41. Serbia Atako Rally – Upoznajte BI 3,6,9, Sirogojno

I dalje se vozimo brzinskim ispitima prvog dana 41. Serbia Atako Rally-a. Došli smo do cilja BI Ljubiš, i nakon kratkog veznog sektora koji će se voziti neasfaltiranom deonicom, stižemo do starta brzinca Sirogojno. BI dužine nešto manje od 12 kilometara sa kojim će se zatvoriti prvi od tri kruga koje će takmičari morati odvoziti u subotu 20. septembra.

Još jedan „uzbrdo – nizbrdo“ brzinac kome je pridodat i prolazak kroz selo Trnavu. Početak kao na brdskoj trci, sasvim solidan uspon koji će se nakon nekoliko hartova i kratkog ravnog dela uskoro pretvoriti u veoma brz spust ka selu Trnava. Ono što karakteriše deo vožnje nizbrdo je sigurno veoma klizava asfaltna podloga koja može predstavljati ozbiljan problem za posade.

Sredina brzinca je sigurno rezervisana za one sa malo jačim i bržim automobilima jer se može „proterati“ sa pedalom gasa „do daske“. Koliko će se to svideti lokalnim meštanima ostaje da vidimo. Brzinski ispit Sirogojno završava se tehničkim delom sličnim samom početku BI a sam cilj je u selu Rožanstvo nakon čega posade kreću u servis u Užice.

Ovim je zatvoren krug od tri brzinska ispita koji su glavna novina 41. Serbia Atako Rally-a. Ono što smo mi na terenu zaključili, kao i u neposrednoj priči sa akterima i fanovima, brzinski ispiti Vrela, Ljubiš i Sirogojno digli su kompletno takmičenje na jedan viši, kvalitetniji nivo. Moramo napomenuti da su trasiranje staze odradili su ljudi od „zanata“, Momčilo Milojković i nosilac zlatne kacige i srpska reli legenda Vićentije Vićo Savić.

Automagazin ovim završava „reportažu“ o brzinskim ispitima prvog dana 41. Serbia Atako Rally-a. Nadamo se da smo pomogli, pre svega nestrpljivim reli fanovima u izboru lokacija za gledanje. Ostalo je na vozačima koji će nesumljivo, svako prema svojim mogućnostima, dati sve od sebe da te iste reli fanove dignu na noge i zagreju im dlanove. Da Vas podsetimo, 41. Serbia Atako Rally startuje u petak 19. septembra u 18h01 sa gradskog trga u Užicu a Automagazin web portal će pre, za vreme, i posle našeg najvećeg i najznačajnijeg automobilističkog takmičenja biti prisutan sa najsvežijim informacijama.



Petar Janković - Automagazin