AutoMAGAZIN - Sport

Rallye Monte Carlo 2022
Poredak - F1 Vozači
1.M. Verstappen314
2.S. Perez 189
3.F. Alonso149
4.L. Hamilton148
5.C. Leclerc99
6.G. Russell99
7.C. Sainz92
8.Lando Norris69

Najnovije vesti iz auto industrije

F1 - Ferrari predstavio F2007

F1 - Ferrari predstavio F2007

F1 tim Scuderia Ferrari juče je predstavio svoj novi bolid za sezonu 2007, sa oznakom F2007. Na ovaj način Ferrari se vraća na put tradicionalnog označavanja bolida, kao što su imali modeli od 2001. do 2004. godine. Podsetimo, prošlogodišnji bolid Ferrarija imao je oznaku 248F, koja je asocirala na novu eru 2,4-litarskih agregata...

F1 - Ferrari predstavio F2007

Vozačku postavu tima čine Kimi Raikkonen i Felipe Massa. Novi tehnički šef tima jeste Mario Almondo, dok je sportski direktor ekipe postao Stefano Domenicalli. Tehnički parametri agregata: Tip: 056 Broj cilindara: 8 Ugao izmedu cilindara: 90 stepeni Broj ventila: 32, pneumatska distribucija Zapremina agregata: 2398 cm3 Ubrizgavanje: digitalni elektronski sistem ubrizgavanja Magneti Marelli Gorivo: Shell V-Power ULG 62 Ulje: Shell SL-0977 Šasija: Monokok, karbonska vlakna, šestougaona konstrukcija Menjac: Ferrari, poluautomatski sekvencijalni elektronski kontrolisan, 7 stepeni prenosa + mod za vožnju unazad Kocnice: karbonski diskovi Vešanje: nezavisno, unutrašnji amortizeri, stabilizaciona šipka Dužina: 4545 mm Visina: 959 mm Širina: 1796 mm Meduosovinsko rastojanje: 3135 mm Masa: 600 kilograma sa vozačem i kamerama Felne: 13"

F1 - Ferrari predstavio F2007

Aldo Costa, šef odseka za šasiju: "Aerodinamika je u potpunosti prepravljena: pre svega prednje vešanje i usisnici vazduha, a zadnja osovina je pojačana i zašiljena zbog nove konstrukcije menjača. Vešanje je radikalno promenjeno zbog korišćenja novih pneumatika, dok je menjač obogaćen novim sistemom brzog menjanja brzina. Ovaj sistem smanjuje vreme menjanja brzina i radi u svim brzinama i svim uslovima. Takođe smo smanjili raspored i nagib hladnjaka. Što se zadnjeg vešanja tiče, još uvek je u fazi razvijanja. Bolid koji je predstavljen ima ista krila kao i bolid iz 2006. godine. Međutim, bolid koji će se pojaviti na startu prvog Grand Prix-a imaće optimizovana krila, dok su ova samo privremena." Gilles Simon, šef odseka za motor: "U skladu s pravilima, motor 056 ostao je isti. Ali, imali smo mogućnost da se prilagodimo novom ogranicenju obrtaja na 19.000 o min. Izmenili smo komoru za sagorevanje, ventile, radilicu i klipove, kako bi smo optimizovali snagu pre ograničenja obrtaja." Goran Sarić - Automagazin

123456. . .173
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje
Poredak - WRC Vozači
1.K. Rovanpera170
2.E. Evans145
3.T. Neuville134
4.O. Tanak104
5.S. Ogier98
6.E. Lappi87
7.T. Katsuta58
8.D. Sordo46