AutoMAGAZIN - Sport

Rallye Monte Carlo 2025

Najnovije vesti iz auto industrije

Domaći reli - N3 borba, Lisac protiv Bude!

Domaći reli - N3 borba, Lisac protiv Bude!

Prvo takmičenje sezone donelo je ljubiteljima relija jedan novi-stari duel. Dva Srđana, Višnjić i Petrović, oba za volanom Renault Clia RS grupe N3, nagoveštavaju borbu koja će dizati publiku na noge.

Domaći reli - N3 borba, Lisac protiv Bude!

Prošlogodišnji vicešampion, Petrović, u mnogo čemu je "upgradeovao" svoj prevoz, tako da mu ponestaje izgovora, i ostaje jedino opcija da stisne gas do daske. Sajamski reli je dokazao i pokazao da šampion Višnjić ima dosta tema za razmišljanje. Da li je stvarno tako, pokazaće već sledeći "pravi" reli. Košutnjak, puta 4, možda nije pravo merilo snaga, ali da čujemo šta imaju da nam kažu o svemu ovome sami akteri ove priče....

Domaći reli - N3 borba, Lisac protiv Bude!

- Prvo pitanje za "napadača" Foxa Petrovića. Prošle godine si tvrdio da nemaš konkurentan automobil, ove si to i dokazao na prvom reliju sezone. Ko što si i sam potvrdio kukao sam da mi je auto nekonkurentan a mislim da sam sa svojom vožnjom na prvom reliju to i potvrdio. - Kako šampion komentariše prvu ovogodišnju vožnju izazivača za titulu: Srđan je pokazao zrelu vožnju i pružio odličnu trku. Do ovoga relija obično sam sam sebi izmišljao protivnike i postavljao ciljeve. Smatram da sada imam dostojnog protivnika i da će trke biti u toliko zanimljivije.

Domaći reli - N3 borba, Lisac protiv Bude!

- Petrović je vlasnik rekorda Košutnjaka. Tih 5:13.1 je za respekt. Komentar, i da li ste mogli brže? Višnjić: Fox pravi rekord Košutnjaka , ali on ga je i ranije imao. Izgleda da mu taj brzinac leži. U uslovima koje sam imao mislim da nisam mogao mnogo brže. Petrović: Uvek može brže, mada mislim da bih sa ovim automobilom u istim vremenskim uslovima mogao još možda sekund ili dve da spustim, i to je moj maksimum. A verovatno ima i neko brži!

Domaći reli - N3 borba, Lisac protiv Bude!

- Znači SS1 i loš izbor pneumatika ( u Petrovićevom slučaju ) je odlučio pobednika? Petrović: Da, naravno da je SS1 odlučio pobednika. Kasnije sam dobio dva brzinca a na trećem je razlika bila dve desete. Ja sam ipak platio cenu neiskustvu vožnje trkačkog auta sa kratkim menjačem i šperom, i mislim da sam se u rekordno kratkom vremenu na njega navikao što su i vremena pokazala.

Domaći reli - N3 borba, Lisac protiv Bude!

- Predstoji velika pauza pa Interspeed reli na Fruškoj Gori. Šta očekujete? Višnjić: Smatram da je Srđan pokazao da može brzo da vozi , pa ako je brz na Košutnjaku biće brz i na Fruškoj Gori. Petrović: Stvari stoje ovako. Buda te brzince zna napamet, a ja ne, ni blizu. Vremena do tada ima dovoljno da se nauče, ali ja imam dosta obaveza pored trkanja koje me jako skupo košta pošto sam sam sebi jedini sponzor. Jedini način da se Buda pobedi je isti auto i trening do momenta kad se vozi napamet ko brdska trka. Da mu nije više svejedno to je sigurno, ali Buda svakako nikada nije taktizirao isto kao i ja, nego on i kad se prevrne na krov u sledećem brzincu vozi kao sumanut. Neće mi biti lako, ali definitivno nije nepobediv, čak mislim da je psihički dosta tanji, od recimo Vlade AP ( Petrovića ) koji je kao Švaba.

Domaći reli - N3 borba, Lisac protiv Bude!

- Upoznajte navijače i sa takmičarskim vozilom. Većina onih pored staze primećuje samo da je Petrovićev model Renault Clia noviji. Ima tu još mnogo "sitnica"..... Višnjić: Moj Clio jeste stariji model. Teži je, ima manji točak, uži trap, stariji tip motora plus dosta tehničkih detalja. Uglavnom oba su automobila dobro pripremljena i biće dobrih trka. Petrović: Renault Clio 1998ccm, 192 "konja", menjač Sadev sa šperom, amortizeri Proflex, kilaža oko 958kg, znači može još malo dole, do 935kg po homologaciji....

Toliko od ljutih konkurenata, za sada, ostalo će pokazati na stazi. Uočili ste razlike u temperamentu, tako je i na stazi. Nama ostaje da se dobro "naoštrimo", zagrejemo dlanove i vidimo da li će lukavi Lisac nadmudriti smirenog Budu! Petar Janković - Automagazin

INA Delta Rally - istorijat 2. deo

INA Delta Rally - istorijat 2. deo

Otvaranje sezone marta '78. u Perućcu, "8.Tara Rally", 120 prijava, 83 automobila na startu! "Delta TLX Rally" je i ove sezone poslednji (osmi) u šampionatu Jugoslavije, pa se i ovog puta pojavljuje mali broj posada. Startuje 42, a završava 28 vozila. Većim delom reli se odvija noću, sa četiri brdsko brzinska ispita na Sljemenu.
INA Delta Rally - istorijat

INA Delta Rally - istorijat

Pre trideset godina, šampionat Jugoslavije je završen "4. Delta TLX" relijem. Bilo je to 12. novembra 1977. godine, kada smo i dobili šampione za tu godinu. Slovenac Aleš Pušnik je slavio u generalnom plasmanu, kao i u klasi preko 1300 kubika. Vozio je Renault 5 Alpine.
Domaći reli - I WRR Team putuje u Hrvatsku

Domaći reli - I WRR Team putuje u Hrvatsku

Pauza u domaćem šampionatu je ogromna. Timovi koji imaju mogućnost kontinuitet pokušavaju da održe gostovanjima u inostranstvu. WRR Team iz Čačka i njihov "lider" Vladica Rabrenović baš iz tog razloga putuju na predstojeći Delta Rally.
Domaći reli - Srđan Petrović: Idemo na INA Delta Rally

Domaći reli - Srđan Petrović: Idemo na INA Delta Rally

Već smo objavili da nekoliko posada iz Srbije planira put u Zagreb i učešće na prvoj evropskoj Delti. Jedan od prvih koji je objavio svoje planove je vozač G.A.G.A Ford Racing Teama, Srđan Petrović. Popularni Fox je ovih dana boravio u Hrvatskoj da bi se upoznao sa stazom pre početka relija i ovo su njegovi utisci....
Domaći reli - Promena kalendara

Domaći reli - Promena kalendara

Kalendar je objavljen, sezona je počela, vožen je jedan reli, ali...po starom "dobrom" pravilu nikada nije kasno za izmene. Po najnovijem kalendaru SAMSS-a sledeći reli Šampionata Srbije održava se tek u avgustu mesecu.
Domaći reli - Darko Peljhan: Nakon relija Zemun

Domaći reli - Darko Peljhan: Nakon relija Zemun

Posle duže pauze ljubitelji relija u Srbiji mogli su na delu da vide i Darka Peljhana. Posada MPI Racing Teama iz Slovenije zbog problema na granici jedva je stigla u Beograd na start relija. Problemi nisu prestali ni nakon početka takmičenja, ali o svemu detaljnije za Automagazin govori sam gospodin Peljhan.
Domaći reli - Juraj Šebalj: Utisci nakon gostovanja u Beogradu

Domaći reli - Juraj Šebalj: Utisci nakon gostovanja u Beogradu

Juraj Šebalj je došao u Beograd da pobedi i testira novi automobil. Ispunio je oba zadatka. Sada kada su se malo slegli utisci razgovarali smo sa Jurom o dešavanjima tokom trajanja Sajamskog relija. Eksluzivno za Automagazin, hrvatski reli vozač broj jedan sumira svoje prvo takmičenje sezone, pred početak kampanje u Šampionatu Evrope.
Domaći reli - Plasman u šampionatu Srbije posle 8. Sajamskog relija

Domaći reli - Plasman u šampionatu Srbije posle 8. Sajamskog relija

Otkazivanje brzinskog ispita "Avala" na 8. Sajamskom reliju, uslovilo je da takmičari dobiju polovinu od ukupno osvojenih bodova za šampionat Srbije u reliju. Time su razlike u bodovnom saldu minimalizovane, što će rezultirati borbom za svaku sekundu na sledećim takmičenjima, a taktika će biti potisnuta u drugi plan...
BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje
Poredak - WRC Vozači
1.S. Ogier33
2.E. Evans26
3.A. Fourmaux20
4.K. Rovanpera18
5.O. Tanak11
6.T. Neuville9
7.J. McErlean6
8.Y. Rossel4