Domaći reli - Vladica Rabrenović: Vratićemo se po pehar na Deltu!

Posada čačanskog WRR-a otišla je na Delta reli u Hrvatskoj da prekrati pauzu domaćeg šampionata. Vratili su se kao pobednici i bez pobede. Diskvalifikovani su drugog dana dok su bili lideri klase A5. Pravila stroga, razlog banalan, ali par tih homologiranih rukavica odvojila su našu posadu od fantastičnog trijumfa. Vladica Rabrenović ipak je ostavio veliki uticaj na komšije Hrvate hrabrom vožnjom vrednom respekta. Ekluzivno za Automagazin popularni Wladi nam prenosi svoje utiske sa Delte 2007.

-U Hrvatsku ste, kao i većina naših posada, otišli kao autsajderi. Na kraju prvog dana ste osvanuli kao lider klase A5. Auto je radio perfektno i vi ste vozili perfektno. Da, mi smo imali želju da ne budemo ispod 10-tog mesta, i auto je prvi put radio po mojoj želji. Ali u ovom sportu nemožeš da postigneš ništa sam, zato bih iskoristio priliku da pohvalim ostale članove tima. Prvo Dostanić, koji je sastavio Škodu po mojoj želji i uspeo da je dovede u extra stanje. Nismo štedeli ni na čemu. Radmil, moj co-driver, sa kojim sam se uhodao super i u pisanju radara smo postali mnogo dobri. Posle dva prolaza već treći može da se vozi 90%, što se vidi po vremenima brzinaca. I na kraju, ali ništa manje važnog, pomenuću Zorana Čutovića, kao kordinatora tima koji sve dovede do tačke da svi u isto vreme stignu na isto mesto i da zajedno vučemo u istu stranu jer nam je i cilj isti. Timski rad je sve, i kad to funkcioniše uspeh sam dolazi. Auto, plus note, plus servis, plus malo ja, i eto. -Moramo se vratiti i na famoznu diskvalifikacuju. Diskvalifikacija je....hm....opravdana. Nisam imao rukavice po važećoj homologaciji za ovo prvenstvo, i da nisam bio ubeđen da sam ispravan ja bih naravno kupio sanduk novih. Ali šta je tu je, ja sam se mnogo razočarao u nonšalantost verifikacije pri pregledu opreme i mislim da smo tu trebali biti opomenuti. Meni se čini da niko nije ni znao za taj detalj tada, nego kasnije kada je gospodin tehnički delegat FIA-e na to navalio onda je bilo kasno. Naravno, takav propust se meni više nikada neće ponoviti! Homologacija na mojim rukavicama važi, ali ne za takmičenja koja su u FIA kalendaru upisana kao prvenstva. Šteta.

-Kratak komentar brzinskih ispita na Delti i kakve su hrvatski brzinci u odnosu na naše? Staza je meni legla ko kec na desetku! Dugi brzinci i MNOGO brzi, sa mnogo ful krivina sa peskom i prevojima gde auto većinom lebdi i uvek si u pripremi za sledeći zavoj. Ja sam lično uživao kao nikad, i ovo je najlepši doživljaj u kolima koji sam ikada imao. Ovaj put je sve izvrsno radilo. Imao sam punu koncentraciju na Radmilova upustva o putu. Upoređeno sa našim brzincima ne znam kako da nađem nešto slično. Kod nas se skoro uvek vozi uzbrdo, a tu Škoda nema dovoljno snage. Uostalom, ko da je kiper zaboravio stranicu da zatvori sa rizlom - veselo i avantura zagarantovana. -Organizacija samog relija? Za nas sve novo, veliko i osećali smo se malo zaboravljeni u gužvi. Ali po meni je sve bilo šareno, ništa nam nije nedostajalo sem breefinga sa vozačima pred ceremonijalni start, da se usmeno informišemo od strane organizatora na dužnosti i kako, gde i šta! Inače mnogo pohvala.
-Stekli ste puno simpatija u Hrvatskoj hrabrom vožnjom. Publika Vas je dobro bodrila. Da, baš smo oko toga u timu dosta komentarisali. Prvi krug prve etape skoro svi stoje prekštenih ruku i samo gledaju. Drugi krug već puno njih mašu i navijaju, a treći krug ko na YU reliju, svi na noge i ko vetrenjače nas pozdravljaju. Nemam reči da opišem taj osecaj, samo knedla u grlu! I na upis vremena prilaze i palac gore i osmeh, to je VRH. Hvala im svima za to, extra. Našim navijačima moram da kažem da sam ih na puno mesta video ali stvarno nisam imao vremena ovog puta da pozdravljam. Ugrizao sam usnu i već bio u sledećoj krivini u prolazu. Nismo smeli pogrešiti. Ne bi to sebi nikada oprostio. Škoda je prošla bez ijedne ogrebotine. Niko spomenut, niko zaboravljen, hvala svima na podršci. -Planovi za nastavak sezone? Nastavak je jednostavan. Čekamo nastavak našeg prvenstva i spremamo se. Ovo je bila mala avantura iz nedostatka takmičenja kod nas, ali nikad se ne zna za ovu godinu šta će još biti. Jedno je sigurno, sledeći Delta reli idemo da pokupimo to lonče što nam nisu dali da odnesemo ovaj put. Radare imamo! Pozdrav još jednom svima koji su prešli veliki put da nas vide i da nam pomognu na ovom takmičenju. Naravno hvala i publici iz Hrvatske i da se na kraju posebno zahvalim Draženu (Dražen Ćurić) na svoj pomoći u Zagrebu. Vidimo se na YU reliju! Petar Janković - Automagazin