Domaći reli - N3 borba, Lisac protiv Bude!
Prvo takmičenje sezone donelo je ljubiteljima relija jedan novi-stari duel. Dva Srđana, Višnjić i Petrović, oba za volanom Renault Clia RS grupe N3, nagoveštavaju borbu koja će dizati publiku na noge.
Prošlogodišnji vicešampion, Petrović, u mnogo čemu je "upgradeovao" svoj prevoz, tako da mu ponestaje izgovora, i ostaje jedino opcija da stisne gas do daske. Sajamski reli je dokazao i pokazao da šampion Višnjić ima dosta tema za razmišljanje. Da li je stvarno tako, pokazaće već sledeći "pravi" reli. Košutnjak, puta 4, možda nije pravo merilo snaga, ali da čujemo šta imaju da nam kažu o svemu ovome sami akteri ove priče....
- Prvo pitanje za "napadača" Foxa Petrovića. Prošle godine si tvrdio da nemaš konkurentan automobil, ove si to i dokazao na prvom reliju sezone. Ko što si i sam potvrdio kukao sam da mi je auto nekonkurentan a mislim da sam sa svojom vožnjom na prvom reliju to i potvrdio. - Kako šampion komentariše prvu ovogodišnju vožnju izazivača za titulu: Srđan je pokazao zrelu vožnju i pružio odličnu trku. Do ovoga relija obično sam sam sebi izmišljao protivnike i postavljao ciljeve. Smatram da sada imam dostojnog protivnika i da će trke biti u toliko zanimljivije.
- Petrović je vlasnik rekorda Košutnjaka. Tih 5:13.1 je za respekt. Komentar, i da li ste mogli brže? Višnjić: Fox pravi rekord Košutnjaka , ali on ga je i ranije imao. Izgleda da mu taj brzinac leži. U uslovima koje sam imao mislim da nisam mogao mnogo brže. Petrović: Uvek može brže, mada mislim da bih sa ovim automobilom u istim vremenskim uslovima mogao još možda sekund ili dve da spustim, i to je moj maksimum. A verovatno ima i neko brži!
- Znači SS1 i loš izbor pneumatika ( u Petrovićevom slučaju ) je odlučio pobednika? Petrović: Da, naravno da je SS1 odlučio pobednika. Kasnije sam dobio dva brzinca a na trećem je razlika bila dve desete. Ja sam ipak platio cenu neiskustvu vožnje trkačkog auta sa kratkim menjačem i šperom, i mislim da sam se u rekordno kratkom vremenu na njega navikao što su i vremena pokazala.
- Predstoji velika pauza pa Interspeed reli na Fruškoj Gori. Šta očekujete? Višnjić: Smatram da je Srđan pokazao da može brzo da vozi , pa ako je brz na Košutnjaku biće brz i na Fruškoj Gori. Petrović: Stvari stoje ovako. Buda te brzince zna napamet, a ja ne, ni blizu. Vremena do tada ima dovoljno da se nauče, ali ja imam dosta obaveza pored trkanja koje me jako skupo košta pošto sam sam sebi jedini sponzor. Jedini način da se Buda pobedi je isti auto i trening do momenta kad se vozi napamet ko brdska trka. Da mu nije više svejedno to je sigurno, ali Buda svakako nikada nije taktizirao isto kao i ja, nego on i kad se prevrne na krov u sledećem brzincu vozi kao sumanut. Neće mi biti lako, ali definitivno nije nepobediv, čak mislim da je psihički dosta tanji, od recimo Vlade AP ( Petrovića ) koji je kao Švaba.
- Upoznajte navijače i sa takmičarskim vozilom. Većina onih pored staze primećuje samo da je Petrovićev model Renault Clia noviji. Ima tu još mnogo "sitnica"..... Višnjić: Moj Clio jeste stariji model. Teži je, ima manji točak, uži trap, stariji tip motora plus dosta tehničkih detalja. Uglavnom oba su automobila dobro pripremljena i biće dobrih trka. Petrović: Renault Clio 1998ccm, 192 "konja", menjač Sadev sa šperom, amortizeri Proflex, kilaža oko 958kg, znači može još malo dole, do 935kg po homologaciji....
Toliko od ljutih konkurenata, za sada, ostalo će pokazati na stazi. Uočili ste razlike u temperamentu, tako je i na stazi. Nama ostaje da se dobro "naoštrimo", zagrejemo dlanove i vidimo da li će lukavi Lisac nadmudriti smirenog Budu! Petar Janković - Automagazin