WRC - Volkswagen zvanično predstavio Polo R WRC + FOTO

Juče je u Monaku predstavljen projekat Volkswagena u najvišoj kategoriji reli sporta. Pored vozačke postave, koja će braniti boje Volkswagena u Svetskom reli šampionatu, predstavljen je i takmičarski automobil Volkswagen Polo R WRC. Kao što možemo videti, glavni sponzor tima će biti kompanija Red Bull, koja je napustila šampionski Citroën World Rally Team...

Pogledajte fotogaleriju VW Polo R WRC.
U prvom delu programa, predstavljen je serijski automobil VW Polo R, koji razvija maksimalnu snagu od 220 konjskih snaga. Kasnije je punim sjajem zasijala prava zvezda - VW Polo R WRC, a na zanimljivu simboličnu startno-ciljnu rampu su izašli šef tima Jost Capito i tvorci takmičarskog automobila Dr. Donatus Wichelhaus i Francois-Xavier Demaison.
Za Volkswagen Motorsport, u Svetskom reli šampionatu će nastupati posade Sebastien Ogier - Julien Ingrassia, Jari-Matti Latvala - Mikka Antila i Andreas Mikkelsen - Mikko Markkula.
"Posle dve godine razvoja, tim je spreman za početak sezone. Automobili za Rally Monte Carlo se finiširaju u fabrici i uskoro će biti gotovi. Za nedelju dana nas čeka i homologacija automobila. Za nas je ovo sve novo, prvu godinu želimo da učimo, ali borićemo se da se popnemo na podijum. 2014. godine ćemo se boriti za titulu." - izjavio je Jost Capito, bivši vođa programa Forda u Svetskom reli šampionatu, a sada na funkciji šefa tima Volkswagen.

"Od početka godine smo mnogo testirali. Automobil je sve bolji i bolji. Radujem se reliju Monte Carlo, gde ću se oprobati sa konkurentima u takmičarskim uslovima." - izjavio je Sebastien Ogier, prvi vozač tima Volkswagen.
"Vidi se da je Volkswagen Motorsport veoma motivisan. Na testiranjima je bilo mnogo inženjera, koji su prikupljali podatke, ali i veliki broj mehaničara i vozača." - istakao je Latvala, koji se na startno-ciljnoj rampi pojavio u belom kombinezonu, bez timskih oznaka, jer je još uvek pod sponzorkim ugovorom svog bivšeg tima.

Volkswagen Polo R WRC pokreće turbo motor 1.6 TSI ( Global Race Concept), koji razvija maksimalnu snagu oko 315 konjskih snaga. Širina automobila je povećana na maksimalno dozvoljenih 1.820 mm, a minimalna masa iznosi 1.200 kilograma. Za izradu bezbednosnog rama je upotrebljeno 50 metara cevi od čelika visoke čvrstoće.

Automagazin.rs