Najnovije vesti iz auto industrije
Domaći reli - Mali N, veliki problem
Objavljeno: 03.02.2007.
Ovih dana trkački svet u Srbiji potresle su izmene pravilnika za auto trke, koji je izašao zajedno sa kalendarom za sezonu 2007. Famozni Anex A, najviše je pogodio vozače najslabije klase, do 1150 N, koji su i najburnije odreagovali na promene.
Po predviđenim izmenama jugići bi trebalo da se voze sa jednogrlim karburatorom, i komercijalnim gumama BF Goodrich dimenzija 165/65 R13. Promena guma i nije toliko pogodila momke sa kruga ali su zato relisti prokomentarisali uvođenje "običnih" pneumatika u njihovu disciplinu kao atak na bezbednost takmičara. U jednom se većina složila i u glas odgovorila da su sve izmene jedan ogroman korak u nazad. Još jedna velika primedba je to da niko iz rukovotstva SSAMS-a nije konsultovao vozače pri donošenju za njih važnih odluka.

Ovo su zaključci doneti posle ličnog kontakta sa vozačima ali ipak većina njih će sačekati sednicu Saveza koja će se održati 19-tog februara, da bi dali izjave za javnost.
Ljudi iz Saveza vođeni su logikom smanjenja troškova, a cena BFGoodrich-a iznosiće prihvatljivih 2800 dinara. Ali nije ni malo lak posao usaglasiti sve želje i potrebe takmičara, a stavovi su za sada više nego suprotni.
Na gore pomenutoj sednici svi ćemo znati da li izmene ostaju na snazi ili ne. Obe varijante su još uvek itekako u opticaju.
Petar Janković - Automagazin
Posle izuzetno uspešne sezone 2006 i osvajanja titule šampiona Srbije u reliju, OMV Rally Team i posada Vladan Petrović i Srđan Kondić odlučili su se za korak dalje. Naša najbolja reli posada u novu sezonu ulazi sa obnovljenim voznim parkom. Izbor je pao na automobil Subaru Impreza N11, pripremljenim u fabričkom odeljenju kompanije Subaru...
Sajam automobila u Beogradu biće dopunjen veoma atraktivnom manifestacijom iz sfere autosporta. Naime, 24. marta na obroncima Avale i Košutnjaka održaće se Sajamski reli, u organizaciji Automobilskog Sportskog Kluba "Zemun", koji će ovaj put primeniti organizacione detalje prepisane od evropskih relija...
Prošle godine odlična sezona na brdu. Drugo mesto u konkurenciji timova, Miloš Brkić prvi u malom N-u, Boris Šelemba četvrti u generali i treći u klasi 6-Sport Plus. Rezultati posle kojih Mogul Racing Team iz Beograda u novu sezonu ulazi kao jedan od favorita. O planovima za budućnost i Vas i nas je informisao Boris Šelemba.
Zahvaljujući Interspeed Racing Team-u i vozaču Milošu Komljenoviću, zastava naše zemlje pojaviće se u svetskom reli cirkusu. U sezoni 2007. mladi Miloš Komljenović će na boku svog automobila nositi broj 49.
Tara reli - Memorijal Obrena Tešića, koji se održava 2. septembra, dobio je novu podršku u finansijskom i organizacionom smislu. Kompanija Aqua Balkanika biće generalni pokrovitelj, a klub Balkan ASK suorganizator takmičenja, koje se po 11. put održava u čast sećanja na velikana našeg reli sporta, Obrena Tešića...
Na jučerašnjoj sednici Sportskog Auto Moto Saveza Srbije usvojen je predlog kalendara auto sportskih takmičenja u 2007. godini. U reli kalendaru šampionata Srbije nalazi se pet trka, od kojih će organizacija dva relija biti realizovana po kriterijumima FIA-e za međunarodna takmičenja...
Najmlađi vozač u reli prvenstvu Srbije, član Interspeed Rally Team-a, 22-godišnji Miloš Komljenović biće učesnik Svetskog Reli Šampionata u sezoni 2007. U automobilu Renault Clio R3, Miloš će nastupiti na 7 trka svetskog WRC cirkusa...
Aktuelni reli šampion Srbije u klasi 3 grupe N, Srđan (Buda) Višnjić, rođen je 13. jula 1969. godine u Beogradu. Nesuđeni muzičar ušao je u svet trka kao vozač Peugeot-a 205 na YU reliju 1998. godine, i do sada je stekao epitete brzog i preciznog vozača, kome je štoperica uvek bitnija od pehara. Srđan Višnjić važi za pravog sportistu, koji ume da slavi pobedu, ali i "šmekerski" istrpi poraz...
Iako je u većini evropskih zemalja kalendar reli takmičenja odavno objavljen kod nas se po običaju još uvek razgovara i pregovara o mnogim temama.