Reli, Srđan Višnjić – Cilj je jasan, šesta titula!

Nakon trinaest godina u reli sportu i pet osvojenih titula, Srđan Višnjić sa nesmanjenim optimizmom kreće u novi pohod ka najsvetlijem odličju. Prva violina XM Racing Teama pred početak sezone 2010 na Beogradskom reliju svojim navijačima ne mora da daje obećanja jer svi znaju da popularni Buda uvek pruža samo jedno, maksimum bez kalkulacija!

I dalje za volanom Renault Clia RS grupe N3 Višnjić nam poručuje - ”Planovi za 2010-tu su mi u prvom redu vezani za plasman kluba i ekipe sponzora. Mislim da XM racing ima izuzetno jaku ekipu (Toša-Stamenković, Dika-Zečević, Peki-Matović, Ćima-Mandić i ja) koja bi trebala da donese titulu klubu i sponzorima. Moji planovi su vezani za rezultate na brzincima. Za generalni plasman ne mogu da konkurišem sa N3 automobilom, ali zato mogu da popravim svoje rezultate i probam da osvojim šestu titulu Šampiona.” Renault Clio RS kao proverena trkalica ne posustaje - ”Za moj Clio zaduženi su u prvom redu majstor Sale i Miško Trovač dok im asistiramo Peki i ja. Naš auto je stari model koji se još uvek dobro nosi protiv mlađih modela, a pošto ga nećemo menjati tokom sezone priuštićemo mu evoluciju već za sledeći reli. Novi motor je u fazi izrade, pokušali smo da realizujemo neke nove ideje što bi trebalo da rezultira sa dodatnih 10 KS. Ovo nije presudno kod performansi već više kao dokaz kvaliteta razmišljanja i ideja našeg tima. Napredujemo veoma brzo i svi projekti su prošli više nego dobro. Završava se i motor za Peugeot 106 grupe A koji bi trebao po proceni da ima oko 135 KS. Testiraće ga Stojke (Dejan Stojić) na brdskoj trci Lopare. Nadam se da ćemo uskoro imati prilike da se bavimo pripremom i nekog ST automobila, mislim da bi i tu imali nešto da kažemo.” - otkriva eksluzivno za Automagazin Srđan Višnjić.

Postojale su i “kombinacije” za promenu automobila - ”Da, postojala je mogućnost da se proda Clio i kupi Mitsubishi Evo IX u osrednjem stanju. Odlučili smo da za sada novac usmerimo u klub i pomognemo još nekim vozačima da nastupaju. Smatram da ukoliko imamo mogućnosti treba da pomognemo jedni drugima a posebno početnicima koji su najveće žrtve ove krize. Teško mi je da gledam trkačke automobile po garažama. Kada sagledam stvari iz ovog ugla ostaje mi samo da se radujem recimo novom klubu iz Užica i masovnom nastupu XM Racing Teama.” Kada se već pomene uvek prisutna kriza obavezno pitanje su finansije. Kome treba zahvaliti jer XM Racing Team kao i svake godine ima jaku i kvalitetnu postavu - ”Miša XM i Mićko AS su nas naoružali za ovu sezonu i uspeli da AIK Banku i AS Osiguranje organizuju kao ekipu sponzora tako da sa pravom očekuju najbolje rezultate.” Na kraju pogledajte kako izgleda deo brzinskog ispita Avala iz ugla Srđana Višnjića...