Najnovije vesti iz auto industrije
Domaći reli - I WRR Team putuje u Hrvatsku
Objavljeno: 02.05.2007.
Pauza u domaćem šampionatu je ogromna. Timovi koji imaju mogućnost kontinuitet pokušavaju da održe gostovanjima u inostranstvu. WRR Team iz Čačka i njihov "lider" Vladica Rabrenović baš iz tog razloga putuju na predstojeći Delta Rally.
Prijavili ste se za INA Delta reli. Otkuda je izbor pao baš na ovo takmičenje?
- Na zemunskom reliju prišao nam je čovek iz organizacije Delte i pozvao nas na njihov reli. Uz dogovor sa ostatkom tima odlučili smo da odemo i da odvozimo. Najviše zbog toga što je kalendar takmičenja u Srbiji izmenjen i izostala su zakazana takmičenja.
Imate li iskustva, tj da li ste upoznati sa stazama u Hrvatskoj?
- Iskustva nemamo i nikada nismo bili u Hrvatskoj. Sve nam je novo.

Šta očekujete od nastupa?
- Očekivanja su stavljena, što se plasmana tiče, nisko, i nama je najvažnije da isprobamo nove promene na autu i da prvenstveno završimo ovaj reli. Pokušavam da provedem što više vremena u Škodi. Nije mi svakodnevni auto pa mi nedostaje rutina u njemu.
Vozite Škodu Feliciju klase A5. Jeste li upoznati sa konkurencijom koja Vas očekuje u Hrvatskoj?
- Što se tiče konkurencije, kao i o stazi, ne znam ništa o njoj. Za sada ne obraćamo pažnju na to. Vozićemo svojim tempom, i videćemo dokle to bude dospelo. Upoznavanje sa stazom sa tri prolaza po brzincu za nas je nova stvar i ne znamo kako će se to odraziti na radar i sigurnost u njega. U svakom slučaju idemo extra spremljeni i ne odustajemo bez razloga i ne predajemo se tako lako!
Nama ostaje da atraktivnoj posadi WRR-a poželimo da ostvare svoje planove i uspešno završe predstojeće takmičenje u Hrvatskoj.
Petar Janković - Automagazin
Otvaranje sezone marta '78. u Perućcu, "8.Tara Rally", 120 prijava, 83 automobila na startu! "Delta TLX Rally" je i ove sezone poslednji (osmi) u šampionatu Jugoslavije, pa se i ovog puta pojavljuje mali broj posada. Startuje 42, a završava 28 vozila. Većim delom reli se odvija noću, sa četiri brdsko brzinska ispita na Sljemenu.
Pre trideset godina, šampionat Jugoslavije je završen "4. Delta TLX" relijem. Bilo je to 12. novembra 1977. godine, kada smo i dobili šampione za tu godinu. Slovenac Aleš Pušnik je slavio u generalnom plasmanu, kao i u klasi preko 1300 kubika. Vozio je Renault 5 Alpine.
Već smo objavili da nekoliko posada iz Srbije planira put u Zagreb i učešće na prvoj evropskoj Delti. Jedan od prvih koji je objavio svoje planove je vozač G.A.G.A Ford Racing Teama, Srđan Petrović. Popularni Fox je ovih dana boravio u Hrvatskoj da bi se upoznao sa stazom pre početka relija i ovo su njegovi utisci....
Kalendar je objavljen, sezona je počela, vožen je jedan reli, ali...po starom "dobrom" pravilu nikada nije kasno za izmene. Po najnovijem kalendaru SAMSS-a sledeći reli Šampionata Srbije održava se tek u avgustu mesecu.
Prvo takmičenje sezone donelo je ljubiteljima relija jedan novi-stari duel. Dva Srđana, Višnjić i Petrović, oba za volanom Renault Clia RS grupe N3, nagoveštavaju borbu koja će dizati publiku na noge.
Posle duže pauze ljubitelji relija u Srbiji mogli su na delu da vide i Darka Peljhana. Posada MPI Racing Teama iz Slovenije zbog problema na granici jedva je stigla u Beograd na start relija. Problemi nisu prestali ni nakon početka takmičenja, ali o svemu detaljnije za Automagazin govori sam gospodin Peljhan.
Juraj Šebalj je došao u Beograd da pobedi i testira novi automobil. Ispunio je oba zadatka. Sada kada su se malo slegli utisci razgovarali smo sa Jurom o dešavanjima tokom trajanja Sajamskog relija. Eksluzivno za Automagazin, hrvatski reli vozač broj jedan sumira svoje prvo takmičenje sezone, pred početak kampanje u Šampionatu Evrope.
Otkazivanje brzinskog ispita "Avala" na 8. Sajamskom reliju, uslovilo je da takmičari dobiju polovinu od ukupno osvojenih bodova za šampionat Srbije u reliju. Time su razlike u bodovnom saldu minimalizovane, što će rezultirati borbom za svaku sekundu na sledećim takmičenjima, a taktika će biti potisnuta u drugi plan...
Od 40 posada koje su startovale na 8. Sajamskom reliju, posle 4 brzinska ispita, na cilju su se pojavila 32 automobila. Pred nama su postignuti rezultati na sva četiri brzinska ispita "Košutnjak"...