Najnovije vesti iz auto industrije
F1 VN Italije - Težine bolida
Objavljeno: 13.09.2009.
Na startu trke za Veliku nagradu Italije u Monzi, sa najmanje goriva u bolidu startovaće aktuelni F1 šampion sveta, Lewis Hamilton, čiji McLaren teži samo 635,5 kilograma. Na drugoj strani, najteži bolid imaće Timo Glock iz Toyote, čiji bolid meri 710 kilograma...
Masa bolida pred trku za VN Italije:
1. Hamilton McLaren-Mercedes 653.5 kg
2. Sutil Force India-Mercedes 655.0
3. Raikkonen Ferrari 662.0
4. Kovalainen McLaren-Mercedes 683.0
5. Barrichello Brawn-Mercedes 688.5
6. Button Brawn-Mercedes 687.0
7. Liuzzi Force India-Mercedes 679.5
8. Alonso Renault 677.5
9. Vettel Red Bull-Renault 682.0
10. Webber Red Bull-Renault 683.0
11. Trulli Toyota 703.0
12. Grosjean Renault 699.8
13. Kubica BMW-Sauber 697.5
14. Fisichella Ferrari 690.0
15. Heidfeld BMW-Sauber 697.5
16. Glock Toyota 709.8
17. Nakajima Williams-Toyota 706.2
18. Rosberg Williams-Toyota 708.6
19. Buemi Toro Rosso-Ferrari 706.0
20. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 706.0
Automagazin.rs
Na trci za VN Italije videli smo veliki povratak tima Brawn GP. Na slavnoj stazi Monza izabranici Rossa Brawna koristili su taktiku jednog zaustavljanja u boksu i izborili se za četvrtu double pobedu u sezoni 2009. Dvojici pilota Brawn GP tima na podijumu se pridružio Kimi Raikkonen iz Ferrarija, a odmah iza njega trku je završio Adrian Sutil iz tima Force India...
Pobedniik kvalifikacija za Veliku Nagradu Italija je Lewis Hamilton u bolidu McLaren-Mercedes. Drugo mesto osvojio je Adrian Sutil iz Force India, iz tima Force India. Oba pilota takmiče se u bolidima koje pogone motori Mercedes...
Kao što smo Vas već informisali, organizatori trke u Monzi odlučili su da spreče skraćivanje šikana ugradnjom povišenih rubnika. Vozači su na današnjim treninzima uputili veliki broj primedbi na visoke rubnike, pa je organizator prinuđen da ih ponovo smanji...
Ross Brawn ipak neće ostati bez vozačke dozvole. Vlasnik ekipe Brawn GP, još u maju je vozeći Mercedes-Benz E320, nedaleko od Okehamptona, vozio brzinom od 161 km/h, a dozvoljena brzina je 113 km/h...
Čini se da Formulu 1 sledeće godine čeka nekoliko velikih promena. Svetska finansijska kriza uticala je na odlazak nekoliko velikih sponzora, a nekoliko njih će otići na kraju sezone. Srećom, postoje i kompanije koje planiraju ulazak u Formulu 1...
Konačno! Posle višednevnih spekulacija, tim Scuderia Ferrari objavio je ime vozača koji će u bolidu Ferrari F60 zameniti nedovoljno brzog Lucu Badoera. To će biti Giancarlo Fisichella...
Vikend u belgijskom Spa-Francorchamps doneo nam je veoma zanimljivu trku: prvu pobedu za Ferrari u 2009. godini, senzacionalan napred tima Force India, krunisan pole positionom i drugim mestom Giancarla Fisichelle. Zanimljive stvari dešavale su se i iza scene...
Kimi Raikkonen još jednom nam pokazuje zašto ga zovu "Ledeni Finac". Čak ni kada pobedi posle 25 trka, on ne pokazuje emocije, već smireno konstatuje da najveću zaslugu za njegovu pobedu ima KERS sistem...
Giancarlo Fisichella u Belgiji je osvojio istorijski podijum, koji je doneo i prve bodove za indijsku F1 ekipu Force India. 36-godišnji Italijan startovao je sa pole pozicije, a prvo mesto ispustio je kada je sigurnosni automobil odlazio sa staze, a Kimi Raikkonen iskoristio mogućnosti KERS sistema...