Formula 1 - Dozvoljene modifikacije difuzora

Kako treba da izgleda veliki otvor u difuzoru za starter? To nam pravila ne govore, a timovi to koriste. Tehnički šef FIA, Charlie Whiting, je proverio sve bolide i izrazio određenu zabrinutost u vezi nekoliko ekipa, koje su rupe u difuzoru kroz koje prolazi uređaj za paljenje motora iskoristile kako bi učinile difuzor efikasnijim...
U tehničkom pravilniku Formule 1 stoji da na difuzoru može postojati "rupa" da bi se omogućilo paljenje motora, što stoji u članu 3.12.7 pravilnika: "Jedan prekid u površini je dozvoljen samo da bi se omogućio minimalan prostor za pristup uređaju na koji se odnosi član 5.15 (misli se na starter motora, koji je opisan u članu 5.16)." Međutim, u pravilniku nigde nije definisano šta je "minimalan prostor", i neke od ekipa, uključujući i McLaren i Mercedes, izradile su velike oblike startera motora, kako bi za njih napravili odgovarajuće "rupe" u difuzoru, a sve u cilju bolje optimizacije aerodinamike. Više detalja očekujemo uskoro. Automagazin.rs