Mumm oficijalno piće Formule 1 - Popijte svoju čašu luksuza

Formula 1 važi za najprestižniji sport na planeti koji privlači pažnju kako milionskog TV auditorijuma, tako i brojnih VIP ličnosti, kao što je Richard Branson vlasnik multinacionalne kompanije Virgin, kojima je to već više godina omiljeno mesto za pokazivanje, uživanje i zabavu. Svaka pobeda u Formuli 1, zaliva se naravno MUMM šampanjcem...
Mumm Cordon Rouge je karakterističan šampanjac pravljen od najboljeg grožđa i čuvan više godina da bi se postigao njegov neodoljiv i izvanredan ukus. Karakteristična crvena traka na flaši Cordon Rougea nastala je u drugoj polovini XIX veka u slavu legije Časti. Mumm karakteriše elegancija i finoća ukusa sa voćnim notama, a u elitnim krigovima poznat je kao „Šampanjac kraljeva“.

Spoj ova dva elitna brenda (Mumm i F1) dogodio se u septembru u Monci, tih nekoliko dana glamura, druženja sa svetski poznatim zvezdama, provod u naboljim klubovima i najluksuznija pića, privukao je i neke od domaćih javnih ličnosti. Uz podršku Mumm šampanjca Katarina Radivojević, Miloš Nadaždin i Boris Jakić urednik u magazinu Gloria, uživali su u Italijanskom gradu koji već godinama unazad domaćin Formule 1. - Put u Milano je bio zaista prelep, i ranije sam posećivao ovaj grad, ali mi nikada nije ovoliko prijao. Trka Formule 1, je bila jako zanimljiva, ne mogu da opišem tu količunu adrenalina koju osetite kada bolidi otpočnu trku. Imali smo odlična mesta, tako da smo mogli da vidimo sve vozače izbliza. A na mene je najveći utisak ostavila brzina kojom menjaju točkove na bolidima – rekao je fotograf Miloš Nadaždin.

Gosti ovog luksuznog šampanjca, uživali su i u svim privilegijama koje pruža karta Paddack cluba, posmatranje trke sa najboljih mesta, ulazak u boks najpopularnijih timova, upoznavanje sa vozačima i isprobavanje bolida. Takođe, bili su VIP zvanice na popularnim Mumm žurkama, koje se već tradicionalno organizuju nekon trke F1, i koje posećuju mnoge svetski poznate zvezde.

MUMM PR