Najnovije vesti iz auto industrije
Domaći reli – Bez Tara relija!
Objavljeno: 17.09.2007.
Jubilarni 40-ti OMV YU reli biće poslednje takmičenje u sezoni 2007 za srpske relijaše. Definitivnim otkazivanjem Tara relija, koji je nakon pomeranja termina planiran da se održi u oktobru, reli sezona u Srbiji biće završena održavanjem samo četiri takmičenja.
Nažalost, nakon deset godina prekinuta je tradicija održanja Memorijala Obrena Tešića, nadajmo se samo privremeno.
Reli je otkazan zahvaljujući nizu okolnosti. U vreme formiranja kalendara, naš klub (Gina Sport) nije bio u mogućnosti da preuzme finansijske garancije koje je potrebno obezbediti Savezu (SAMSS). S obzirom da imamo jako dobre kontakte sa gospodinom Draganom Simićem i ASK Balkan, dogovorili smo se da upravo ASK Balkan preuzme ulogu organizatora. Možda je upravo promena organizatora i uticala na pomeranje termina relija, usled niza okolnosti i pronađeno je neko Solomonsko rešenje, a to je održavanje relija u oktobru mesecu. Pošto je mesec oktobar jako problematičan za organizatora relija koji se održava na nadmorskoj visini većoj od 1.000 metara, znali smo da tu može biti problema. Ipak, i pored toga ja sam bio rad da organizujemo reli sećanja na našeg prijatelja i vozača, Obrena Tešića, ali nažalost reli je otkazan." - objašnjava "frontman" Gina SPort kluba iz Bajine Bašte, gospodin Milan Spasojević. "Moram istaći da se lično, kao pojedinac osećam nekako izigrano. To je reli koji se 13 godina održava i koji ima tradiciju. Mislim da je to poslednje takmičenje koje je trebalo pomeriti, uz poštovanje svih drugih trka. Ovo me je posebno pogodilo, jer mi kao klub imamo jako dobru saradnju sa Savezom i SAMSS-om kao organizacijom." - zaključuje Spasojević.
Petar Janković - Automagazin
Treninzi za predstojeći 40. OMV YU Rally su u punom jeku, a organizator je izvršio sve pripremne radnje vezane za organizaciju trke i pripremu staza. Ekskluzivno za Automagazin, Srđan Kondić, suvozač Vladana Petrovića, iznosi svoje utiske pred samu trku...
Ostao je još samo jedan dan do starta 40.OMV YU relija. Zaljubljenici u najlepšu i najtežu disciplinu auto sporta, uglavnom znaju kakvo je trenutno stanje domaćeg relija. A kako je YU reli izgledao pre trideset godina? Koliko smo napredovali?
U prelepoj atmosferi Autokomerc karting centra, danas je održana konferencija za medije povodom nastupa Milovana Vesnića na 40. OMV YU reliju. Posle osvajanja 6 titula državnog prvaka na kružnim stazama, Milovan će, zajedno sa našim trofejnim suvozačem, Božom Vesnićem, "koplja ukrstiti" sa izuzetno brzim konkurentima koji dolaze na 40. OMV YU reli...
Čekanju je došao kraj. Pred nama je lista prijava 40-tog, jubilarnog izdanja OMV YU relija. Na žalost, ili na sreću, zavisi iz kog ugla gledate, prosek ponovo "vade" komšije Bugari, ali ono što je veoma bitno, posle nekoliko godina pauze Srbi imaju dva vozača i što je bitnije, automobila, koji mogu da se bore za najviši plasman.
OMV, vodeća naftna i gasna grupacija centralne Evrope je i ove godine pokrovitelj najprestižnijeg reli takmičenja u Srbiji, YU Relija, koji se od 21. do 23. septmebra održava na Tari. U skladu sa svojim opredeljenjem ulaganja u razvoj reli sporta, OMV je poznat kao pokrovitelj velikih reli takmičenja u Evropi. I u ovoj godini jubileja, naše najpoznatije i najstarije reli takmičenje, kao i prethodnih, nosi službeni naziv OMV YU Rally.
Posle pobede na 13. Interspeed reliju, gde su savladali aktuelnog juniorskog prvaka sveta, Vladan Petrović i OMV Rally Team ne spavaju na lovorikama. Pouzdanje je na vrhuncu, a apetiti su porasli u nebo, i svi s nestrpljenjem očekuju predstojeći 40. OMV YU Rally...
Iako je na 13. Interspeed Rally došao sa jasnim ciljem da sačuva vodeće mesto u nacionalnom reli šampionatu (klasa N3), Srđan Petrović nije razočarao sve reli fanove, uspevši da pobedi svog najvećeg konkurenta, Srđana Višnjića, na tri brzinska ispita...
Posle četiri trke u Svetskom reli šampionatu, Miloš Komljenović je završio i svoj prvi ovogodišnji nastup na "domaćem" terenu. Svi ljubitelji reli sporta s nestrpljenjem su očekivali da vide Miloša u domaćoj konkurenciji i ocene njegov napredak u kvalitetu vožnje. Posle 13. Interspeed relija svi se slažu u jednom: Miloš je brži nego pre odlaska u "visoko društvo"...
Još na otvaranju ovogodišnje sezone, Sajamskom reliju, ljubitelji sporta su imali prilike da se upoznaju sa Borisom Đorđevićem i njegovim novim prevozom, Mitsubishi Lancerom Evo IX. Automobil je tada vožen u klasi A6, a Boris je stigao do petog mesta u konkurenciji srpskih vozača. Ovoga puta Đorđević se vraća u Srbiju mnogo spremniji na mnogo jači YU reli.