WRC - Ford Fiesta RRC: Prva testiranja

Prva testiranja automobila Ford Fiesta Regional Rally Car (RRC), nove verzije bolida Ford Fiesta RS WRC namenjene za privatne korisnike, realizovano je u Cambriji. Za volanom Fieste RRC sa manjim zadnjim krilom i manjim restrikotorom, bio je vozač M-Sporta, Matthew Wilson...
RRC je logična oznaka, koju Ford koristi za automobil klase 1, koji može startovati na reliju Evropskog reli šampionata ili APRC (Asia Pacific region). Mini koristi oznaku S2000 1.6 Turbo, što je zapravo automobil identične specifikacije kao i RRC.

Posle testiranja, pilot M-Sporta je otkrio svoje prve utiske: "RRC je praktično dva automobila u jednom. Automobil je razvijen za regionalne šampionate, a u Belgiji, gde je dozvoljeno korišćenje WRC automobila, takmičar može nastupiti sa velikom spojlerom i WRC restriktorom. A, ukoliko nastupate na reliju za Evropski reli šampionat, kao što je reli Ypres, možete startovati sa baznom specifikacijom za RRC. Svojom upravljivošću, Fiesta RRC podseća na Focusa WRC, jer automobil radi na nižim obrtajima, oko 6.000 o/min. Tokom testiranja sam uživao, i nisam stekao utisak da je Fiesta RRC slabija od WRC automobila. Tek kada se vozite kroz brze sekcije, oseća se manji trestriktor, ali ovo je odlično izbalansiran automobil." - istakao je Matthew Wilson.
Premijera Ford Fieste RRC, održaće se u avgustu mesecu, u Poljskoj.
Automagazin.rs