Prvi trkački kilometri za Vesnića i Pešovića u novom Audiju
I pored neverovatno teških uslova srpski automobilisti Milovan Mikica Vesnić i Rudi Pešović konačno su napravili prve trkačke kilometre u svom novom Audiju RS3 LMS...
Plan ekipe da se bolje upozna automobilom koji je pre samo nekoliko dana stigao iz Nemačke pokvarili su loši vremenski uslovi, sneg, kiša i vetar. I pored toga prvi pehari su tu i Rudi Pešović se kući vraća kao osvajač dva druga mesta na trci u Hungaroringu dok se Vesnić u paru sa Poljakom Wyzomirskim bez prave konkurencije lagano provozao u endurance trci iskoristivši priliku da Audi testira u realnim trkačkim uslovima i time što bolje pripremi za nastavak sezone.
Ekipa se iz Srbije prvo uputila na Slovakiaring gde je u sredu po planu trebao da bude prvi “rollout” automobila. Susnežica i jak vetar onemogućili su bilo kakav konkretan test a slično je bilo i kada su stigli u Mađarsku na otvaranje sezone 2017 šampionata centralne Evrope. Da li zbog loših vremenskih uslova ili zbog sveopšte krize prva trka CEZ-a koja je do sada uvek bila jedna posećenijih od strane takmičara dobrano je podbacila. Klasa u kojoj nastupaju automobili TCR specifikacije u sprintu je brojala pet a u endjuransu samo tri automobila a znatno teži posao sa vozačke strane je imao Rudi Pešović.
“Ispostavilo se da mi je u obe trke glavni konkurent nova mlada nada mađarskog tima Zengo motorsport Mark Jedloczky koji je ovu trku iskoristio kao test za ETCC sezonu. Oba puta me je bio brži na treningu, oba puta sam ja poveo trku ali na kraju je ipak on izašao kao pobednik. Druga trka je bila dosta dramatičnija jer sam već u prvoj krivini dobio jak bočni udarac od jednog lamborginija iz jače klase koji se okrenuo na stazi ali sam i pored oštećenja trapa priveo trku kraju. Sam auto je pretrpeo manja oštećenja koja ćemo sanirati po povratku. Zadovoljan sam postignutim, vremena sam popravljao iz sesije u sesiju i polako se navikavam na novi auto koji je mnogo jači i potpuno se drugačije vozi od BMW-a” – izjavio je Pešović.
Sa druge strane Milovan Vesnić je dosta pažnje morao da posveti tehničkoj pripremi automobila jer i pored toga što je Audi tehnički gotovo identičan Seatu iskustva od prošle godine nisu previše pomogla – “Veoma sam iznenađen razlikom Audija i Seata. Na žalost vremenske prilike nam nisu dale mogućnost da dobijemo još realniju sliku jer činjenica da smo u Mađarkoj vozili u uslovima kada je spoljna i temperatura asfalta jedva prelaze deseti podeok dovoljno govori sve onima koji iole poznaju autosport. Sa druge strane trebalo je auto podesiti tako da sva tri vozača budu zadovoljna što je veoma teško jer svi mi imamo neki svoj stil vožnje. Vraćamo se kući i pred nama je još dosta posla ali ono što je najbitnije je da sada imamo osnovu koju ćemo da nadograđujemo. Meni je jako bitno da su Rudi i Jakub zadovoljni i da smo svi zajedno dosta naučili. Moram istaći da su me prijatno iznenadili i da su se izuzetno dobro snašli sa novim automobilom.” – poručio je Vesnić.
Poljak Wzszomirski nije krio zadovoljstvo što se našao za volanom najnovije trkačke sprave kakav je Audi RS3 LMS – “Ova klasa automobila je definitivno budućnost auto sporta i mnogo mi znači ovaj vikend sa mojim prijateljima iz Srbije. Još ću razmisliti šta ću dalje i to će dosta zavisiti od sponzora i budžeta ali postoje šanse da uskoro ili nabavim automobil TCR specifikacije ili nastavim dalju saradnju sa Mikicom i Rudijem. Bez svake sumnje nastup na Hungaroringu zajedno sa njima i njihovim timom dosta mi je značio u mojoj karijeri vozača.
Ekipa se u Srbiju vraća sa tri pehara i nastavlja dalje pripreme za nastup Vesnića u TCR internacional seriji a sledeći nastup će imati najverovatnije na austrijskom Red Bull ringu takođe u okviru šampionata centralne Evrope u automobilizmu.
PR