Najnovije vesti iz auto industrije
13. Interspeed Rally - Patrik Sandell stigao u Srbiju !
Objavljeno: 05.09.2007.
Svi ljubitelji reli sporta u našoj zemlji s nestrpljenjem očekuju da na stazi vide juniorske šampione sveta, posadu Patrik Sandell i Emil Axelsson. Šveđani će na 13. Interspeed reliju nastupiti u automobilu Mitsubishi Lancer EVO IX, pripremljenim u "garaži" Slovenca Mitje Klemenčiča...
Exskluzivno za Automagazin portal, Sandell otkriva svoje prve utiske po dolasku u našu zemlju: "Neverovatno! Celo leto u Švedskoj je padala kiša i jedva smo čekali da dođemo malo na jug. Kada smo stigli u Srbiju, nismo mogli da verujemo da i ovde pada kiša. Nadamo se da će se vreme prolepšati." - uz smeh konstatuje Sandell.

Posada Sandell - Axelsson u šampionatu sveta nastupa u automobilu Renault Clio R3: "R3 kategorija je nešto sasvim novo u svetu relija i siguran sam da ima svetlu budućnost." - izjavio je Sandell, koji exskluzivno za Automagazin portal poredi R3 automobile sa Super 1600 bolidima: "Teško je reći šta je brže, ali malu prednost dao bih Super 1600 bolidima, koji su bitno lakši i tehnički napredniji, ali u isto vreme i skuplji. Ovo je za nas prva sezona u R3 automobilu, i siguran sam da ćemo puno napredovati." - otkriva Sandell.
Švedska posada još uvek nije počela upoznavanje sa stazom 13. Interspeed relija. Redakcija Automagazin portala će Vas redovno obaveštavati o aktivnostima svetskih juniorskih šampiona u našoj zemlji.
Goran Sarić - Automagazin
Foto: Stefan Smiljković
Na prvom današnjem brzinskom ispitu Vladan Petrović (Subaru Impreza STI N11) je uzvratio udarac juniorskom svetskom prvaku, Patriku Sandellu (Mitsubishi Lancer EVO IX) sa simboličnih 1 sekundu prednosti...
Odlični vremenski uslovi i puno publike obeležili su start 13. izdanja Interspeed relija. Pobednik uvodnog brzinskog ispita, dugog 2 kilometra je Patrik Sandell (Mitsubishi Lancer EVO IX), koji je uspeo da nadmaši Vladana Petrovića (Subaru Impreza STi N11) za 5,3 sekunde. Vladan Petrović je zbog kašnjenja u vremensku kontrolu dobio +10 s penalizacije, tako da 2. mesto posle 1. dana takmičenja zauzima Draško Topalović (Mitsubishi Lancer EVO VI)...
Tehnički pregled i verifikaciju 13. Interspeed relija prošlo je 28 posada. Pored Miloša Komljenovića, kome je ovo prva trka nacionalnog prventva u automobilu Renault Clio R3, pravu atrakciju na stazi predstavljaće aktuelni juniorski šampion sveta, Patrik Sandell...
Danas je prvo iskustvo, na stazi gde će biti održan 13. Interspeed reli, imao i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Vozač OMV Rally Team-a ističe da su staze izrazito klizave, sa puno brzih sektora, a publici obećava dobru zabavu...
Odmah posle teškog izletanja na brdskoj trci Tara, aktuelni reli šampion Srbije u klasi N3, Srđan Višnjić, pred sebe je postavio nove ciljeve. Prvi zadatak vozača XM Company tima bio je pronaći novi automobil, i na zadovoljstvo svih ljubitelja autosporta, popularnog Budu ćemo na stazi videti već sutra, na 1. brzinskom ispitu 13. Interspeed relija...
Na današnjoj konferenciji za medije povodom 13. Interspeed relija, pred mnogobrojnim predstavnicima "sedme sile" govorili su direktor relija, gospođa Jasminka Komljenović, vozač Interspeed racing Team-a, Miloš Komljenović i aktuelni šampion sveta u konkurenciji Junior Rally Championship, Patrik Sandell...
Dva dana uoči Interspeed relija, Goran Mišić je još uvek u radionici. "Tebalo je vremena dok smo pribavili delove motora, koji je na prošlom reliju prilično stradao. Obnovili smo i sklopove transmisije na Imprezi. Trenutno završavamo ogibljenje. Naime, posle samo tri izvezena brzinca na G.A.G.A. reliju, dosta sam oštetio amortizere." - izjavio je Mišić.
Interspeed Rally je takmičenje utemeljeno 1995. godine, čime polako stiče status tradicionalnog i po mnogima jednog od najpopularnijeg automobilskog takmičenja u Srbiji. Zahvaljujući ranije postavljenim ciljevima i postignutim rezultatima, danas se, posle 13 godina iskustva, Interspeed Rally nalazi u kalendaru FIA Reli trofeja Centralno-Evropske zone...
Iako je 1. G.A.G.A. Ford Rally završen pre 10 dana, konačni rezultati nisu mogli biti objavljeni iz samo jednog razloga: uložen je prigovor na regularnost automobila pobednika klase 1 grupe N, Ivana Mandića. Posle provere automobila, tehnička komisija je zaključila da na automobilu nema nelegalnih prepravki. Ipak, sa ovom odlukom ne slažu se svi...