Najnovije vesti iz auto industrije
Ivan Mandić: Tehnička komisija potvrdila je našu ispravnost
Objavljeno: 16.08.2007.
Iako je 1. G.A.G.A. Ford Rally završen pre 10 dana, konačni rezultati nisu mogli biti objavljeni iz samo jednog razloga: uložen je prigovor na regularnost automobila pobednika klase 1 grupe N, Ivana Mandića. Posle provere automobila, tehnička komisija je zaključila da na automobilu nema nelegalnih prepravki. Ipak, sa ovom odlukom ne slažu se svi...
"Ništa još uvek nije završeno." - izričit je bio vodeći čovek Prvog Srpskog Trkačkog Tima G.A.G.A. Ford Racing, gospodin Života Milić. "Ivan (Ivan Mandić) je pokazao zavidan potencijal i imam samo reči hvale za njega. Dečko je vozio odlično, ali problem sa ispravnošću automobila još uvek nije rešen, ništa još nije gotovo." Podsetimo, protest na ispravnost automobila Ivana Mandića (ASK Balkan) uložio je upravo tim G.A.G.A. Ford Racing.

Međutim, prvi čovek ASK Balkan, gospodin Dragan Simić, izneo je nekoliko neregularnosti u samoj proceduri uloženog protesta: "Otvaranje je gotovo, ali para nema. To samo znači da je uloženi protest bio bez depozita, što celoj priči daje novu dimenziju. Uloženi protest bio je tehnički nepismen, ali mi smo prihvatili otvaranje samo da bismo dokazali da smo potpuno regularni." - objašnjava popularni Simke i dodaje: "Ja sam čuo da je vršen pritisak na tehničku komisiju od strane organizatora trke, što potvrđuje i činjenica da je po pravilniku rok za proveru regularnosti automobila 72 sata, a u našem slučaju to je trajalo 5 dana. Evo, tehnička komisija je zaključila da je automobil Ivana Mandića regularan, a novca koji nam sleduje nema nigde. Ko je to u Savezu iznad zakona i pravilnika? Neko očigledno želi da napravi svoj privatni šampionat." - zaključuje Dragan Simić.

24-godišnji vozač ASK Balkan, Ivan Mandić, otkrio nam je svoje utiske sa 1. G.A.G.A. Ford relija: "Sve se dobro završilo po nas, tehnička komisija je dokazala da je automobil regularno pripremljen za reli. Što se tiče mog nastupa, nisam potpuno zadovoljan. Žao mi je što u klasi N1 više nije tako jaka konkurencija, kao ranije. Razgovarao sam sa Pirivatrićem (Ivan Pirivatrić), jer mi nije bilo jasno gde je on gubio toliko sekundi u odnosu na nas. Ali, za sve nas ovo je bilo nešto sasvim novo, i možda je trening odlučio sve. Idemo dalje, pred nama su nova takmičenja, a meni je cilj šampionska titula." - otvoren je bio Ivan Mandić.
Goran Sarić - Automagazin
Foto: Nenad Nikolić - World Rallying Serbia
Na prvom današnjem brzinskom ispitu Vladan Petrović (Subaru Impreza STI N11) je uzvratio udarac juniorskom svetskom prvaku, Patriku Sandellu (Mitsubishi Lancer EVO IX) sa simboličnih 1 sekundu prednosti...
Odlični vremenski uslovi i puno publike obeležili su start 13. izdanja Interspeed relija. Pobednik uvodnog brzinskog ispita, dugog 2 kilometra je Patrik Sandell (Mitsubishi Lancer EVO IX), koji je uspeo da nadmaši Vladana Petrovića (Subaru Impreza STi N11) za 5,3 sekunde. Vladan Petrović je zbog kašnjenja u vremensku kontrolu dobio +10 s penalizacije, tako da 2. mesto posle 1. dana takmičenja zauzima Draško Topalović (Mitsubishi Lancer EVO VI)...
Tehnički pregled i verifikaciju 13. Interspeed relija prošlo je 28 posada. Pored Miloša Komljenovića, kome je ovo prva trka nacionalnog prventva u automobilu Renault Clio R3, pravu atrakciju na stazi predstavljaće aktuelni juniorski šampion sveta, Patrik Sandell...
Danas je prvo iskustvo, na stazi gde će biti održan 13. Interspeed reli, imao i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Vozač OMV Rally Team-a ističe da su staze izrazito klizave, sa puno brzih sektora, a publici obećava dobru zabavu...
Odmah posle teškog izletanja na brdskoj trci Tara, aktuelni reli šampion Srbije u klasi N3, Srđan Višnjić, pred sebe je postavio nove ciljeve. Prvi zadatak vozača XM Company tima bio je pronaći novi automobil, i na zadovoljstvo svih ljubitelja autosporta, popularnog Budu ćemo na stazi videti već sutra, na 1. brzinskom ispitu 13. Interspeed relija...
Svi ljubitelji reli sporta u našoj zemlji s nestrpljenjem očekuju da na stazi vide juniorske šampione sveta, posadu Patrik Sandell i Emil Axelsson. Šveđani će na 13. Interspeed reliju nastupiti u automobilu Mitsubishi Lancer EVO IX, pripremljenim u "garaži" Slovenca Mitje Klemenčiča...
Na današnjoj konferenciji za medije povodom 13. Interspeed relija, pred mnogobrojnim predstavnicima "sedme sile" govorili su direktor relija, gospođa Jasminka Komljenović, vozač Interspeed racing Team-a, Miloš Komljenović i aktuelni šampion sveta u konkurenciji Junior Rally Championship, Patrik Sandell...
Dva dana uoči Interspeed relija, Goran Mišić je još uvek u radionici. "Tebalo je vremena dok smo pribavili delove motora, koji je na prošlom reliju prilično stradao. Obnovili smo i sklopove transmisije na Imprezi. Trenutno završavamo ogibljenje. Naime, posle samo tri izvezena brzinca na G.A.G.A. reliju, dosta sam oštetio amortizere." - izjavio je Mišić.
Interspeed Rally je takmičenje utemeljeno 1995. godine, čime polako stiče status tradicionalnog i po mnogima jednog od najpopularnijeg automobilskog takmičenja u Srbiji. Zahvaljujući ranije postavljenim ciljevima i postignutim rezultatima, danas se, posle 13 godina iskustva, Interspeed Rally nalazi u kalendaru FIA Reli trofeja Centralno-Evropske zone...