AutoMAGAZIN - Sport

Rallye Monte Carlo 2020
www.automagazin.rs
Poredak - F1 Vozači
1.L. Hamilton197
2.V. Bottas166
3.M. Verstappen126
4.S. Vettel123
5.C. Leclerc105
6.P. Gasly43
7.C. Sainz30
8.Lando Norris22

Najnovije vesti iz auto industrije

Strategija Renaulution - budućnost marke Alpine (FOTO)

Strategija Renaulution - budućnost marke Alpine (FOTO)

Alpine je danas objavio svoje planove za dugoročni rast kao deo Renault Grupe a koji su posvećeni inovativnim, autentičnim i ekskluzivnim sportskim automobilima...

Strategija Renaulution - budućnost marke Alpine (FOTO)

Trenutne aktivnosti brendova Alpine cars, Renault Sport Cars i Renault Sport Racing će se ujediniti pod nazivom brenda Alpine. Alpine će spojiti kredibilitet autentičnog brenda, specijalizovanu proizvodnju i umešnost svojih inženjera sa značajnom medijskom izloženošću Formule jedan. Zajedničkim snagama oni će postaviti temelje za istinsko stvaranje tržišne vrednosti brenda Alpine i samim ti ovaj poduhvat prelazi na viši nivo.
Novokreirani brend Alpine će biti automobilski brend "nove generacije" za pronicljive, strastvene i klijente koji ovo prvi prepoznaju.  


Prepoznate prednosti i nove sinergije za nove izazove


Alpine je nesporno oličenje francuskog automobilizma koji je nizao izuzetne uspehe tokom svoje istorije. To je brend sa nasleđem i poreklom. Fabrika se takođe ponosi svojim visoko stručnim specijalistima koji proizvode model A110 u gradu Djep. Iza Renault Sport Cars stoji tim od 300 ljudi koji su majstori u razvoju sportskih automobila. Oni su Renault Grupi dali kultne modele kao što su R5 Turbo, Clio V6, Megane RS Trophy i novi A110.


Renault Sport Racing, sa svojim istoimenim timom F1, okuplja 1.200 ljudi koji razvijaju „najloženije sklopove u moto-sportu“ sa nekim od najboljih aerodinamičara, mehaničara i inženjera pogonskih sklopova. F1 je takođe ogromna marketinška platforma sa pola milijarde fanova širom sveta, što predstavlja jedinstvenu priliku za unapređenje brenda Alpine na svetskom nivou.


Alpine će takođe iskoristiti sredstva i mogućnosti Renault Grupe i RNM Alijanse, uključujući i tehnologiju platforme električnih vozila Alijanse, priznat način proizvodnje, moćno nabavno oružje koje omogućava konkurentnost troškova, globalnu distributivnu mrežu, kao i RCi usluge finansiranja. Jasan cilj je da se dostigne isplativnost u 2025. godini uključujući i investiciju u moto sport.

Strategija Renaulution - budućnost marke Alpine (FOTO)

Alpineova garaža snova sa 100 % električnim automobilima


Nova organizacijska struktura, intenzivnija sinergija sa grupom Renault i Alijansom i saradnja sa odabranim partnerima biće ključni u podršci proizvodnog plana brenda Alpine:
- 100 % električni sportski kompakt B-segmenta zasnovan na platformi Alijanse CMF-B EV
- 100 % električni sportski crossover C-segmenta zasnovan na platformi Alijanse CMF-B EV
- 100 % električni naslednik modela A110 razvijen u saradnji sa Lotusom


Kao deo razvoja poslovne jedinice Alpine, Renault Grupa i Lotus Grupa su potpisale memorandum o razumevanju radi proučavanja brojnih oblasti saradnje, uključujući i zajedničko razvijanje sportskih EV. Timovi brendova Alpine i Lotus će sprovesti sveobuhvatnu studiju izvodljivosti za zajednički inženjering, dizajn i razvoj EV sportskih automobila koristeći resurse, stručnost i objekte navedenih brendova u Francuskoj i Velikoj Britaniji.


Alpine će biti na čelu inovacija Renault Grupe bilo da se radi o tehnologiji, distribuciji, korisničkom iskustvu ili bilo kojoj drugoj oblasti koja donosi vrednost brendu i njegovim klijentima. Kao takva, sledeća generacija proizvoda brenda Alpine iskoristiće najnovije proizvode Renault Grupe i integrisati tehnologije i stručnosti F1: efikasno upravljanje energijom, sigurnosne sisteme i rešenja za povezivanje koji su preuzeti iz visokih performansi F1 analizom i obradom podataka a koje će doneti značajnu konkurentnu prednost proizvodima brenda Alpine.


"Novi Alpine brend spaja tri brenda sa drugačijim sredstvima i oblastima stručnosti i pretvara ih u osnaženi, potpuno oformljeni brend. Veštine iz našeg postrojenja u gradu Djep, inženjersko majstorstvo stručnjaka u našim timovima Formule jedan i Renault Sport-a zablistaće kroz našu tehnologiju - 100% električnu liniju, izvodeći prelepo ime brenda Alpine u budućnost. Bićemo na stazama i putevima, autentični, sa visokim tehnološkim performansama, inovativni i strastveni." Laurent Rossi, glavni direktor marke Alpine


Nastavak sportskih trka


Brendovi Alpine i Renault imaju dugu istoriju trkanja sa uspesima u različitim kategorijama, bilo da je to Formula 1, reli ili ’Endurance’ trka. Konkurencija će ostati u srcu ambicioznih planova brenda Alpine, sa Formulom 1 kao središtem strategije moto sporta ovog brenda.


Počev od 2021. godine, Alpine F1 tim će se trkati sa nekim od najpoznatijih imena u automobilskoj industriji i postaće deo ekskluzivnog kluba potpuno oformljenih fabričkih timova.

Strategija Renaulution - budućnost marke Alpine (FOTO)

„Formuli 1, ali i celom programu učestvovanja u automobiliskim sportovima daćemo snažan i specifičan identitet, što je sjajna prilika. Automobiliski sportovi su važan deo našeg napretka, a vizuelni identitet ključan. Trkačke boje koje danas predstavljamo su prva naznaka novog identiteta tima Alpine F1. Neki od vizuelnih elemenata će ostati deo naših trkačkih boja, dok će se ostali promeniti. Veliki amblem Alpine u bojama francuske trobojnice je prvi jasan simbol identiteta marke Alpine u automobilskim sportovima. Plava, bela i crvena odnose se na boje francuske, ali i britanske zastave, što je za nas vrlo važno. Brojne varijacije na svim automobilima kojima ćemo učestvovati u automobiliskim sportovima tek stižu“. Antony Villain, direktor dizajna marke Alpine


Rođeni iz takmičenja za takmičenje


Alpine je 1955. osnovao Jean Rédélé, strastveni trkač. Svoju kompaniju je nazvao po svom omiljenom trkalištu: Alpima. Marka je dobila krila nakon predstavljanja modela A110 1962. godine. Do tog trenutka su Alpine i Renault već blisko sarađivali, a Alpine automobili su se prodavali i servisirali u Renaultovim salonima i servisima. Do početka sedamdesetih Alpine je bio jedan od glavnih konkurenata u reliju. Alpine je 1971. prvi put osvojio sva tri mesta na postolju na najprestižnijem reliju Monte Carlo, a zatim to ponovio 1973. Kasnije te godine, Alpine je osvojio titulu prvaka svetskog prvenstva u reliju.


Paralelno je rasla i prodaja Alpineovih drumskih automobila. Alpine je 1969. otvorio vlastitu fabriku u Dieppeu, istu onu u kojoj se danas proizvodi sasvim novi A110, a u kojoj je 1971. počela proizvodnja modela A310. Dve godine kasnije Alpine je kupila Grupa Renault.


Alpine je svoj najveći trijumf ostvario 1978. pobedom na trci 24 sata Le Mansa. Fabrika je tokom sedamdesetih i osamdesetih nastavila da proizvodi inovativne drumske automobile, među kojima A310 V6 i GTA. Alpine je prestao da proizvodi automobile 1995.


PR

Vettel napušta Ferrari

Vettel napušta Ferrari

Četvorostruki šampion sveta u Formuli 1, Sebastian Vettel, posle aktuelne sezone će napustiti Ferrari. 32-godišnjem Nemcu ističe ugovor, a prema agenciji DPA, pregovori o novom ugovoru nisu uspeli...

123456. . .173
Opel Astra (2022)
Slika nedelje
Poredak - Reli Šampionat Srbije
1.Vladan Petrović0
2.Mile Cvjetičanin0
3.Vladimir Mirčić0
4.Branko Dukić0
5.Boris Đorđević0
6.Todor Stamenković0
7.Gianluca Rocco0
8.Petar Matović0