Formula 1 - Timo Glock postao pilot tima Manor F1

Nakon što je Toyota objavila da se povlači iz Formule 1, Timo Glock nije dugo bio bez posla. U sezoni 2010, Nemac će biti na startu, u kokpitu novog tima Manor. Glock i Manor pregovarali su nekoliko nedelja, a Glock je nakon potpisivanja ugovora istakao da je atmosfera u timu fantastična...
"Imao sam nekoliko mogućnosti, ali u korist Manora bilo je nekoliko veoma važnih argumenata. Kao trkač, želeo sam da imam garancije da ću učestvovati u razvoju bolida. Moram priznati da se radujem bolidu iz pera Nicka Wirtha. Wirth je iskusan stručnjak, koji ima iuzuetnu reputaciju. Treba pogledati model Aura ARX-02, prototip koji je imao izuzetne uspehe u američkoj Le Mans seriji, a da nije ni jedan sat proveo u aerodinamičkom tunelu. To je senzacionalan automobil." - istakao je Glock. "Kada sam govorio sa Nickom i njegovim kolegama Johnom Boothom i Graemom Lowdonom, shvatio sam da razmišljamo u istom smeru. Pitali su me za pomoć oko razvoja bolida, što me je veoma obradovalo. Tim je mnogo mali, ali su ambicije velike. Radujem se novom izazovu." - dodao je Timo Glock. Tim Manor Naziv kompanije: Manor Grand Prix Racing Naziv tima: Manor F1 Team Zemlja: Velika Britanija Šef tima: John Alfred Booth Ime Manor ušao je u svet motorsporta 1990. godine, kada je bivši takmičar John Booth odlučio da osnuje sopstveni tim. Od tada je Minor osvojio 171 trku i 19 šampionskih titula u šampionatima kao što su Formula Renault i Formula 3. Sedište tima je u dva engleska mesta: Sheffielde i Bicestri, a pri razvoju svojih bolida sarađuje sa kompanijom Wirth Research Limited (WRL). WRL je inženjerska grupacija, koju je osnovao Nick Wirth 2003. godine. Specijalizovana je za razvoj i proizvodnju u oblasti tehnološkog sektora. Iz dizajnerskog odelenja WRL-a izašli su pobednički bolidi šampionata Indy Racing league iz 2004. i 2005. godine. Trenutno, WRL sarađuje sa Hondom, u okviru američke serije Le Mans. Wirth, koji će biti tehnički direktor tima Manor Grand Prix Racing, svoju karijeru započeo je kao inženjer za aerodinamiku u F1 Benetton timu, a odgovoran je za aero koncept i dizajn automobila Leyton House March F1 iz 1988. i 1989. godine. Od 1993. do 1995. godine, Wirth je bio osnivač, vlasnik i tehnički direktor tima SimtekF1, koji je startovao u F1 1994. godine. Od 1996. do 1999. godine, Wirth je bio šef dizajna Benetton F1 tima. U prijavi je najavljen Cosworth motor za novi tim. Automagazin.rs