudije će o ovom problemu, odluku doneti na kraju dana.

Borba Loeba i Ogiera za vodeću poziciju nastavljena je i na 8. brzinskom ispitu, koji je bio i poslednji klasičan brzinski ispit prvog dana takmičenja. Loeb je ponovo bio najbrži, ispred Ogiera, a trećeplasirani je bio P. Solberg. Vodeću poziciju u generalnom plasmanu, povratio je Ogier, sa simboličnom prednošću od samo 1.6 sekundi ispred Loeba. Trećeplasirani Hirvonen kasni za dvojicom Francuza preko pola minuta. Pravi sportski "rat" vodio se za četvrtu poziciju. Posle BI 8, drži je Latvala, ispred talentovanog Rusa Novikova, ali razlika iznosi samo 3 sekunde. Usamljen na 6. poziciji je H. Solberg, jer je Kuipers iza njega 1:44.2 min. Do kraja dana ostala su dva superspecijalna ispita, ali o tome šta se događalo na njima, pisaćemo sutra ujutru.

Rally Mexico - plasman posle 8. BI:
1. Sebastien OGIER, Citroën DS3 WRC 1:24:04.2 sata
2. Sebastien LOEB, Citroën DS3 WRC +1,6 s
3. Mikko HIRVONEN, Ford Fiesta RS WRC +1:19,6 min
4. Jari-Matti LATVALA, Ford Fiesta RS WRC +2:51,3 min
5. Jevgenij NOVIKOV, Ford Fiesta RS WRC +2:54,3 min
6. Henning SOLBERG, Ford Fiesta RS WRC + 3:11,7 min
7. Dennis KUIPERS, Ford Fiesta RS WRC +4:55,9 min
8. Nasser AL-ATTIYAH, Ford Fiesta S2000 +5:01,5 s

SWRC
U konkurenciji SWRC nema većih iznenađenja. Al-Attiyah je povećao vođstvo u odnosu na Tanaka na 24.2 sekunde, a Prokop se nalazi na trećem mestu, sa 50.6 sekundi zaostatka. Hanninen pokušava da nadoknadi izgubljeno vreme u prvom krugu, i nalazi se na 4. poziciji, sa preko 2 minuta zaostatka.
Automagazin.rs