AutoMAGAZIN - Sport

WRC Rally Italia Sardegna 2025

Najnovije vesti iz auto industrije

Domaći reli - Srđan Kondić: Marcus Gronholm je moj favorit

Domaći reli - Srđan Kondić: Marcus Gronholm je moj favorit

Suvozač Srđan Kondić, zajedno sa Vladanom Petrovićem, predstavlja okosnicu OMV Rally Teama - Serbia, u čijim bojama su osvojili titulu državnog prvaka, ali i zlatnu kacigu. Iako već 8 godina sede zajedno u trkačkom automobilu, dva Beograđanina preferiraju različitu školu vožnje...

-Srđane, kavi su utisci sa prve trke u Subaru Imprezi N11? Kakva je bila atmosfera u automobilu? Iako smo do sada vozili samo jednu trku, i to sa jednim brzinskim ispitom, utisci su odlični. Mi uvek napravimo dobru atmosferu u automobilu, ona je jako važna. Ali za tu atmosferu je više zaduzen Vlada, tako da to pitanje bolje postavite njemu. Što se tiče konkurencije, voleo bih da je više automobila u klasi u domaćem prvenstvu, da borba bude zanimljivija. Ali, šta da radimo, tako je i sa tim se moramo pomiriti. Što se tiče razlika između Mitsubishija i Subarua, one se vide čim im pridjete. Šalu na stranu, ali verujem da ko ovo čita i ko posećuje vaš sajt, taj verovatno zna razlike. Težiste, diferncijali, ležanje, agregat...

Domaći reli - Srđan Kondić: Marcus Gronholm je moj favorit

-Da li je bilo potrebno korigovati radar? Radar za sada nismo imali potrebe da korigujemo, jer prvi reli znate i sami gde smo vozili. Vlada je to mogao i sa novim automobilom da izvese bez radara. Sada nismo mogli primetiti, možda zbog tih prednosti u odnosu na predhodni auto koji smo vozili, da li treba korigovati radar ali biće tu još relija pa ćemo videti. -Šta misliš o izboru automobila? Mislim da je izbor automobila dobar, mada ne znam šta da kažem, EVO novije generacije ili N11 ? Verujem da EVO VIII ili IX (Mitsubishi Lancer) malo bolje ide. N11, N12 (Subaru Impreza) malo bolje "leži", e sada da li se to može "izvagati", videćemo.

Domaći reli - Srđan Kondić: Marcus Gronholm je moj favorit

-Ostatak sezone? Od ostatka sezone očekujem da bar ove trke što su zakazane budu i održane. Toliko od ove sezone, a za sledeću ćemo videti. O tome ne odlučijemo samo mi, sve zavisi od planova OMV Rally Team-a, koji nam je ukazao poverenje. -Vlada je istakao da posebno ceni stil vožnje Sebastiena Loeba. Ko je tvoj favorit u Svetskom Reli Šampionatu? Možda se mnogi neće složiti samnom, ali moj favorit je Marcus Gronholm. Goran Sarić - Automagazin

34. INA Delta Rally - Šebalj pobedio na prvoj evropskoj Delti!

34. INA Delta Rally - Šebalj pobedio na prvoj evropskoj Delti!

Pobednik 34. INA Croatia Delta relija, po treći put je posada Juraj Šebalj i Toni Klinc. Tokom 18 brzinskih ispita, mnogi vozači imali su tehničke probleme na automobilima, a bilo je puno onih koji su završili pored staze. Do kraja relija stiglo je 39 od 82 posade, koliko je juče krenulo sa cilja...
34. INA Croatia Delta Rally - Volkan, Solowow, Šebalj

34. INA Croatia Delta Rally - Volkan, Solowow, Šebalj

U prvom danu "34. INA Croatia Delta" relija, najveću koncentraciju imao je Isik Volkan. Najveći favoriti za pobedu, Simon Jean-Joseph i Juraj Šebalj imali su gumi defekt, i trenutno se nalaze na trećoj i šestoj poziciji. Samo 2,1 sekundu iza vodećeg Volkana plasirao se Michail Solowow, dok je Juraj Šebalj trenutno na 3. poziciji.
34. INA Croatia Delta Rally - Jean Joseph najbrži na shakedownu

34. INA Croatia Delta Rally - Jean Joseph najbrži na shakedownu

Na današnjem "protresanju" automobila, pred 34. INA Croatia Delta Rally, najbrže vreme postavio je šampion Evrope iz 2004. godine, Simon Jean Joseph u bolidu Citroen C2 Super 1600. Shakedown-u je prisustvovalo 40 posada. Ekskluzivno, za Automagazin, Jean Joseph otkriva svoje prve utiske...
INA Delta Rally - Tanev doživeo težak udes

INA Delta Rally - Tanev doživeo težak udes

Na današnjem treningu pred INA Croatia Delta Rally, bugarska posada, Georgy Tanev i Aleksandar Blagoev, doživela je težak udes. Nezvanično saznajemo da je Georgy Tanev dobio potres mozga, dok je suvozač zadobio lakše povrede...
INA Delta Rally - istorijat 11. deo

INA Delta Rally - istorijat 11. deo

Došla je 1991. godina, posle koje neće vise biti zajedničkog šampionata. Sjajan početak sezone relijem Kras-Istra, na Trgu Unita u Trstu. Posle Saturnusa, Delta je treći reli šampionata Jugoslavije. Na treningu Kizmič doživljava težak udes i prebačen je u klinički centar. Povrede su teže, potres mozga, dva polomljena rebra.
INA Delta Rally - istorijat 10. deo

INA Delta Rally - istorijat 10. deo

Tih godina samo nekoliko Srba se pojavljivalo u šampionatu Jugoslavije, 1990. najbolje se sa "zapadnjacima" nosio povratnik na stazu, Dubljanin. U klasi 1300/N, jedino je od njega bio brži Slovenac Samo Urek. Obojica su vozili mališana sa "biberom" u nosu, Suzuki Swift i bili prava poslastica za ljubitelje relija kraj staze.
INA Delta Rally - istorijat 9. deo

INA Delta Rally - istorijat 9. deo

Već na prvom reliju u 1988. godini, na 15.INA Delti, Filipović je zabeležio pobede na pojedinim brzincima. Doduše, bilo je to na makadamu, a Tihomir je vozio robusni Audi 200 Quattro grupe A, koji je bio znatno jači od Kizmičevog Renaulta. Međutim, zagrebačka posada Filipović/Krlić odustaje, kao i dve Lancie u rukama Vojka Podobnika i Marjana Zorca.
INA Delta Rally - Istorijat 8. deo

INA Delta Rally - Istorijat 8. deo

Kao i prethodne godine, otvaranje sezone '87. u Opatiji. Po nalogu Renaulta, Kizmič prestaje sa nastupima u Šampionatu Evrope i okreće se relijima u Jugoslaviji. Automobil je fabrički Renault 5 GT Turbo grupe A. Međutim, Brane na prvom reliju biva poražen od Giovanni Manfrinata iz Monselice kraj Udina. Italijan je vozio Ford Sierru Cosworth grupe N.
Sebastien Ogier - Rally Sardinia 2025
Slika nedelje
Poredak - WRC Vozači
1.E. Evans118
2.K. Rovanpera88
3.S. Ogier86
4.O. Tanak84
5.T. Neuville78
6.T. Katsuta51
7.A. Fourmaux44
8.S. Pajari25