Najnovije vesti iz auto industrije
Domaći reli - Mogul Racing Team pred sezonu 2007
Objavljeno: 05.02.2007.
Prošle godine odlična sezona na brdu. Drugo mesto u konkurenciji timova, Miloš Brkić prvi u malom N-u, Boris Šelemba četvrti u generali i treći u klasi 6-Sport Plus. Rezultati posle kojih Mogul Racing Team iz Beograda u novu sezonu ulazi kao jedan od favorita. O planovima za budućnost i Vas i nas je informisao Boris Šelemba.

- U sledećoj sezoni klub će nastupati u sastavu:
Vitomir Cvetić-Susi 1600 hoby (VW Golf)
Dragan Mićanović-Conjo 1600 hoby (VW Scirocco)
Šelemba Boris klasa do 2000ccm N i SP (Renault Clio RS)
Plan je da se nastupi na brdskom prvenstvu Srbije, Alpe Adria Kupu i CEZ-u. Cilj je osvajanje kupske titule u konkurenciji klubova na brdskim stazama, a u pojedinacnim plasmanima među prva tri. Urosu Brkiću smo se zahvalili na saradnji jer nam koncepcijski yugo kao auto ne treba, jer akcenat dajemo na AAK i CEZ. Automobili se uveliko spremaju i biće top spremni do početka sezone. Clio se pravi iz temelja, a dosta u svemu tome mi pomaže Buda ( Srđan Višnjić ). Delovi dolaze iz Renault Sporta, a menjač mi pravi Miško Subotić iz Čačka. Clio će se ove sezone voziti samo na brdu. Ova dva hobi auta se takođe najozbiljnije dorađuju, a delovi dolaze iz Amerike.

Planovi za domaći reli šampionat
- Što se mojih nastupa na reliju tiče, sigurno će ih biti. Vozit ću svoju Opel Astra-u, za koju mislim da sa manjim doradama, novim gumama i malo više treniranja može biti veoma konkurentna. Moguće da će biti još novosti koje se tiču relija, ali malo ćemo sačekati sa izjavama.
Pre nekoliko dana je izašao i kalendar takmičenja za predstojeću sezonu. Vaše mišljenje?
- Kalendar je više manje očekivan. Mislim da će biti malo problema za vozače koji ćemo nastupiti na brdskim trkama, jer u mesec dana imamo 4 trke, od kojih tri trke vikend za vikendom, što će biti malo naporno za takmičare i automobile. Najveći problem će biti ako se nekom pokvari ili slupa automobil.
Petar Janković - Automagazin
Posle izuzetno uspešne sezone 2006 i osvajanja titule šampiona Srbije u reliju, OMV Rally Team i posada Vladan Petrović i Srđan Kondić odlučili su se za korak dalje. Naša najbolja reli posada u novu sezonu ulazi sa obnovljenim voznim parkom. Izbor je pao na automobil Subaru Impreza N11, pripremljenim u fabričkom odeljenju kompanije Subaru...
Sajam automobila u Beogradu biće dopunjen veoma atraktivnom manifestacijom iz sfere autosporta. Naime, 24. marta na obroncima Avale i Košutnjaka održaće se Sajamski reli, u organizaciji Automobilskog Sportskog Kluba "Zemun", koji će ovaj put primeniti organizacione detalje prepisane od evropskih relija...
Zahvaljujući Interspeed Racing Team-u i vozaču Milošu Komljenoviću, zastava naše zemlje pojaviće se u svetskom reli cirkusu. U sezoni 2007. mladi Miloš Komljenović će na boku svog automobila nositi broj 49.
Ovih dana trkački svet u Srbiji potresle su izmene pravilnika za auto trke, koji je izašao zajedno sa kalendarom za sezonu 2007. Famozni Anex A, najviše je pogodio vozače najslabije klase, do 1150 N, koji su i najburnije odreagovali na promene.
Tara reli - Memorijal Obrena Tešića, koji se održava 2. septembra, dobio je novu podršku u finansijskom i organizacionom smislu. Kompanija Aqua Balkanika biće generalni pokrovitelj, a klub Balkan ASK suorganizator takmičenja, koje se po 11. put održava u čast sećanja na velikana našeg reli sporta, Obrena Tešića...
Na jučerašnjoj sednici Sportskog Auto Moto Saveza Srbije usvojen je predlog kalendara auto sportskih takmičenja u 2007. godini. U reli kalendaru šampionata Srbije nalazi se pet trka, od kojih će organizacija dva relija biti realizovana po kriterijumima FIA-e za međunarodna takmičenja...
Najmlađi vozač u reli prvenstvu Srbije, član Interspeed Rally Team-a, 22-godišnji Miloš Komljenović biće učesnik Svetskog Reli Šampionata u sezoni 2007. U automobilu Renault Clio R3, Miloš će nastupiti na 7 trka svetskog WRC cirkusa...
Aktuelni reli šampion Srbije u klasi 3 grupe N, Srđan (Buda) Višnjić, rođen je 13. jula 1969. godine u Beogradu. Nesuđeni muzičar ušao je u svet trka kao vozač Peugeot-a 205 na YU reliju 1998. godine, i do sada je stekao epitete brzog i preciznog vozača, kome je štoperica uvek bitnija od pehara. Srđan Višnjić važi za pravog sportistu, koji ume da slavi pobedu, ali i "šmekerski" istrpi poraz...
Iako je u većini evropskih zemalja kalendar reli takmičenja odavno objavljen kod nas se po običaju još uvek razgovara i pregovara o mnogim temama.