INA Delta Rally - istorijat 4. deo

Tih godina reli sport u SFRJ se nalazio u krizi. Samo četiri bodovana relija 1982. godine. Škrnjićev reli “Bratstvo i jedinstvo” nije bodovan zbog nedovoljnog broja posada. Umesto današnje “tranzicije”, tada “stabilizacija” uzima danak najviše od skupih, tehničkih sportova.
Ipak, nov proizvod na tržištu i izmenjen naziv relija “INA Delta 5”. Sada nešto jači itinerer, započele su 53 posade. Na devet brzinskih ispita samo 13 odustalih. Među njima i jedan od favorita, mladi Silvan Lulik (Opel Kadett GT/E gr.2). Skurić (Kadett) dobija Kizmiča, koji je te sezone u fabričkom, iz IMV-a, Renaultu 5 Alpine grupe 2. Najjači automobil je u rukama Beograđanina Pavla Komnenovića, Opel Ascona SR/E gr.2. Međutim, Paja u Zagreb dolazi bez treninga i završava na trećoj poziciji, ispred Pirjeveca (Audi 80) i Đalinca (VW Golf GTI). Mada nijedna posada u klubu iz Srbije, u 785ccm srpski trijumf: Dubljanin, Savić, Vujkov. Osmo mesto za Radu Tubića. Tomić (Akademac) dobija klasu 1150/1 ispred dvojice “Donitovaca”, Vidica i naseg Krstovića. Deveti je Čačanin Tane Pejović, takođe u bojama “Donit Olimpije”. Aleš Črnivec je pobedio u 1150/2, gde je potpuna dominacija Slovenaca. Pripremio: Nenad Nikolić - World Rallying Serbia